Pereiti prie turinio

Frontera 2.3td problemos Help


Rekomenduojami pranešimai

galiu parodyt net du varyklius kuriem tikrai nedega lemputes ir juose geri spaudimai.neskubek keist indeklu,pirmiausia pasimatuok spaudima su mechaniniu monometru arba isisuk paprasta davikli kuris valdo tik lempute jis yra nebrangus

Pritariu visu 100% - pirmiausiai mehaninis daviklis , po to ziurek tepalo pompa ba ten gali rast daug grozybiu.Pompos dangtelis atsisuka gan lengvai - jei atmintis nemeluoja tai 6 M6 varzteliai ir priejimas palyginus dekingas . jeigu rasi isdrozas ant dangtelio vidines puses tai arba slifuok arba keisk . Turetu padiet :salut:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 81
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

  • po 2 savaičių...

LA, gal galima placiau apie tepalo pompa, dalys sandara, kur daliu jieskot remontiniu???

Kiek teko su tuo susidurt tai gavau tik tepalo pompos dantracius gavau pirkt . Kainavo po 110 lietuvisku uz vieneta ir tai tik pagal uzsakyma. Veiksmas vyko pries metus ,radau tik Kipro Petrausko 27{Kaunas} , parduotuve vadinasi ALAGORUS.Turek omeny kad TD varilio dantraciai yra zymiai didesni nei paprasto- , o priekiniai varilio flansai vizualiai atrodo taip pat ir taip pat sekmingai gali but sukeisti vietomis.Dar tepalo slegiui turi itakos ant kiek isdile paskyrstymo velenelio ideklai arba kitaip sakant velenelio ivores. Pompos konstrukcija tokia pati kaip ir visu senuju spiziniu opelio varikliu - tiek bendzininiu , tiek dyzeliniu. Tai kad tikrint o tikrint viska pagret. :salut: ir sekmes darbuose :) jei ka tai klausk - bent patarimu padesiu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 mėnesių...

Sveiki, mechaniniu tepalo davikliu matavausi slegi ir ant karsto net 0.5 bar. nesiekia.

Tepalo pompos dantraciu darbines vietos gana padilusios, tepalo slegio redukcinis vostuvas-pritrintas ir gerai veikia.

Tepalo termostatas buvo neveikiantis, tai buvo pasalintas.

 

Veliau bus atlikti ir kiti remonto darbai. Kai zinosiu tikra priezasti kas vagia tepalo slegi ,pranesiu :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 mėnesių...

Nupirkau nuo tralo iš Belgijos .Parvažiavo perdirbta be turbinos . Išvis nedega tepalo lemputė , bet tai gali būt lemputės problema . Spaudimo daviklis užgesintai nulis užkurtai dugnas viršui . Ar čia gali būt dėl turbinos ar daviklio problemos ? Ar man greitai ieškot turbinos ar dar nieko nenutiks ir taip pavažinėjus ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nupirkau nuo tralo iš Belgijos .Parvažiavo perdirbta be turbinos . Išvis nedega tepalo lemputė , bet tai gali būt lemputės problema . Spaudimo daviklis užgesintai nulis užkurtai dugnas viršui . Ar čia gali būt dėl turbinos ar daviklio problemos ? Ar man greitai ieškot turbinos ar dar nieko nenutiks ir taip pavažinėjus ?

Kad nedega lempute ant skydelio,gali buti laidelis atsikabines nuo tepalo daviklio,del slegio,tai pamatuok su mechaniniu,nes tie

davikliai daznai nesamones rodo,turbina srote apie 300lt.,sitas variklis su turbina vaziuoja ne fontanai,o be turbinos is vis turetu

buti vargo vakariene.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na be turbinos išeitų minus 20 procentų galios . Man labiau įdomu ar nekenks varikliui ar siurbliui , nes vistiek kuras nustatytas turbininiui .Šiaip iš Vilniaus parsivarinėjau nelabai prastai atrodė . Nemačiau dūmo nei juodo nei mėlyno...Į įkalnes kaip kur 5 pavara neužtempė .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei paciam uztenka galingumo,be turbinos gali vazinet nors ir simta metu,nieko varikliui neatsitiks.Tik yra niuansas,kad tam uzglusintam

vamzdeli,nevyksta tepalo cirkuliacijos,todel ten gali susikaupti nemazai nesvarumu,todel kai sugalvosi statyt turbina,tu ji atglusink

ir duok kad ant tusciu apsuku jis isspjautu visa susikaupusi bruda,arba gali mechaniskai ji isvalyti.Jei to nepadarysi ir bus ten

brudo,suvarysi turbina.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,turiu ir as frontera 2.3 td ir,taip pat ta pacia beda del spaudimo. Tai vat ir idomu,ar pakeitus tepalo pompos dantratukus slegis atsiranda. Seip,tai jau metai taip vazineju, manau jau uzsilenke but. Nors,is dalies,kai vaziuoji,tai variklis ne tuscia eiga dirba,tai ir spaudimas yra. Gal todel visi ir sako,kad va,vazineju ir nieko neatsitinka

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kaip del tu dantratuku tepalo pompoj? Ar padejo? Ir dar: zinojau kad 2.3 nelabai vaziuoja, bet kad taip labai nevaziuoja,tai keista. Gal ten galima kaip nors "paturbint" kuro siurbli, ar kazka padaryt,nu kad biskeli gyvesne pasidarytu?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tepalo spaudimo daviklį radau - laidas buvo nutrūkęs , Dabar lemputė veikia ir ant laisvų nedega B) . Klausimėlis dabar su monometru - kur jo daviklis ?

Tepalo spaudimo davikli issuki ir jo vietoi isuki mechanini manometra,nors jei dabar ant tusciu nedega lempute,jau neblogai.O ismetimo

sistema susideda is 3 daliu,kelnes,vidurine dalis su dviem bakeliais ir galinis vamzdis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikriausiai ne taip paklausiau :rolleyes: Kur lemputės laiduką prijunkt radau , bet kur jungiasi monometro laidukas . Kažkur skaitinėjau , kad prie degalų pumputės yra fyškė su 3 laidais pas mane ten fyškė tik su vienu laidu . Ten ir prijungiau lemputę .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip,paciam daviklyj tik vienas laidas. Jis ten kazkaip gudrai veikia. Kai nukrenta spaudimas iki ribos,tada tik pradeda mirkset lempute. Idomu ir tai,kad opel rekorde tas pats 2.3 variklis,tik be turbo. Ir negirdejau,kad kas del spaudimo butu skundesis. Ten juk is vis tik lempecka yra. :huh:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek teko matyt tai OF tepalo slėgio daviklis gan nemaža balvankė ir į ją jungiasi 2 laidai - vienas monometrui , kitas lemputei. Kai anas užlinksta tai tada dažniausiai įsukamas lemputės davikliukas ba ta balvankė nemaža pinigi kainuoja. Kas liečia tuos lemputės davikliukus tai anie būna keleto slėgių prie kurių sudirba tai dažniausiai įsukamas tas kuris suveikia prie mažiausio slėgio užtat niekas ir nesiskundžia kad tepalo slėgis kažkur dingo.

Kas liečia katalizatorių tai anas ne keramikinis o metalo plokštelės dengtos keramikos milteliais ir užkišt aną žymiai sunkiau nei paprastą nors įmanoma.

Turbinos slėgį galima sukelt į valdymo vožtuvą įkabinus papildomą spyruoklę arba pasižaidus su valdymo slėgiu. Bet prieš darant tokius veiksmus reiktų pasimatuot slėgį - gali pasirodyt kad tai visai nebūtina.

Kuro siurbliui galima kuro kiekį pareguliuot varžteliu , bet jei nežinai kur anas yra tai patarčiau pačiam to nedaryt ba paskui gali brungiai kainuot . Kitas varijantas tai pakoreguot siurblio reagavimą į turbinos sukeliamą slėgį.

Dar vienas dalykas padeda atstatyt galingumą tai įsiurbimo kolektorių išvalymas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.