Pereiti prie turinio

vairo pernesimas


Rekomenduojami pranešimai

O papildomu daliu daug reikia?Su technikine liudniau.Is pradziu perdarai po to varai.Tada jie susiveda visus duomenis i kompa ir parodo ar imanoma pereit.Gali buti kad parodys,kad vairas desineje ir eksplotuoti negalima.Tada turi gaut masinos gamintojo leidima perkelt vaira ir pereit ekspertize.Mersedes ir bmv tokiu leidimu neduoda,draugas per atstovybe audi gavo.Del tlc nezinau

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

manau galiu nuramint ford ir japoskos kolkas viskas ok nors kazkas ir bande yrodineti savo tiesa ,kad neymanoma padaryt tai visiskas shudas.... draugai varo masinas taip pat is anglu ir sekmingai viskas eina.... :wink:

su japoniškom problema tech. apžiūroje, jei rėmo numeris ne 17 skaičių (būna 11, 7). Tada TA reikalauja pažymos iš dilerio, kad auto skirta europos rinkai, o dileris tokios pažymos nė už ką neduoda, nes europai skirtų auto kėbulo nr. (VIN) yra 17 skaitmenų :shock:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tu Teodorai kazka paistai - pats turiu aktualia problema - runeris anglas VIN -11 zenklu - tech apziura - jokiu sansu...

 

preis savaite garazo kaimynas perdejo vaira MP , savininkas buvo ispetas del tech apziuros ir rezultatas - nera tech apziuros ...

 

jeigu zinai buda kaip tavo draugeliai ta reikala tvarko manau arba pasidalink tuo arba risk ta bazara nes jau juokinga... :wink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

daznai tenka susidurt su automobiliu registracija, ekspertizem, ivairiom pazymom is dileriu ir panasiai ir galiu pasakyti kad dauguma gamintoju (visu nzn) neduoda leidimo perdarytai masinai (is anglo i europieti) - to pasekoje legaliai tech apziuros nera...lieka "kiti" neaiskus keliai o gal bekele :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kibiras ne kibiras bet nupirko su vejeliu :salut:

 

nebent ant detaliu :lol: arba zmogui priburei, kad bus viskas ok, o pirkejas dabar nagus griauzia :)

Vievyje (dzipu dalys) savo maveriui ziurejau kebulo..., yra kiek nori ... desniarankiu, stovi ten visi ir rudyja, nieks nejama . Kebulo nr. tvirtinasi su kniedemis, aisku galima pakeist nr. ir vsio, bet papildomai islenda kiti niuansai su pedalu ir vairo permetimu, skyliu nera, reikia burt..., hemarojaus daug, tolko mazai..., geriau su kempu savo kebula pervirinsiu, uzpilsiu dinitroliu ir vaziuos jis dar ilgai ir nuobodziai.... metalas turi tokia savybe, ji galima pjaustyt , virint, lankstyt ir dazyt . 8)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad teip su tikrų džipų kėbulais būtų ... pavadinimo nerašysiu.... nereiktų nei kalt nei lankstyt, paėmei anglą, vieną dvi skylutes pragręžei, kitas užvirinai ir vėl naujam kėbule. Nu ble gaila kad mes ne maverickai...

 

davai nepradedam , kas yra tikri dzipai icon_exclaim.gif ne tik nuo dzipo pravazumas priklauso, o ir nuo tarpines tarp vairuotojo ir sedynes. Kartais graudu ziuret, kai su jusu isgirti TLC sedi iki pomidoru, o su subaru prasoka net nepajausdamas. Vaira su pedalais pernest i kaire nera paprasta, as dabar nuemes kebula svarsciau toki varianta, bet pamaciau, kiek perdarymu reikes daryt, tai atsoko fantazija.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...
Kad teip su tikrų džipų kėbulais būtų ... pavadinimo nerašysiu.... nereiktų nei kalt nei lankstyt, paėmei anglą, vieną dvi skylutes pragręžei, kitas užvirinai ir vėl naujam kėbule. Nu ble gaila kad mes ne maverickai...

 

davai nepradedam , kas yra tikri dzipai icon_exclaim.gif ne tik nuo dzipo pravazumas priklauso, o ir nuo tarpines tarp vairuotojo ir sedynes. Kartais graudu ziuret, kai su jusu isgirti TLC sedi iki pomidoru, o su subaru prasoka net nepajausdamas. Vaira su pedalais pernest i kaire nera paprasta, as dabar nuemes kebula svarsciau toki varianta, bet pamaciau, kiek perdarymu reikes daryt, tai atsoko fantazija.

"metalas turi tokia savybe, ji galima pjaustyt , virint, lankstyt ir dazyt "

 

 

 

tai kad pats sau priestarauji :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2 Aidasdav:

Geriausia turėt donorą vairo pernešimui. T.y.: kėbulas ar kėbulo krūtinė, vairo kolonėlė, vairo stiprintuvas, posūkių ir šviesų perjungimo blokas ant vairo, panelė, standumo balkis po panele, pedalų kelmas, automato (jei automatas) perjungimo svirtis ir aišku popieriai legaliam registravimui :) Tiesa dar priekinį skersinį balkį reik pervirint ant rėmo, kad galėtum vairo stiprintuvą indėt kairėn pusėn. Na ir porą dienų su elektros pynėm pažaist. Realiai neskubant 2 žmonėms - mėnesis darbo. Čia aš apie TLC'80.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2 Aidasdav:

Geriausia turėt donorą vairo pernešimui. T.y.: kėbulas ar kėbulo krūtinė, vairo kolonėlė, vairo stiprintuvas, posūkių ir šviesų perjungimo blokas ant vairo, panelė, standumo balkis po panele, pedalų kelmas, automato (jei automatas) perjungimo svirtis ir aišku popieriai legaliam registravimui :) Tiesa dar priekinį skersinį balkį reik pervirint ant rėmo, kad galėtum vairo stiprintuvą indėt kairėn pusėn. Na ir porą dienų su elektros pynėm pažaist. Realiai neskubant 2 žmonėms - mėnesis darbo. Čia aš apie TLC'80.

Tai kad maniske tlc78 jau kaip ir perdaryta .Zinau as viska ko reikia nuo a iki z :)
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2 Aidasdav:

Geriausia turėt donorą vairo pernešimui. T.y.: kėbulas ar kėbulo krūtinė, vairo kolonėlė, vairo stiprintuvas, posūkių ir šviesų perjungimo blokas ant vairo, panelė, standumo balkis po panele, pedalų kelmas, automato (jei automatas) perjungimo svirtis ir aišku popieriai legaliam registravimui :) Tiesa dar priekinį skersinį balkį reik pervirint ant rėmo, kad galėtum vairo stiprintuvą indėt kairėn pusėn. Na ir porą dienų su elektros pynėm pažaist. Realiai neskubant 2 žmonėms - mėnesis darbo. Čia aš apie TLC'80.

Tai kad maniske tlc78 jau kaip ir perdaryta .Zinau as viska ko reikia nuo a iki z :)
malacius ,o numerius palik angliskus ,kai ateis laikas MOT, padarysim :wink: o paslapciu neisduok ,nes zinovu dauk o kaip reikia ka padaryt shudas gaunasi......
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.