Pereiti prie turinio

Uaz 469 3.0D


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, turiu sumanyma i uaza idet mb 3.0D varikli, kiek skaiciau visi deda 5 cilindru, mano variantas 6cil. ar kas nors konkreciai zino su kokiom problemom teks susidurti , ka perdaryti ir apskritaj ar telpa jis i uaza ? Dekuj visiems kas pades issiaiskint :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na kai idesi tai ruoskis keist daznai sankaba ir greiciu deze, o paskui razdatke, zodziu rusai paskaiciavo tokiam varikliui kas daugiau tas priveda prie garndinines reakcijos luzimu, pas mus yra 2.5 TD skorpio idetas tai zmogus vos padrasko ir jau greiciu deze plius sankaba keicia, zodziu jei dedi varikli dek ir greiciu deze kas toliau uz ju gali ir atlaikyt, nors paletinta pavara vistiek numirs :P

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

vienu cilindru daugiau tai visai mažai gal kokia 20cm, kas kiša tai įkiša, tam reikalui yra bulgarkė, paimk metrą ir pamatuok kas per atstumas po kapotu, aš va darydamas gazončiką paprašiau draugelio kad pamatuotų pas save originale koks atstumas tarp ašių, tai jis kaip pamatavo museit :girtas: tai išėjo kad 15cm ilgesnis , kai padriau visą važiuoklę variklį įstačiau, kai sakoma viskas savo vietoj, atsinešiau kūzovą dėt ant viršaus ir vaizdelį pamačiau kad mano kūzovas tai pertrumpas, na tai tiek darbo padaryta, kad perdarinėt nebuvo norų, paėmiau ir prailginau kapotą, šonus, kad apimtų ratus, aišku darbo dasidėjo bet niekas net ir nesupranta kad esu ilgesnis negu visi, net šalia stovint originalo tie 15cm nesimato :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ko ten ta dėžė nelaikys ar ta sankaba, jei matoras lengvai veža monstrą tai ko ten tie mazgai gali nelaikyt, lengvuškei tai laiko kuom čia mes kitoki būsim, kad ratai dideli :rolleyes: tai ir perdavimo skaičius kitas, na o sankabą tai jei deginsi tai sudeginsi nesvarbu kur ten tas motoras stovės nors ir dviratyje, MB džipo sankaba kitokia nei lengvuškej, skirta truputėlį papjauti ant jos, jei šitie mazgai kaip sakot nelaikys tai tada ir motoras nelaikys, tai nafig ką išvis daryt jei niekas nelaiko, prieš darant reik paskaičiuoti perdavimo skaičiu gimtoj mašinoj kur tas motoras buvo su tom padangikėm kokios stovi, o paskui pasiskaičiuot savo monstrui kokius bus galima kaliošus užmaut, ba mėgėjų yra užsimauna tokius kaliošus kad motoras net dusta negali pajudėt iš vietos, o trasoj 5 bėgiu į mažiausią kalniuka neįlipa, bekelėj išvis tik su palėtintoju pajudėt gali :D tai va su tokiu perdavimu tai netik kad sankabos ir dėžės nelaikys bet ir motoras nudvės pirma laiko

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na kai idesi tai ruoskis keist daznai sankaba ir greiciu deze, o paskui razdatke, zodziu rusai paskaiciavo tokiam varikliui kas daugiau tas priveda prie garndinines reakcijos luzimu, pas mus yra 2.5 TD skorpio idetas tai zmogus vos padrasko ir jau greiciu deze plius sankaba keicia, zodziu jei dedi varikli dek ir greiciu deze kas toliau uz ju gali ir atlaikyt, nors paletinta pavara vistiek numirs :P

Vaziot tavo zmogus nemoka, as varikli uzmusiau :D

o deze sveika ir snkaba gera :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

vienu cilindru daugiau tai visai mažai gal kokia 20cm, kas kiša tai įkiša, tam reikalui yra bulgarkė, paimk metrą ir pamatuok kas per atstumas po kapotu, aš va darydamas gazončiką paprašiau draugelio kad pamatuotų pas save originale koks atstumas tarp ašių, tai jis kaip pamatavo museit :girtas: tai išėjo kad 15cm ilgesnis , kai padriau visą važiuoklę variklį įstačiau, kai sakoma viskas savo vietoj, atsinešiau kūzovą dėt ant viršaus ir vaizdelį pamačiau kad mano kūzovas tai pertrumpas, na tai tiek darbo padaryta, kad perdarinėt nebuvo norų, paėmiau ir prailginau kapotą, šonus, kad apimtų ratus, aišku darbo dasidėjo bet niekas net ir nesupranta kad esu ilgesnis negu visi, net šalia stovint originalo tie 15cm nesimato :D

tavo varianta savajam gaz padariau kuzovui vietoje besant ir kapoto ilgint nereikejo- jei dar gimtojo ventiliatoriaus nebuciau naudojes, o naudojes elektrini ir radiatoriui is priekio tai ir sestam cilindrui vietos butu pakake. Del pjaustymu tai galiu pasakyt, kad tik priekini remo balki gavau perkelt i prieki. Jei dabar toki varianta daryciau tai mersine deze su Gaz razdatke jungciau be kardaneliu, gumu ir pan. - razdatke tiesiai prie pavaru dezes galo sukabinant jas ant vieno remo, tam kad abu agregatai judetu kartu ant vienos platformos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.