Pereiti prie turinio

Burimas su TLC 70 priekiniu reduktorium


Rekomenduojami pranešimai

Jau ijungus priekinio tilto blokiruote iskarto spjaunu per peti, nes be reikalo nejungineju :) Realybeje jungiu tik tada kai jau tikrai reikia ir kai greitis tikrai mazas - ropojimas, o vairas laikomas kiek galima tiesiai, nors idejus buvo atlikti bandymai ir su greitesniu vaziavimu ir siek tiek (atsargiai) manevravimo, tam kad namie suluztu tai kas silpna ar nedadirbta (savotiskas test draivas).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 53
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Tai gaunasi, kad tokiu atveju is dvieju padarai viena - priekini, ir dar dasiperki galini i kuri ideti pirktine blokiruote (pvz kaip tavo)?

Tai cia tikrai, kad nepigu...

As galvojau, kad tiesiog sukeiti vietom ir viskas zinoma + blokiruote papildoma. :huh:

 

 

Pakomentuokas kasnors sitas "tiesas" virsuje ar cia taip ir yra? O gal nereikia pirkti papildomo reduktoriaus (pakanka sukesti vietomis) ir ideti blokiruote?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jau ijungus priekinio tilto blokiruote iskarto spjaunu per peti, nes be reikalo nejungineju :) Realybeje jungiu tik tada kai jau tikrai reikia ir kai greitis tikrai mazas - ropojimas, o vairas laikomas kiek galima tiesiai, nors idejus buvo atlikti bandymai ir su greitesniu vaziavimu ir siek tiek (atsargiai) manevravimo, tam kad namie suluztu tai kas silpna ar nedadirbta (savotiskas test draivas).

Tai va viska darai labai teisingai :rolleyes: Tik i tema noreciau pabrezti kad tavo blokiruote pati neisijungia, tu ja pats ijungi kai reikia prie tam tikru salygu ir rezimu... O tai ir yra labai teisinga butent priekiniame tilte. Nes kiek suprantu pas temos autoriu automatine blokiruote ir veikia kada nori ir kaip nori :rolleyes: O tai visai kiti dalykai, ir nera gerai... Toks dalykas labai gerai butent gale...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai va viska darai labai teisingai :rolleyes: Tik i tema noreciau pabrezti kad tavo blokiruote pati neisijungia, tu ja pats ijungi kai reikia prie tam tikru salygu ir rezimu... O tai ir yra labai teisinga butent priekiniame tilte. Nes kiek suprantu pas temos autoriu automatine blokiruote ir veikia kada nori ir kaip nori :rolleyes: O tai visai kiti dalykai, ir nera gerai... Toks dalykas labai gerai butent gale...

 

aussie locker neisijungia ir neissijungia. tai kitoks diferencialo veikimo principas. aussie neprivercia suktis abieju tilto ratu vienodu greiciu - aussie neleidzia vei vienam ratui suktis leciau negu chvastavykas suka diferencialo korpusa, taciau leidzia ratui suktis greiciau. Posukyje kardanas sukasi greiciu atitinkanciu vidinio rato sukima, isorinis ratas sukasi greiciau.

 

PS Pabreziu - neturiu tikslo gincytis su vienaip ar kitaip patyrusiais, tad nereikia man grasinti :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

aussie locker neisijungia ir neissijungia. tai kitoks diferencialo veikimo principas. aussie neprivercia suktis abieju tilto ratu vienodu greiciu - aussie neleidzia vei vienam ratui suktis leciau negu chvastavykas suka diferencialo korpusa, taciau leidzia ratui suktis greiciau. Posukyje kardanas sukasi greiciu atitinkanciu vidinio rato sukima, isorinis ratas sukasi greiciau.

 

Tai gaunasi papildomos apkrovos razdatkej vaziuojant 4x4 rezimu, nes esant paprastam reduktoriui isorinis ratas sukasi didesniu greiciu vidinis mazesniu korpuso atzvilgiu (shvastavyko). Tokiu atveju priekinio tilto shvastavykas priverstas suktis didesniu greiciu negu galinio. tikriausiai jei abiejuose butu tokie patys locker'iai butu geriau.

Nors siaip darant posuki ir taip pr. ir gal. tilto greiciai pradeda skirtis...

 

p.s. pakomentuokit mano posta virsuje, del reduktoriu sukeitimo pr./gal.?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai gaunasi papildomos apkrovos razdatkej vaziuojant 4x4 rezimu, nes esant paprastam reduktoriui isorinis ratas sukasi didesniu greiciu vidinis mazesniu korpuso atzvilgiu (shvastavyko). Tokiu atveju priekinio tilto shvastavykas priverstas suktis didesniu greiciu negu galinio. tikriausiai jei abiejuose butu tokie patys locker'iai butu geriau.

Nors siaip darant posuki ir taip pr. ir gal. tilto greiciai pradeda skirtis...

 

p.s. pakomentuokit mano posta virsuje, del reduktoriu sukeitimo pr./gal.?

 

del aprkovimo razdatkeje esi teisus. taip pat teisus ir tuo, kad dėl tos pacios priežasties nera sveika susijungti visus keturis ratus :).

Tenka kazka aukoti, ieskoti kompromiso...

 

del reduktoriu sukeitimo vietomis:

Некоторые (например те, что ставились на 70-ки серии LJ, RJ, KZJ) имеют различную конструкцию для переднего и заднего мостов. Отличия начинаются от внешнего вида – картер переднего редуктора имеет «вырез» в том месте, где над ним проходит рулевая тяга. Далее, в таком переднем редукторе стоят «свои», более слабые подшипники хвостовика. Но самое главное, что делает невозможным не только замену переда на зад в сборе, но и «перекидку» отдельных деталей- это то, что шестерни главной пары в переднем и заднем редукторах расположены зеркально относительно оси хвостовика и имеют противоположный друг другу наклон зубьев. При этом, точки крепления редуктора к балке моста полностью совпадают.

(šaltinis - http://www.land-cruiser.ru/index.php?menuid=2&smenuid=11)

 

Norit tikekit, norit ne :) Ja tolka pomestil abjavu...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

aussie locker neisijungia ir neissijungia. tai kitoks diferencialo veikimo principas. aussie neprivercia suktis abieju tilto ratu vienodu greiciu - aussie neleidzia vei vienam ratui suktis leciau negu chvastavykas suka diferencialo korpusa, taciau leidzia ratui suktis greiciau. Posukyje kardanas sukasi greiciu atitinkanciu vidinio rato sukima, isorinis ratas sukasi greiciau.

 

PS Pabreziu - neturiu tikslo gincytis su vienaip ar kitaip patyrusiais, tad nereikia man grasinti :)

Nelabai supratau, cia tipo as kakzkaip grasinau :?::rolleyes: Tikslo gincytis man taip pat nera, tik diskusija kas geriau prie tam tikru salygu...Beje tavo blokiruote 100% blokuoja ar vis del to maziau?

Pavazinesi tada suprasi kad automatika priekyje turi minusu... Jau kazkiek supratai :rolleyes: Toliau dar daugiau suprasi...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galiu as jums atsakyt i kruva klausimu, nes sulauzes granatu esu vos ne kaip jus visus kartu paemus tad patirties tikrai turiu :P

vazineju su gale perburta LSD kuri sekmingai blokuoja gal koki 50 ar net 70 procentu ir priekyje ARB(jungiasi jungikliu ir bokuoja 100 proc)

Granatos luzta ir su ijungta blokiruote ir be jos, nes beda dazniausiai yra senesniu iki 91m gal granatu, nes obuolys neleidzia idet didesne granata, kas jau galima naujesnese(paridintas obuolys) dazniausiai luzta granata susukus vaira iki galo ir ant kieto grunto vaziuojant atgal, o vaziuojant purve, kad ir su blokiruote beveik niekad neluzta, nors tada jos gal ir nereikia :rolleyes: Labiausiai padeda butent priekine traukiantis su gerve , tada abu ratai bando uzlipt ant sudo, o ne vienas ji stumia, ir aisku vaziuojant kazkokiom trialinem salygom. .. Latviu ismintis byloja, kad geriau nusipirkt viena granata , bet firmine uz 1500 nei 7 lievas po 200, nes is tu kitos laiko tik kol ijungi priekini tilta.

Del LSD perdejimo i prieki tai... Turi i prieki perdeti galine satelitu dezute su LSD, bet... dzniausiai 70 galines satelitu dezutes guoliavetes buna didesnes nei priekines ir netinka i priekini reduktoriu tad arba reikia jas aptekint arba... lyg ir buna ir galiniu tokio deametro kaip priekiniu, nors asmeniskai as nesusiduriau su tokiom.

Ir mano nuomone automatine i prieki ner gerai, nes jos nepaprasysi neveikt butent tada, kur esi 500 tikras, kad ji lus, o gale automatine labai gerai, nes veikia pastoviai, nepamirsi jos ijugt kada reikia ir niekas ten nenukencia

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prie sios temos noreciau paprasyti paaiskinti aussie locker veikimo principa. kaip as suprantu,tai yra pastovus,to tilto,abieju ratu sublokavimas?! ar cia kazkas panasaus kaip arb,tik instaliavimo zaidimo maziau :)

 

 

suprantu,kad mazai as cia uzsitarnaves,trukdau rimta diskusija,su kvailu klausimu,bet atsakykit man i paprasciausia klausima.tuo labiau,kas skaitys manau ir kazkam bus idomu.

as suprantu,kad aussie locker veikia pastovej?pastovej "sublokuoti" ratai, tiesa?

p.s.esu ziurejes youtubej,bet ten tik parodo,kad veikia,ar kaip instaliuoja.

jeigu ji veikia pastovej,ir abu ratai sukasi vienodai,tai kaip su ja vaziuoti kietu gruntu?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

suprantu,kad mazai as cia uzsitarnaves,trukdau rimta diskusija,su kvailu klausimu,bet atsakykit man i paprasciausia klausima.tuo labiau,kas skaitys manau ir kazkam bus idomu.

as suprantu,kad aussie locker veikia pastovej?pastovej "sublokuoti" ratai, tiesa?

p.s.esu ziurejes youtubej,bet ten tik parodo,kad veikia,ar kaip instaliuoja.

jeigu ji veikia pastovej,ir abu ratai sukasi vienodai,tai kaip su ja vaziuoti kietu gruntu?

 

Nepergyvenk, ne tu vienas nesupranti :) Paaiskinti zodziais yra sunku, vistiek nepamacius vizualiai sunku isikirsti.

Speju kad 90% uzsiregistravusiu siame forume nesupranta kokiu budu veikia normalus diferencialas (kas i kokia puse ir kokiu budu sukasi). O ir nera reikalo suprasti viską ką naudoji :)

 

Aussie nera pastoviai sublokuoti ratai. Jei taip butu, niekas jos nestatytu, nes paprasciau tiesiog uzvirinti satelitus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nepergyvenk, ne tu vienas nesupranti :) Paaiskinti zodziais yra sunku, vistiek nepamacius vizualiai sunku isikirsti.

Speju kad 90% uzsiregistravusiu siame forume nesupranta kokiu budu veikia normalus diferencialas (kas i kokia puse ir kokiu budu sukasi). O ir nera reikalo suprasti viską ką naudoji :)

 

Aussie nera pastoviai sublokuoti ratai. Jei taip butu, niekas jos nestatytu, nes paprasciau tiesiog uzvirinti satelitus.

 

aciu, va sito atsakymo,man ir uztenka.

kuo jis geresnis,ar blogesnis uz arb?

 

arb kaip veikia as suprantu.

aussie nelabai ikertu,kaip "atsifiksuoja" ir kaip supranta kada ratams reikia sukti kitu laipsniu,pvz darant posuki.

post-4841-12894007688331_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

aussie locker neisijungia ir neissijungia. tai kitoks diferencialo veikimo principas. aussie neprivercia suktis abieju tilto ratu vienodu greiciu - aussie neleidzia vei vienam ratui suktis leciau negu chvastavykas suka diferencialo korpusa, taciau leidzia ratui suktis greiciau. Posukyje kardanas sukasi greiciu atitinkanciu vidinio rato sukima, isorinis ratas sukasi greiciau.

 

PS Pabreziu - neturiu tikslo gincytis su vienaip ar kitaip patyrusiais, tad nereikia man grasinti :)

 

Va cia labai aiskiai parasyta. Ir man iki sito posto buvo nelabai aisku :salut:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galiu as jums atsakyt i kruva klausimu, nes sulauzes granatu esu vos ne kaip jus visus kartu paemus tad patirties tikrai turiu :P

vazineju su gale perburta LSD kuri sekmingai blokuoja gal koki 50 ar net 70 procentu ir priekyje ARB(jungiasi jungikliu ir bokuoja 100 proc)

Granatos luzta ir su ijungta blokiruote ir be jos, nes beda dazniausiai yra senesniu iki 91m gal granatu, nes obuolys neleidzia idet didesne granata, kas jau galima naujesnese(paridintas obuolys) dazniausiai luzta granata susukus vaira iki galo ir ant kieto grunto vaziuojant atgal, o vaziuojant purve, kad ir su blokiruote beveik niekad neluzta, nors tada jos gal ir nereikia :rolleyes: Labiausiai padeda butent priekine traukiantis su gerve , tada abu ratai bando uzlipt ant sudo, o ne vienas ji stumia, ir aisku vaziuojant kazkokiom trialinem salygom. .. Latviu ismintis byloja, kad geriau nusipirkt viena granata , bet firmine uz 1500 nei 7 lievas po 200, nes is tu kitos laiko tik kol ijungi priekini tilta.

Del LSD perdejimo i prieki tai... Turi i prieki perdeti galine satelitu dezute su LSD, bet... dzniausiai 70 galines satelitu dezutes guoliavetes buna didesnes nei priekines ir netinka i priekini reduktoriu tad arba reikia jas aptekint arba... lyg ir buna ir galiniu tokio deametro kaip priekiniu, nors asmeniskai as nesusiduriau su tokiom.

Ir mano nuomone automatine i prieki ner gerai, nes jos nepaprasysi neveikt butent tada, kur esi 500 tikras, kad ji lus, o gale automatine labai gerai, nes veikia pastoviai, nepamirsi jos ijugt kada reikia ir niekas ten nenukencia

Taigi taigi, patirtis viena ir ta pacia isvada turi... :rolleyes: Nesvarbu kad mus skiria laikas, as seniau patyriau Raseinius dabar... Situacija ta pati ir isvada vienoda...

Autoriui gali tik pridurti, ta ka rasai apie sios blokiruotes veikimo principa nieko taip ir nepaaiskina iki galo... Ka raso gamintojai aisku, kokiu principu suks ratus irgi aisku. Tik ten neraso kada.kaip,kokiu momentu sis organizmas sugalvoja leisti ar neleisti ratui greiciau suktis... Ka sis organizmas daro kai padyla, issireguliuoja......

Praktika iki sio rode kad organizmas sau o ratai sau, ypac pavazinejus... Ir ypac priekiniame tilte. nezinosi kada jis per daug uzblokuos ant greicio posukyje ar per mazai baloje ir kada suluz... Del to ir dedasi ARB kad AISKIAI ZINOTUM KADA IJUNGEI,KADA ISJUNGEI IR KAIP ELGTIS kai tokia didele tikimybe sulauzyti... Bet ir ARB tik tam dedasi, kada kaip Raseinius vaziuosi del pirmu vietu ivarzybas. Kitaip ji nafig priekyje :rolleyes: Kai mano TLC daugiau expedicine, tai as ir nesiruosiu mazinti jos patikimumo del 3% pravazumo...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Autoriui gali tik pridurti, ta ka rasai apie sios blokiruotes veikimo principa nieko taip ir nepaaiskina iki galo... Ka raso gamintojai aisku, kokiu principu suks ratus irgi aisku. Tik ten neraso kada.kaip,kokiu momentu sis organizmas sugalvoja leisti ar neleisti ratui greiciau suktis... Ka sis organizmas daro kai padyla, issireguliuoja......

Praktika iki sio rode kad organizmas sau o ratai sau, ypac pavazinejus... Ir ypac priekiniame tilte. nezinosi kada jis per daug uzblokuos ant greicio posukyje ar per mazai baloje ir kada suluz... Del to ir dedasi ARB kad AISKIAI ZINOTUM KADA IJUNGEI,KADA ISJUNGEI IR KAIP ELGTIS kai tokia didele tikimybe sulauzyti...

 

Tai jeigu autorius nepaaiskina tiek daug, o tu taip gerai zinai butent sitos blokiruites veikima, gal gali viska smulkiai isdestyti... :?:

Manau visiems bus idomu isgirsti.

Kaip ARB veikia manau daugelis puikiai zino...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Malonu prisideti prie diskusijos,Teko asmeniskai isbandyti abieju tipu blokiruotes.Turejau 'LocRaita '(analogiska)Kuri buvo ideta i gala,ogaline LSD suburta su satelitu pakeitimu,ivoriu istekinimu,nes guoliu ismatavimu tikrai atitinkanciu nera.Vaziavimo kokybe aiskiai pagerejo!!!!,BET iki tam tikro momento.Vaziuojant gerais keliais neturi buti greicio, posukiai turi atliekami letai ir dideliu spinduliu nes esme yra tuose spyruoklese kurias matote ankstesneje nuotraukoje.Ju pagalba blokiruote ir atsijungineja posukiuose.tada ir girdisi traskejimas.O tai ir yra silpna vieta.Jos dazniausa ir suluzineja,sekantis momentas tai labai didele apkrova reduktoriaus poroms.Po pirmo remonto dar turejau optimizmo,bet po antro atsisakimo tikrai atsakingu momentu teko isimti gera daikta ir pasideti i lentina kaip atsargini varianta.Sekantis zinksnis tai ARB i galini tilta.Vaziavimas tapo dar malonesnis nes galiu ja jungineti tada kai tikrai jos reikia ir net nemazindamas greicio.Didesne dali vaziuodamas jos is vis nejungiu.Pagrindinis klausimas ar Tau tikrai reikia to burimo su tokio tipo blokiruote.Kur zadi vazineti,kad priekis yra labiau aktualesnis?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Malonu prisideti prie diskusijos,Teko asmeniskai isbandyti abieju tipu blokiruotes.Turejau 'LocRaita '(analogiska)Kuri buvo ideta i gala,ogaline LSD suburta su satelitu pakeitimu,ivoriu istekinimu,nes guoliu ismatavimu tikrai atitinkanciu nera.Vaziavimo kokybe aiskiai pagerejo!!!!,BET iki tam tikro momento.Vaziuojant gerais keliais neturi buti greicio, posukiai turi atliekami letai ir dideliu spinduliu nes esme yra tuose spyruoklese kurias matote ankstesneje nuotraukoje.Ju pagalba blokiruote ir atsijungineja posukiuose.tada ir girdisi traskejimas.O tai ir yra silpna vieta.Jos dazniausa ir suluzineja,sekantis momentas tai labai didele apkrova reduktoriaus poroms.Po pirmo remonto dar turejau optimizmo,bet po antro atsisakimo tikrai atsakingu momentu teko isimti gera daikta ir pasideti i lentina kaip atsargini varianta.Sekantis zinksnis tai ARB i galini tilta.Vaziavimas tapo dar malonesnis nes galiu ja jungineti tada kai tikrai jos reikia ir net nemazindamas greicio.Didesne dali vaziuodamas jos is vis nejungiu.Pagrindinis klausimas ar Tau tikrai reikia to burimo su tokio tipo blokiruote.Kur zadi vazineti,kad priekis yra labiau aktualesnis?

 

vazinejant gerais keliais ketinu atjungti habus ir priekini tilta.

dedu i prieki del keliu priezasciu:

1. gale pas mane LSD, o i reduktoriu su LSD ideti aussie neiseis - reikia kito reduktoriaus.

2. berods raseinius minejo, kad ypac gervinantis priekis nebestumia purvo priekyje, o tiketina, lips ant virsaus.

 

gi netvirtinu kad pasiteisins, tai siokia tokia kuryba, atsipalaiduokit :)

spyruokles is tiesu atrodo silpnokai. sulus tai sulus - selavi.

"Burimas" temos pavadinime atsirado del to, kad gavau netinkamos ismieros blokiruote. Burtai baigesi, kai gavau tinkama dydi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Matau mano buvusi TLC veltui nerudyja :) . Dėl galinio tilto, ar tu įsitikinęs, kad ten stovi LSD? Aš pats jos galinio tilto neardžiau, bet ten manau gali būti kažkas iš tų automatinių blokiruočių įkišta, nes pakėlus visą tiltą ratus galima sukti į priešingas puses, tik tai reikia daryti priverstinai: vienas žmogus suka vieną ratą, o kitas kitą ratą į priešingą ir jie kuo puikiausiai sukasi. Tuo tarpu kai suki tik vieną ratą tai ir priešingas sukasi ta pačia kryptim. Vienu žodžiu ten kažkas turbūt buvo priburta, bet kas, tai nežinau. Sėkmės važinėjantis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Matau mano buvusi TLC veltui nerudyja :) . Dėl galinio tilto, ar tu įsitikinęs, kad ten stovi LSD? Aš pats jos galinio tilto neardžiau, bet ten manau gali būti kažkas iš tų automatinių blokiruočių įkišta, nes pakėlus visą tiltą ratus galima sukti į priešingas puses, tik tai reikia daryti priverstinai: vienas žmogus suka vieną ratą, o kitas kitą ratą į priešingą ir jie kuo puikiausiai sukasi. Tuo tarpu kai suki tik vieną ratą tai ir priešingas sukasi ta pačia kryptim. Vienu žodžiu ten kažkas turbūt buvo priburta, bet kas, tai nežinau. Sėkmės važinėjantis.

tai ir yra padidintos trinties diferencialas LSD

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu kiek aš suprantu, tai jei yra LSD, ratų į priešingas puses nepasuksi, nebent LSD jau visai mirusi. O šioj TLC kažkaip įdomiai buvo: jei vieną ratą laikai, o kitą suki, tai gaunasi, kad blokuojasi. Tačiau jei dviese paimi ir staigiai ratus pradedi sukt priešingomis kryptimis jie juo laisviausiai sukasi. Todėl man ir buvo kilus mintis, kad ten kažkas yra papildomai padaryta, bet tiksliai nežinau, gal dabartinis savininkas, jei ardys pažiūrės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu kiek aš suprantu, tai jei yra LSD, ratų į priešingas puses nepasuksi, nebent LSD jau visai mirusi. O šioj TLC kažkaip įdomiai buvo: jei vieną ratą laikai, o kitą suki, tai gaunasi, kad blokuojasi. Tačiau jei dviese paimi ir staigiai ratus pradedi sukt priešingomis kryptimis jie juo laisviausiai sukasi. Todėl man ir buvo kilus mintis, kad ten kažkas yra papildomai padaryta, bet tiksliai nežinau, gal dabartinis savininkas, jei ardys pažiūrės.

 

Ardziau, ziurejau - tikrai nieko nepriburta, yra standartinis LSD. Mačiau viksą kas yra viduje, nes teko keisti chvastavyko guolius, o tuo paciu ir visus guolius diferenciale ir tilte (esu imetes forume ataskaitele apie guoliu numerius ir kainas).

Kiek laiko LSD frikcionai matuota nebuvo, bet kazkiek tikrai laiko.

 

Apie LSD

LSD is principo yra toks pats diferencialas (t.y. jei pakelus abu ratus ir kardanui nesisuknat, sukant rankomis viena ratą, kitas ratas suksis i kitą pusę) tik su apsunkintu pusasiu sukimusi satelitu dezutes atzvilgiu. Sukant viena rata kai kardanas nesisuka, butinai turi suktis ir kitas ratas ir akivaizdu, kad dviese tai padaryti gerokai lengviau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

Ataiskaitele apie naudojimosi blokiruote rezultatus - jau menuo kaip nenaudojau gerves lipimui i kalna, is balos/sniego. Veikia!

Gerve naudojama tik uzlinkusiu buferio krastu atlenkimui per skriemuli prirista prie medzio :)

 

Kol kas gedimu/luzimu neivyko, bet apie patikimuma matyt dar anksti kalbeti.

Su ijungtais habais nevazineju - pries sudetingesni ruoza ijungiu, pravaziaves isjungiu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Algi, biškis pripainiojai čia žmonėms :) "Apie LSD

LSD is principo yra toks pats diferencialas (t.y. jei pakelus abu ratus ir kardanui nesisuknat, sukant rankomis viena ratą, kitas ratas suksis i kitą pusę)"...

 

čia nebent mirusi LSD.... :) su dar gyva LSD abu ratai suksis ta pačia kryptim... bet vienam laikant kitą ratą, pavyskta jį sulaikyt nuo sukimosi... o kai yra apkrova, buksuojant, tas blokavimo efektas stipresnis...

Čia tai visai nesupratau : "Sukant viena rata kai kardanas nesisuka, butinai turi suktis ir kitas ratas ir akivaizdu...." gal susipainiojai ? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

čia nebent mirusi LSD.... :) su dar gyva LSD abu ratai suksis ta pačia kryptim... bet vienam laikant kitą ratą, pavyskta jį sulaikyt nuo sukimosi... o kai yra apkrova, buksuojant, tas blokavimo efektas stipresnis...

Sutinku, kad jei LSD gyvas, pasukti butu sunku :)

Taciau mano minetoje sitacijoje svarbi aplinkybe yra tai, kad "kardanas nesisuka" (ne pasekme, o aplinkybe/salyga).

 

Čia tai visai nesupratau : "Sukant viena rata kai kardanas nesisuka, butinai turi suktis ir kitas ratas ir akivaizdu...." gal susipainiojai ? :)

 

Nu ne, nesusipainiojau.

Mintis ta, kad ir diferencialas su LSD vie tiek yra diferencialas. Jame yra satelitu dezute ir satelitai, o tai reiskia, kad satelitu dezute sukasi tiek kiek sukasi kardanas. Kardanui nesisukant nesisuka ir satelitu dezute tad sukant rata satelitai suka kita rata i priesinga puse.

 

LSD veikimo principas pagrista tuo, kad satelitu sukimasis dezutes atzvilgiu "pasunkintas" frinkciniais diskais todel kazkuriam ratui prabuksuoti satelitu dezutes (tuo paciu ir kito rato) atzvilgiu yra "sunkiau". Sunkiau, bet imanoma.

 

Tiketina, kad snekam apie to paties daigto skirtingus aspektus, todel ir "issiskyre" nuomones :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.