Pereiti prie turinio

land rover defender 110


Jonukas

Rekomenduojami pranešimai

Sveikinu su super pirkiniu, jei pamilsi, tai nesigailėsi. Pas LR Defender :wub: sukas visada du ratai,vienas priekį, kitas gale, jei priekinis kairys, tai galinis dešinys ir atvirkščiai, kai užklimsta, tada sukas tik vienas ratas, dažniausiai galinis, bet tik vienas. Normaliai turi važinėti H padėtyje, mažoji rankenelė dešinėje pusėje prie H raidės, L yra palėtintojas, labai geras daiktas važiuojant 3 bėgiu iš vietos. Diff Lock funkcija sublokuoja diferiacialą, tada ir užklimpus sukasi du ratai, bet tik vienas priekį ir vienas gale. Palėtintoją gali jungti ir nejungus Diff Lock, pvz. tempiant sunkų krovinį, bet tada užklimpus irgi suksis vienas ratas, tik perdavimas bus kitoks. Jei kartais nutruktų galinis kardanas, ar mano atveju atsakytų pusašiai, įjungus Diff Lock, mašina važiuos priekiniu tiltu. Jei pas tave civilinė versija ar iš pasieniečių, tai tokia sistema, jei gavai XD, tai turėtų būti galinio tilto blokiruotė. Jei angliškai moki, tai pasiskaitymui.

P.S. Pataisyk temos pavadinimą :D

Defender lock reikšmės.doc

  • Like 1
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kaip imanoma ijungti kartu ir paletintoja ir Diff Lock? jei svirtele gali but tik ant L arba tik ant Diff arba tik ant Lock? Ar kokios yra cia gudrybes kaip galima viska ijungti?

Ir nemoku pakeist temos pavadinima kaip tai padaryti :)

Tai, kad vienas užrašas yra viršuj, o kitas apačioj, nereiškia nieko. išskyrus tai, kad diferencialą gali blokuoti esant svirčiai L ar H padėtyje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kaip imanoma ijungti kartu ir paletintoja ir Diff Lock? jei svirtele gali but tik ant L arba tik ant Diff arba tik ant Lock? Ar kokios yra cia gudrybes kaip galima viska ijungti?

Ir nemoku pakeist temos pavadinima kaip tai padaryti :)

Nagis nieko ten stebuklingo, kaip ir gerbiamas Arvydasius rašė, tas užrašas yra vienas, tik kad per dvi eilutes, dėlto susidaro vaizdas, kad viršuje Diff, o apačioje Lock. Tad jei važiuoji H padėtyje, svirtelė dešinėje, ją pastumi į kairę ir jau turi Diff Lock, jei L padėtis, tai iš dešinės viršuje stumi į kairę ir turi palėtintoją su Diff Lock. Jungiant Diff Lock turėtų prietaisų skydelyje degti lempikė, tokia oranžinė, jei ji dega, tai Diff Lock jau įjungtas, jei nedega, tai arba lempikė neveikia, arba pats Diff Lock neveikia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl temos pakeitimo, kai prisijungi, tai bet kurioje temoje, apačioje yra trys užrašai, redaguoti, atsakyti,daugybinis citavimas. Eini į redaguoti, kai atsidaro langas, apačioje teksto yra grafa, išsaugoti pakeitimus, pilnas redagavimas, atšaukti, spaudi pilną redagavimą ir tada išmeta du langelius, kur pirmame yra tavo temos pavadinimas, trini ir rašai naują. Sėkmės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai dekui uz pagalba,o jei neveikia Diff Lock bramgus taisymas?

O kai padarai ant Lock pozicijos tai gali vaziuot ir greit ir posukius imt,nes kazka esu girdejas kai blokuojasi ratai jog skirta tik isvaziuot kur nebeisvaziuoji negalima daryt posukiu ir greit varyt,ar cia sitas negalioja?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pagal tavo aprašytus simptomus, tai išsidėvėję kardano šlicai arba pask. dėžės ir gr. dėžės tarpinio veleno nusidėvėjimas, ko pasekoje, pajudant iš vietos girdimi bildesiai. Čia praktiškai visų LR pastovi liga. Sprendimas tik vienas - susidėvėjusių detalių keitimas. Jei reiks detalių kreipkis.

www.laumkelis.lt

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.