Dėdė Klevas Atrašyta Gegužės 23, 2010 Dalintis Atrašyta Gegužės 23, 2010 galiu parodyt net du varyklius kuriem tikrai nedega lemputes ir juose geri spaudimai.neskubek keist indeklu,pirmiausia pasimatuok spaudima su mechaniniu monometru arba isisuk paprasta davikli kuris valdo tik lempute jis yra nebrangusPritariu visu 100% - pirmiausiai mehaninis daviklis , po to ziurek tepalo pompa ba ten gali rast daug grozybiu.Pompos dangtelis atsisuka gan lengvai - jei atmintis nemeluoja tai 6 M6 varzteliai ir priejimas palyginus dekingas . jeigu rasi isdrozas ant dangtelio vidines puses tai arba slifuok arba keisk . Turetu padiet Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ssjmrmarko Atrašyta Gegužės 31, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Gegužės 31, 2010 LA, gal galima placiau apie tepalo pompa, dalys sandara, kur daliu jieskot remontiniu??? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jawa Atrašyta Birželio 2, 2010 Dalintis Atrašyta Birželio 2, 2010 nemanau kad rasi nauju remontiniu daliu o jo sandara paprasta kaip dvi kapeikos.du dantraciai ir voztuvas,jei dantraciai padyle tai ir nesukelia spaudymo Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Birželio 12, 2010 Dalintis Atrašyta Birželio 12, 2010 LA, gal galima placiau apie tepalo pompa, dalys sandara, kur daliu jieskot remontiniu??? Kiek teko su tuo susidurt tai gavau tik tepalo pompos dantracius gavau pirkt . Kainavo po 110 lietuvisku uz vieneta ir tai tik pagal uzsakyma. Veiksmas vyko pries metus ,radau tik Kipro Petrausko 27{Kaunas} , parduotuve vadinasi ALAGORUS.Turek omeny kad TD varilio dantraciai yra zymiai didesni nei paprasto- , o priekiniai varilio flansai vizualiai atrodo taip pat ir taip pat sekmingai gali but sukeisti vietomis.Dar tepalo slegiui turi itakos ant kiek isdile paskyrstymo velenelio ideklai arba kitaip sakant velenelio ivores. Pompos konstrukcija tokia pati kaip ir visu senuju spiziniu opelio varikliu - tiek bendzininiu , tiek dyzeliniu. Tai kad tikrint o tikrint viska pagret. ir sekmes darbuose jei ka tai klausk - bent patarimu padesiu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ssjmrmarko Atrašyta Birželio 13, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 13, 2010 Dekingas uzpatarima bandysim ziuret kas like. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ssjmrmarko Atrašyta Rugsėjo 19, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Rugsėjo 19, 2010 Sveiki, mechaniniu tepalo davikliu matavausi slegi ir ant karsto net 0.5 bar. nesiekia.Tepalo pompos dantraciu darbines vietos gana padilusios, tepalo slegio redukcinis vostuvas-pritrintas ir gerai veikia.Tepalo termostatas buvo neveikiantis, tai buvo pasalintas. Veliau bus atlikti ir kiti remonto darbai. Kai zinosiu tikra priezasti kas vagia tepalo slegi ,pranesiu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Rugsėjo 19, 2010 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 19, 2010 Dažniausiai tai būna paskirstymo velenėlio įvorės. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vaidasp Atrašyta Sausio 20, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 20, 2011 Nupirkau nuo tralo iš Belgijos .Parvažiavo perdirbta be turbinos . Išvis nedega tepalo lemputė , bet tai gali būt lemputės problema . Spaudimo daviklis užgesintai nulis užkurtai dugnas viršui . Ar čia gali būt dėl turbinos ar daviklio problemos ? Ar man greitai ieškot turbinos ar dar nieko nenutiks ir taip pavažinėjus ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Sausio 20, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 20, 2011 Nupirkau nuo tralo iš Belgijos .Parvažiavo perdirbta be turbinos . Išvis nedega tepalo lemputė , bet tai gali būt lemputės problema . Spaudimo daviklis užgesintai nulis užkurtai dugnas viršui . Ar čia gali būt dėl turbinos ar daviklio problemos ? Ar man greitai ieškot turbinos ar dar nieko nenutiks ir taip pavažinėjus ?Kad nedega lempute ant skydelio,gali buti laidelis atsikabines nuo tepalo daviklio,del slegio,tai pamatuok su mechaniniu,nes tiedavikliai daznai nesamones rodo,turbina srote apie 300lt.,sitas variklis su turbina vaziuoja ne fontanai,o be turbinos is vis turetubuti vargo vakariene. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vaidasp Atrašyta Sausio 20, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 20, 2011 Na be turbinos išeitų minus 20 procentų galios . Man labiau įdomu ar nekenks varikliui ar siurbliui , nes vistiek kuras nustatytas turbininiui .Šiaip iš Vilniaus parsivarinėjau nelabai prastai atrodė . Nemačiau dūmo nei juodo nei mėlyno...Į įkalnes kaip kur 5 pavara neužtempė . Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Sausio 20, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 20, 2011 Jei paciam uztenka galingumo,be turbinos gali vazinet nors ir simta metu,nieko varikliui neatsitiks.Tik yra niuansas,kad tam uzglusintamvamzdeli,nevyksta tepalo cirkuliacijos,todel ten gali susikaupti nemazai nesvarumu,todel kai sugalvosi statyt turbina,tu ji atglusinkir duok kad ant tusciu apsuku jis isspjautu visa susikaupusi bruda,arba gali mechaniskai ji isvalyti.Jei to nepadarysi ir bus tenbrudo,suvarysi turbina. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mindeex Atrašyta Sausio 24, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 24, 2011 Sveiki,turiu ir as frontera 2.3 td ir,taip pat ta pacia beda del spaudimo. Tai vat ir idomu,ar pakeitus tepalo pompos dantratukus slegis atsiranda. Seip,tai jau metai taip vazineju, manau jau uzsilenke but. Nors,is dalies,kai vaziuoji,tai variklis ne tuscia eiga dirba,tai ir spaudimas yra. Gal todel visi ir sako,kad va,vazineju ir nieko neatsitinka Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mindeex Atrašyta Sausio 26, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 26, 2011 Tai kaip del tu dantratuku tepalo pompoj? Ar padejo? Ir dar: zinojau kad 2.3 nelabai vaziuoja, bet kad taip labai nevaziuoja,tai keista. Gal ten galima kaip nors "paturbint" kuro siurbli, ar kazka padaryt,nu kad biskeli gyvesne pasidarytu? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Sausio 26, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 26, 2011 Galima truputį pakelt galingumą pažaidus su kuro siurbliu ir turbina be šalutinio poveikio varikliui , bet kritęs tepalo slėgis rodo bendrą variklio susidėvėjimą tai kažin ar verta pradėt tuos žaidimus. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mindeex Atrašyta Sausio 27, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 27, 2011 Bet kurias gerai,dirba graziai,nedumina,be jokiu pasaliniu garsu,tepalo beveik nereik dapylinet... Negalvoju,kad jau visai opelkaput. O ka su turbina galima padaryt? Gal dar reiktu katalizatoriu ispjaut,manau vis jis uzakes bus? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Sausio 27, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 27, 2011 Visu pirma pasimatuok kiek turbina pucia,o katalizatoriaus ten jokio nera sitoi fronteroi.Koki tepalo slegi rodo pamatavus su mechaniniumanometru. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mindeex Atrašyta Sausio 27, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 27, 2011 Tai kad yra katalikas. Cia sitoj daug ko yra,kad ir 93m Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vaidasp Atrašyta Sausio 27, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 27, 2011 Tepalo spaudimo daviklį radau - laidas buvo nutrūkęs , Dabar lemputė veikia ir ant laisvų nedega . Klausimėlis dabar su monometru - kur jo daviklis ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mindeex Atrašyta Sausio 27, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 27, 2011 Kad ten,lyg kiek zinau vienas ir tas pats daviklis. Ir lemputei ir rodyklei. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Sausio 27, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 27, 2011 Tepalo spaudimo daviklį radau - laidas buvo nutrūkęs , Dabar lemputė veikia ir ant laisvų nedega . Klausimėlis dabar su monometru - kur jo daviklis ?Tepalo spaudimo davikli issuki ir jo vietoi isuki mechanini manometra,nors jei dabar ant tusciu nedega lempute,jau neblogai.O ismetimosistema susideda is 3 daliu,kelnes,vidurine dalis su dviem bakeliais ir galinis vamzdis. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vaidasp Atrašyta Sausio 27, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 27, 2011 Tikriausiai ne taip paklausiau Kur lemputės laiduką prijunkt radau , bet kur jungiasi monometro laidukas . Kažkur skaitinėjau , kad prie degalų pumputės yra fyškė su 3 laidais pas mane ten fyškė tik su vienu laidu . Ten ir prijungiau lemputę . Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vaidasp Atrašyta Sausio 27, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 27, 2011 Kad ten,lyg kiek zinau vienas ir tas pats daviklis. Ir lemputei ir rodyklei.Iš pynės į ten ateina 3 laidai , bet daviklyje fyškė tik su vienu laidu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mindeex Atrašyta Sausio 27, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 27, 2011 Taip,paciam daviklyj tik vienas laidas. Jis ten kazkaip gudrai veikia. Kai nukrenta spaudimas iki ribos,tada tik pradeda mirkset lempute. Idomu ir tai,kad opel rekorde tas pats 2.3 variklis,tik be turbo. Ir negirdejau,kad kas del spaudimo butu skundesis. Ten juk is vis tik lempecka yra. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Sausio 27, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 27, 2011 Kiek teko matyt tai OF tepalo slėgio daviklis gan nemaža balvankė ir į ją jungiasi 2 laidai - vienas monometrui , kitas lemputei. Kai anas užlinksta tai tada dažniausiai įsukamas lemputės davikliukas ba ta balvankė nemaža pinigi kainuoja. Kas liečia tuos lemputės davikliukus tai anie būna keleto slėgių prie kurių sudirba tai dažniausiai įsukamas tas kuris suveikia prie mažiausio slėgio užtat niekas ir nesiskundžia kad tepalo slėgis kažkur dingo.Kas liečia katalizatorių tai anas ne keramikinis o metalo plokštelės dengtos keramikos milteliais ir užkišt aną žymiai sunkiau nei paprastą nors įmanoma.Turbinos slėgį galima sukelt į valdymo vožtuvą įkabinus papildomą spyruoklę arba pasižaidus su valdymo slėgiu. Bet prieš darant tokius veiksmus reiktų pasimatuot slėgį - gali pasirodyt kad tai visai nebūtina. Kuro siurbliui galima kuro kiekį pareguliuot varžteliu , bet jei nežinai kur anas yra tai patarčiau pačiam to nedaryt ba paskui gali brungiai kainuot . Kitas varijantas tai pakoreguot siurblio reagavimą į turbinos sukeliamą slėgį.Dar vienas dalykas padeda atstatyt galingumą tai įsiurbimo kolektorių išvalymas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mindeex Atrašyta Sausio 27, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 27, 2011 Aciu uz issamius atsakymus. Bandysim kazka daryt :] Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar