Pereiti prie turinio

Land Rover Discovery II Spyruoklinis ar Pniaumatinis ?


Facetas

Rekomenduojami pranešimai

Kokį Land Rover Discovery patartumėte rinktis :?:

Spyruoklinį , ar su pniaumatine pakaba , nes konfortas ryškiai skyriasi , bet ar nebus problematiška pniaumatinė pakaba ?

Bent jau apie RR pakabą prisiminimai nelabai kokie :angry: Gal "Diskotekoje" kažkas patobulinta ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Jei tik po miesta ar trasoj, tai geriau orine, bet jei vazineti misriais keliais, tai man geriau spyruokles, tuo labiau, kad tik gale stovi orines pagalves. o problemu, tai tikrai daugiau su orine, nes, tai davikliai neveikia, tai pagalve leidzia ir t.t.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kuo toliau į mišką , tuo daugiau malkų :)

Man išvis darosi įdomu , ar pniaumatinė sistema patikima .Kaip per šalčius , ar kopresorius sugebės per krūvą elektro

magnetų užpumpuoti pagalves...

Tarkim sunkvežimyje nuo -10 prasideda problemos , o ten stovi ir oro sausintuvai ir spiritas pilasi :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kuo toliau į mišką , tuo daugiau malkų :)

Man išvis darosi įdomu , ar pniaumatinė sistema patikima .Kaip per šalčius , ar kopresorius sugebės per krūvą elektro

magnetų užpumpuoti pagalves...

Tarkim sunkvežimyje nuo -10 prasideda problemos , o ten stovi ir oro sausintuvai ir spiritas pilasi :)

asmenmiskai as turejau problemu tik del pagalviu, kurios prie salcio nebudavo sandarios per pati pagalves uzmovima, pakeitus pagalves si problema issiprende, daugiau kaskokiu bedu ar kaskokios itakos nuo salcio nepastebejau

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

visą šią žiemą eksploatuojamas RR su pagalvėmis bėdų neturėjo dėl pakabos. Kaip coolmen ir minėjo - dėl šalčio per sujungimą pradeda leist pagalvė. Bet, jei kompresorius ok, nuo visiško nulio mašina pakyla per 15 sek. o turim omeny, kad RR pagalvių dvigubai daugiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kuo toliau į mišką , tuo daugiau malkų :)

Man išvis darosi įdomu , ar pniaumatinė sistema patikima .Kaip per šalčius , ar kopresorius sugebės per krūvą elektro

magnetų užpumpuoti pagalves...

Tarkim sunkvežimyje nuo -10 prasideda problemos , o ten stovi ir oro sausintuvai ir spiritas pilasi :)

Ten ne toks kompresoriu kaip krovininej. Jai kada ardes rankine pompa tai isivaizduoji kokiu principu dirba tas kompresorius. O krovinineje visai kitap. Man nekart nebuvo RR uzsalias oras ziema.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Esu perrinkęs RR kompresorių . Nepatikėsite ,bet remkomplektą išėmiau iš "Kitaisko" senukuose

pirkto kompresoriaus :)

Šiaip tai man labiau nepatiko solenoidų konstrukcija ir posvirio davikliai . Kažkaip nepavyko man su jais susitvarkyti

ir kai po keliolikto kompo nuresetinimo Sostenoje radau RR gulinti ant dešiniojo šono , išlupau pagalves ir sudėjau

spyruokles . Aišku galima buvo pakeisti daviklius ir solenoidus , bet tai buvo nepigu įpač prieš penkis metus...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Esu perrinkęs RR kompresorių . Nepatikėsite ,bet remkomplektą išėmiau iš "Kitaisko" senukuose

pirkto kompresoriaus :)

Šiaip tai man labiau nepatiko solenoidų konstrukcija ir posvirio davikliai . Kažkaip nepavyko man su jais susitvarkyti

ir kai po keliolikto kompo nuresetinimo Sostenoje radau RR gulinti ant dešiniojo šono , išlupau pagalves ir sudėjau

spyruokles . Aišku galima buvo pakeisti daviklius ir solenoidus , bet tai buvo nepigu įpač prieš penkis metus...

solenoidai labai paprasti ten, magnetiniai, nusiperki kruva oringu, pakeitei ir viskas, didesne beda su non return valves, yra trys vienetai, tein per ilga laika issidevi kreipianciosios ir pradeda ten nesandarumas vystitis, ko pasekoje pastoviai veikia kompresorius, nes matuoja kad restyveryje nera reikiamo spaudimo, blogaiusai kas gali nutikti tai kompo esancio prie voztuvu bloko gedimas, radau info kad jau ji bande kolegos uzsienyje tvarkyti, tiesa nera jokio patvirtinimo kad imanoma ji sutvarkyt, iki siol buvo nuomone kad jei jau jis pareina viskas reik keisti

o toliau jau techniniai dalykai, nesandarumai ri pan. aukscio davikliai perrenkami sekamingai yra musu forume patvirtinimu

kompresoriaus remontas gan nesudetingas, jei nera mechaniskai suestas cilindriukas, ir nera susidevejes pats variklis

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.