Pereiti prie turinio

MP2 2,5 variklio keitimas į 2,8


saulius.v

Rekomenduojami pranešimai

Atrodo baigiasi mano MP2 2,5 variklis. Pradėjo smarkiai mest juodą dūmą. Ta proga susidomėjau ar dideli kaštai būtų jį pakeisti į 2,8 ar jie tinka vietoj vienas kito ir kokius agregatus reikėtų keisti. Dėkoju už atsakymus.

Juodas dūmas, ne variklio, o greičiau siurblio bėdos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Va kai pradesi nespet tepala dapilinet i varikli,kai is variklio ventiliacijos slango dumai eis kaip is garvezio kamino,tik tada

gales sakyt,kad gal jau baigias variklis.O dabar pradziai pasimatuociau kiek turbina pucia.

Turbina įsijungia tik prie 2000 apsukų o juodus dūmus varo ir prie mažesnių. Aišku variklio keist nepasikonsultavęs su meistrais nepulsiu. Mane šiuo metu domina tik ar įmanomas toks keitimas ir ką reikėtų tokiu atveju keisti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Imanoma,tik kazin ar verta.Reikes greiciu dezes su rasdatke,nes nuo 2,5 netiks,klausimas kaip ten su kardanais,2,8 variklis aukstesnis uz 2,5,jei nera lifto turetu netilpt i variklio skyriu per auksti.

Ačiū, nurodytų priežasčių pakanka,kad tokio keitimo nebenoriu. Teks iš senelio bandyt išspaust paskutinę dvasią. O taip norėtusi truputį didesnio galingumo ypač, kai apsukoms nukritus žemiau 2000 turbina išsijungia. Tai variklis iškart uždūsta ir sėdi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 4 metų...

Ziurekit, as cia prastas specialistas po kapotu. Kaip ir autoriaus mintis kirbejo jau seniai, tik dabar matau jog tai ziauriai neapsimoku. 

Skaitinejau BMW forumuose jog TD ir TDS (arba kaip TDI) skiriasi tik intercooler. Kazkas nesusiveda. Pas mane Intercooler turbo, bet ne tdi, ne tds ar dar kaip, o tik TD. 

Kokios machinacijos galimos 2,5 td sukelti jega? Gal imanomas kazkoks perdarymas i TDI? Nes dabar turbinos darbas buna su slenksciu. Sukelia iki 0,5 letai, o paskui jau soktelna. Klausinejau, maniau gedimas ar dar kas, tai atsakyma gavai jog taip ir turi buti, nes cia ne TDI. 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ziurekit, as cia prastas specialistas po kapotu. Kaip ir autoriaus mintis kirbejo jau seniai, tik dabar matau jog tai ziauriai neapsimoku. 

 

Skaitinejau BMW forumuose jog TD ir TDS (arba kaip TDI) skiriasi tik intercooler. Kazkas nesusiveda. Pas mane Intercooler turbo, bet ne tdi, ne tds ar dar kaip, o tik TD. 

 

Kokios machinacijos galimos 2,5 td sukelti jega? Gal imanomas kazkoks perdarymas i TDI? Nes dabar turbinos darbas buna su slenksciu. Sukelia iki 0,5 letai, o paskui jau soktelna. Klausinejau, maniau gedimas ar dar kas, tai atsakyma gavai jog taip ir turi buti, nes cia ne TDI. 

 

 

Variklio galvos skiresi pas TD ir TDI, nieko ten jau nesubūrsi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai pasikelus kebula ant kalodkiu, o ne per vaziuokle, jau gali kimsti didesni motora? Nebereikia papildomai kesti greiciu deziu ir t.t.? 

Nemanau kad verta užsiimti tuo išvis, turėtai savo garažiuką, keltuvą, laisvo laiko tai gal. Parduodi savo auto, nusiperki kitą ir tada jau gali pradėt remontuot :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.