Pereiti prie turinio

LR Discovery 3


egidoncas

Rekomenduojami pranešimai

  • po 1 mėnesio...

tai kad cia mires forumas kazkoks isvis as ir klausiu 0 atsakymu toks vaizdas kad tik kokius didziausius ratus uzmaut patart gali :lol:

O tu nesusimastei,kodėl tavo klausimas apie Disco pirkimą liko be atsako? Netingėk paskaityti Land Rover skiltį, ten jau tiek pridiskutuota apie Discovery 2, kad tik aklas neras. Užduok konkretų klausimą ir bus tau atsakyta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tu nesusimastei,kodėl tavo klausimas apie Disco pirkimą liko be atsako? Netingėk paskaityti Land Rover skiltį, ten jau tiek pridiskutuota apie Discovery 2, kad tik aklas neras. Užduok konkretų klausimą ir bus tau atsakyta.

siaip ten tik konkretus klausimai kuriu neradau cia viska perziurejas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai vertas dėmesio visureigis. Stipriausias ir lygiavertis konkurentas TLC 120-am.

atsakymas kaip 5 metu vaiko

o konkreciai gali paaiskint ?

pas mano sefa buvo 120, dabar D3 , nemazai paciam teko uz abieju vairo praleist, vazinejant po BY ir RUS , plentu abu vaziuoja , bet ekploatacijos kastai D3 afigieni ... neisivazduoju, kas bus po kokiu 5 m. kai byret prades, turint omeni, kad D3 vaziuojantis kompas ir bekelei jis neiskirtas... 120 irgi ne saldainis, turi niuansu, bet su juo pigiau vazinet ..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

atsakymas kaip 5 metu vaiko

o konkreciai gali paaiskint ?

pas mano sefa buvo 120, dabar D3 , nemazai paciam teko uz abieju vairo praleist, vazinejant po BY ir RUS , plentu abu vaziuoja , bet ekploatacijos kastai D3 afigieni ... neisivazduoju, kas bus po kokiu 5 m. kai byret prades, turint omeni, kad D3 vaziuojantis kompas ir bekelei jis neiskirtas... 120 irgi ne saldainis, turi niuansu, bet su juo pigiau vazinet ..

Nesikarščiuok Hunteri. Rusiškuose ir angliškuose saituose yra daug detalių palyginimų.

Jeigu trumpai, tai TLC120 yra geras, gyvenimo patikrintas daiktas kai reikia lakstyti tiek greitkeliais tiek vidutine bekele.

Pagrindiniai jo privalumai ir yra patikimumas, paprastumas (sąlyginis), maži eksplotacijos kaštai, nereali kuro ekonomija, nerali išliekamoji vertė (kas pernai pirko, šiemet gaus beveik garantuotą pliusą). Užsimanius sąlyginai lengvai galima tobulinti rimtesnei bekelei. Trūkumai - silpnokas variklis, kuris dar neįpatingai suderintas su automatu (ypač iki 2005), konfortas (pneumo pakaba pakeičia reikalą kardinaliai), stabilumas.

Keista bet konkurencija labai ribota ir pagrindinis konkurentas LRDIII.

Pagrindiniai jo privalumai - žvalus variklis, puikiai suderintas su automatu, konfortas, stabilumas, pakabos artikuliacija, garso izoliacija, gerai paieškojus galima sąlyginai pigiai nupirkti. Taip tai kompas ant ratų su visom iš to sekančiom pasekmėm, bet tai yra kol kas geriausias kompas galintis pravežti net ir visiškai nuo technikos atitolusią personą per vidutinę bekelę. Niekas kitas dar taip nesugebėjo suprogramuoti kompo, paliekant tikrus ir tarpašinio ir galinio diferencialo blokavimus.

Trūkumai aiškūs - apetitas kaip pas Patrol, sunkus, sąlyginai nepatikimas (ypač pirmų laidų), užsiimti tobulinti gali tik labai turtingas maniakas.

Ir dar - IV karta LRDisko padarė daugiau negu TLC150.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 1 metų...

Nesikarščiuok Hunteri. Rusiškuose ir angliškuose saituose yra daug detalių palyginimų.

Jeigu trumpai, tai TLC120 yra geras, gyvenimo patikrintas daiktas kai reikia lakstyti tiek greitkeliais tiek vidutine bekele.

Pagrindiniai jo privalumai ir yra patikimumas, paprastumas (sąlyginis), maži eksplotacijos kaštai, nereali kuro ekonomija, nerali išliekamoji vertė (kas pernai pirko, šiemet gaus beveik garantuotą pliusą). Užsimanius sąlyginai lengvai galima tobulinti rimtesnei bekelei. Trūkumai - silpnokas variklis, kuris dar neįpatingai suderintas su automatu (ypač iki 2005), konfortas (pneumo pakaba pakeičia reikalą kardinaliai), stabilumas.

Keista bet konkurencija labai ribota ir pagrindinis konkurentas LRDIII.

Pagrindiniai jo privalumai - žvalus variklis, puikiai suderintas su automatu, konfortas, stabilumas, pakabos artikuliacija, garso izoliacija, gerai paieškojus galima sąlyginai pigiai nupirkti. Taip tai kompas ant ratų su visom iš to sekančiom pasekmėm, bet tai yra kol kas geriausias kompas galintis pravežti net ir visiškai nuo technikos atitolusią personą per vidutinę bekelę. Niekas kitas dar taip nesugebėjo suprogramuoti kompo, paliekant tikrus ir tarpašinio ir galinio diferencialo blokavimus.

Trūkumai aiškūs - apetitas kaip pas Patrol, sunkus, sąlyginai nepatikimas (ypač pirmų laidų), užsiimti tobulinti gali tik labai turtingas maniakas.

Ir dar - IV karta LRDisko padarė daugiau negu TLC150.

 

as ir cia prisiregistravau,kai pradejau mastyt koki sekanti auto pirkt :) 50% svarbu kad auto galima butu pakankamai pakrauti(tenka daznai sausakimsai prigrust) ziuriu kuri rinktis ar D3 ar D4,jie juk tikrai talpus.gerokai labiau patinka D4 bet ir kaina labai grazi,ir itariu sumokejus koki 120.000lt po triju ar keturiu metu jau nebegausiu as ne puses tiek :) tai kazkaip labai didele prabanga.dabar vazineju su nissan x-trail,tai auto man tokia universali.issirinkau toki kad pasikraut pakankamai normaliai galima ir jei palyja stipriai,isvaziuot per gilesnes balas ir i miska nuvaziuot,siek tiek prastesniais keliais,kur lengvos sunkiai bepravaziuoja.o sia ziema ir kiemuose jau su x-trail buvo nelabai kas,aisku nebuvau uzklimpes.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.