Dėdė Klevas Atrašyta Spalio 30, 2010 Dalintis Atrašyta Spalio 30, 2010 O gal pirmiau reiktų paprasčiausiai pasidomėt tiltų perdavimais - jei ten skiriasi antras skaičius po kablelio ir tai nedaug tai ar verta nagus daužytis ir pinigus kišt. Dažniausiai jei variklių galingumai panašūs tai ir tiltai nelabai skiriasi, juolab kad keičiamas dyzelis į dyzelį . Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Bolidas1 Atrašyta Lapkričio 3, 2010 Dalintis Atrašyta Lapkričio 3, 2010 O gal pirmiau reiktų paprasčiausiai pasidomėt tiltų perdavimais - jei ten skiriasi antras skaičius po kablelio ir tai nedaug tai ar verta nagus daužytis ir pinigus kišt. Dažniausiai jei variklių galingumai panašūs tai ir tiltai nelabai skiriasi, juolab kad keičiamas dyzelis į dyzelį .na 85kw ir 117kw cia panasumu nematau, skirtumas didelis Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Juozas Atrašyta Lapkričio 7, 2010 Dalintis Atrašyta Lapkričio 7, 2010 o kas cia per variklis? tektų remontuoti šitą š. sužinotai kodą Teko ir man susidurt su juo, tai rusų forumuose teko ieškoti info.Viena ką radau, kad 4JX1 - задача не для слабонерных Sedžiu pas vieną Kauno elektroniką, pirkti Diagnostinį įrenginį už 8000, sakau o kaip ten su Monterejumi 3,0dti,sako nesutaisysi tu jo, atiduok klijentui. Nepirkau pas jį diagnostikos, sutaisė tėvukas ir be diagnostikos Supratau kad tas elektronikas - SLABAKAS Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Lapkričio 7, 2010 Dalintis Atrašyta Lapkričio 7, 2010 Va va - per tokius ir gimsta legendos apie nepataisomus ir niekam tikusius variklius nuo kurių reik bėgt per patrankos šuvį Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Bolidas1 Atrašyta Lapkričio 10, 2010 Dalintis Atrašyta Lapkričio 10, 2010 Va va - per tokius ir gimsta legendos apie nepataisomus ir niekam tikusius variklius nuo kurių reik bėgt per patrankos šuvį jie yra pataisomi, tik tai kainuoja daug daug pinigu, nervu ir laiko Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Lapkričio 10, 2010 Dalintis Atrašyta Lapkričio 10, 2010 jie yra pataisomi, tik tai kainuoja daug daug pinigu, nervu ir laikoO kas šiai dienai kainuoja pigiai Na nebent antro golpuko variklio remontas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
DariusII Atrašyta Lapkričio 11, 2010 Dalintis Atrašyta Lapkričio 11, 2010 Kaip ten bebutu, 4jx1 variklis yra common rail'o ausros kurinys. Tuo metu visi save gerbiantys varikliu gamintojai bande savo sistemas. Hidrauliskai valdomi purkskstukai nera unikali ideja, sis principas nuo seno taikytas lokomotyvu ir laivu varikliuose. Bet 3.0l dizeliukui deja nelabai pasitvirtino, del ko ir pats Isuzas veliau atsisake sitokios konstrukcijos. Kadangi 4jx1 gamintas trumpai ir palyginus maza serija, truksta detaliu, jos brangios o ir meistrai su juo mazai susidure. Va ir kyla po to problemu su remontu... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Lapkričio 11, 2010 Dalintis Atrašyta Lapkričio 11, 2010 Va čia visiškai teisus esi Dariau Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar