Sveikinu su super pirkiniu, jei pamilsi, tai nesigailėsi. Pas LR Defender sukas visada du ratai,vienas priekį, kitas gale, jei priekinis kairys, tai galinis dešinys ir atvirkščiai, kai užklimsta, tada sukas tik vienas ratas, dažniausiai galinis, bet tik vienas. Normaliai turi važinėti H padėtyje, mažoji rankenelė dešinėje pusėje prie H raidės, L yra palėtintojas, labai geras daiktas važiuojant 3 bėgiu iš vietos. Diff Lock funkcija sublokuoja diferiacialą, tada ir užklimpus sukasi du ratai, bet tik vienas priekį ir vienas gale. Palėtintoją gali jungti ir nejungus Diff Lock, pvz. tempiant sunkų krovinį, bet tada užklimpus irgi suksis vienas ratas, tik perdavimas bus kitoks. Jei kartais nutruktų galinis kardanas, ar mano atveju atsakytų pusašiai, įjungus Diff Lock, mašina važiuos priekiniu tiltu. Jei pas tave civilinė versija ar iš pasieniečių, tai tokia sistema, jei gavai XD, tai turėtų būti galinio tilto blokiruotė. Jei angliškai moki, tai pasiskaitymui. P.S. Pataisyk temos pavadinimą Defender lock reikšmės.doc