Tankystas Atrašyta Kovo 4, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 4, 2011 Jei nėra nei vieno jungiklio = šūdas (nėra blokiruočių)Vienas jungiklis = blokyruotė galiniam tilteDu jungikliai = blokyruotė tiek priekį, tiek gale. (rečiausias variantas) Trys jungtukai - abi blokiruotės + atjungiamas priekinis tiltas (aftermarket auksarankių darbas) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SUBARU Atrašyta Kovo 4, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 4, 2011 Jungiklis gali but ir centriniam difuj, jei toks stovi. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tankystas Atrašyta Kovo 4, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 4, 2011 Pas T3 standartiškai centras yra viskozė, kuri neatsijungia. Entuziastai gaminasi ir naudoja oginaliai T3 prototipuose naudotą sistemą, kažką panašaus kaip visuose džipuose, kai paprastai važiuojant varo tik galas, o priekis kietai prisijungia vakumu jungiklio pagelba. Tada vietoj visco statosi kietas sujungimas ir tiek, gaunasi kad centro kaip ir nėr, ant kietos dangos visus sujungus nelabai pavažiuosi be nuostolių Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vytuks Atrašyta Kovo 12, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 12, 2011 Sveiki 4x4 mylėtojai. dar kol kas naujokas (šiame sporte, pramogoj, hobyje). Off-road domiuosi senokai. Pastaruoju metu už akių užkliuvo VW T3 syncro, modelis, senas bet akį traukia. Pasigilinau ir radau nemažai klubų ir žmonių besidominančių šiuo modeliu, tačiau tai ne LT, o svetur. Tai va gal yra žmonių kurie taip pat kurie žino ką nors apie šitą techniką, butų įdomu pabenrauti ir išgirsti žinovų nuomone. Ačiū. palyginus su su tikra pelke tai tik "ligts off-road" tačiau ir čia šiek tiek užimtumas Sveikas, Vakar isigijau T3 syncro Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tankystas Atrašyta Kovo 12, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 12, 2011 ka mokejei? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vytuks Atrašyta Kovo 12, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 12, 2011 ka mokejei? 5200lt, bet...... "kate maise" varyklis neveikia 1,6D, reikia isideti siurbli, (istikruju reikia kito variklio 1,9 TDi su 110 arkliu) tiltai ir blokiruote - jau kaip dievas duos, arba bus geri arba ........., salona reikia visa restauruoti, na o visa kita bus matyt veliau, tai va Na, bet skardos geros, vaziuokle nesurudyjus yra vebasto su laikrodziu, vairo stirintuvas, ABS, liukas per puse stogo, sildoma sedine vairuotojo na ir turbut visi pliusai. Na manau kaina atitinka rizika ir bukle sios masinos. Kai prikelsiu parasysiu daugiau. P.S.beje tempem ant buksiro, tiltai uze tragiskai, jauciu bus veiksmo Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tankystas Atrašyta Kovo 12, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 12, 2011 sėkmės prikėlinėjant, pats svajojau apie tokį aparatą, bet atbaidė dalių remontui nebuvimas, tiksliau jų kainos... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vytuks Atrašyta Kovo 12, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 12, 2011 sėkmės prikėlinėjant, pats svajojau apie tokį aparatą, bet atbaidė dalių remontui nebuvimas, tiksliau jų kainos... Na jo teisybe, daliu ieskoti reikia jau po visa europa. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
retromobilis Atrašyta Kovo 12, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 12, 2011 Pries metus bandem Rukloje Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vytuks Atrašyta Kovo 15, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 15, 2011 Pries metus bandem Rukloje patarkit, kokius tepalus pilti i pavaru deze ir priekini tilta? T3 syncro Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tankystas Atrašyta Kovo 15, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 15, 2011 Dėžei - 4 litrai SAE 80W/90 GL-4 tipo tepalo, priekiniam - SAE 80, GL-4 arba GL-5 jei su anglų k. nesusipykęs - http://www.syncronauts.org.uk labai daug naudingos info paciam psl., yra forumas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vytuks Atrašyta Kovo 26, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 26, 2011 gal is praktikos galit patart, vaziuojant greiciu 50-60km/h pradsideda didele vibracija, tiesiog ziauri, bet tik ant sio greicio 50km/h, ir nesvarbu ar duodi apkrovu ar ne, kas tai galetu buti, kardanas gal susidevejas, ar tiltai, ar dar kas? P.S.auto: VW Caravelle syncro Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ovido Atrašyta Kovo 28, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 28, 2011 o kas per zveris T4 2,5 TDI synchro? vaziuokle ta pati kaip ir T3? deze kokia ten stovi? yra keletas variantu - vokieciu policijos buve, bet pagrinde su dezes defektais - sakau gal tai silpna vieta? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vytuks Atrašyta Kovo 28, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 28, 2011 gal kas zinot ar T3 pusasiai ir T3 syncro skiriasi ar eina vienodi? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tankystas Atrašyta Kovo 28, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 28, 2011 o kas per zveris T4 2,5 TDI synchro? vaziuokle ta pati kaip ir T3? deze kokia ten stovi? yra keletas variantu - vokieciu policijos buve, bet pagrinde su dezes defektais - sakau gal tai silpna vieta? Visiškai ne tas pats. T3 - rimtas transportas jei ne tam piktająm offroudui, tai bent jau ekspedicijoms. T4 - jau tik padidinto pravažumo mikrūškė, nieko gero. Variklis priekį, nuolat varo priekis, galas prisijungia kai praslysta. Kaip gali nebut T4 dežė silpna vieta, jei ten 90 laipsnių kampu pasukinėjamas jėgos perdavimas į galą ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ovido Atrašyta Kovo 29, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 29, 2011 Visiškai ne tas pats. T3 - rimtas transportas jei ne tam piktająm offroudui, tai bent jau ekspedicijoms. T4 - jau tik padidinto pravažumo mikrūškė, nieko gero. Variklis priekį, nuolat varo priekis, galas prisijungia kai praslysta. Kaip gali nebut T4 dežė silpna vieta, jei ten 90 laipsnių kampu pasukinėjamas jėgos perdavimas į galą ? O galima placiau. kaip su remontais ir dalimis tokiai dezei? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
zemnera Atrašyta Kovo 31, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 31, 2011 Tai kad garsu jokiu nera, tai manau kad gedimo ner, o kai reikia atbulin 4x4 uzblokuoji galini tilta ir Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vytuks Atrašyta Gegužės 18, 2011 Dalintis Atrašyta Gegužės 18, 2011 sėkmės prikėlinėjant, pats svajojau apie tokį aparatą, bet atbaidė dalių remontui nebuvimas, tiksliau jų kainos... Na va jau vaziuoju su savo T3 syncriniu, bandem cia viena diena, gerai lipa, blokiruote veikia viskas normaliai bet dar yra reikalu, varykli reikia keisti, tepalus valgo i 50km - 1l tepalu :DDD ziaurudabar kovoju su priekiniu isoriniu sarniru, visur siandien pralekiau issiklausinejau nieks neturi, nei parduotuves daliu, nei srotai, tai radau Lenkijoje uz 180PLN reikes imti. o Inter car pasake net pagal uzsakyma ju nera ir kaina 650 lt Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Robb Atrašyta Balandžio 25, 2012 Dalintis Atrašyta Balandžio 25, 2012 kad nekurt naujos temos..uzejo noras,tiksliau poreikis isigyt vw transporteri 4x4,metai nuo97u,i ka atkreipt demesi,kokios dazniausiai problemos? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Laukedra Atrašyta Liepos 30, 2012 Dalintis Atrašyta Liepos 30, 2012 kad nekurt naujos temos..uzejo noras,tiksliau poreikis isigyt vw transporteri 4x4,metai nuo97u,i ka atkreipt demesi,kokios dazniausiai problemos?Uzeik i www.vw-bus.lt Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ceslovas750 Atrašyta Liepos 30, 2012 Dalintis Atrašyta Liepos 30, 2012 Uzeik i www.vw-bus.ltVolodia,tai tu domiesi syncro busu forume? B)/> Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Laukedra Atrašyta Rugpjūčio 5, 2012 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 5, 2012 Volodia,tai tu domisi syncro busu forume? B)/> Taip, uzkliuvo te VWagenai,renku infa....reikia spresti ar investuoti i savo NP, kelt stoga, keist provodke, kebula tvarkiti, ar pirkt Vw syncro su 2,5TDI ir ramei keliauti kur su paprastu auto nelabai pravaziuosi....va taip Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
eduard Atrašyta Lapkričio 13, 2012 Dalintis Atrašyta Lapkričio 13, 2012 Sveiki truputi paporinsiu kiek zinau jum apie ta sinchro ,tai vat T3 turi nevisai tikra sinchro transmisija cia labiau Qatro tik dezes pusasiai i kita pusia sukasi (aisku ne tik tai)ir je norit gaut daugiau info reiketu analizuot audines ,cia tas pats su senu VW krokodilu stovi qatro transmisija nors uzrasas Synchro.Kas kita yra T4 ir visi kiti senesni VW kur motoras priekije skersai,ten ira tikroji synchro su visais savo privalumais ir daugybe trukumu .Tiltu diferencialai ten yra laisvi ,tai yra originaliai nebuvo jokiu blokiruociu ,centrinis diferencialas ten visko mova kuri paskirsto 70/30 jei neklystu ,o galiniam reduktoriuje stovintis vakuminiai aktuatoriai ir elektriniai davikliai tik tam kad esant motorui uzkurtam galas veiktu ir vaziuojan atgal kai motora uzgesini jis atsijungia .Taip padarita tam kad vezant ant tilegos pakrovus tik priekinius ratus galiniai laisvai suktusi (gal dar kam ,bet as zinau tik sita priezasti).Kas apie pacios transmisijos patikimuma tai prastas daiktas,dar kai vaziuoji ramiai tai norm,bet jei spustelni kur padraskai biski jau ziurek razdatkes ir ner.Vnz gal kokios penkios razdatkes sudraskytos ir pora deziu voliojasi garaze ,ne daiktas tai tikrai!Kas kita jau ira 4motion kuris buvo pradetas montuti i naujasnes laidos VW ir kaikurias Audi,nors agregatu issidestimas ir liko toks pats bet kai kurie sprendimai ir kaip speju geresnis metalas viska pakeite kordinalei ,bet cia neissiplesiu...O del tu T3 tai paanalizuokit sena Qatro,manau tikrai rasit daug panasiu detaliu ,gal ka ir pasitobulint pavyks . Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Laukedra Atrašyta Lapkričio 15, 2012 Dalintis Atrašyta Lapkričio 15, 2012 Sveiki truputi paporinsiu kiek zinau jum apie ta sinchro ,tai vat T3 turi nevisai tikra sinchro transmisija cia labiau Qatro tik dezes pusasiai i kita pusia sukasi (aisku ne tik tai)ir je norit gaut daugiau info reiketu analizuot audines ,cia tas pats su senu VW krokodilu stovi qatro transmisija nors uzrasas Synchro.Kas kita yra T4 ir visi kiti senesni VW kur motoras priekije skersai,ten ira tikroji synchro su visais savo privalumais ir daugybe trukumu .Tiltu diferencialai ten yra laisvi ,tai yra originaliai nebuvo jokiu blokiruociu ,centrinis diferencialas ten visko mova kuri paskirsto 70/30 jei neklystu ,o galiniam reduktoriuje stovintis vakuminiai aktuatoriai ir elektriniai davikliai tik tam kad esant motorui uzkurtam galas veiktu ir vaziuojan atgal kai motora uzgesini jis atsijungia .Taip padarita tam kad vezant ant tilegos pakrovus tik priekinius ratus galiniai laisvai suktusi (gal dar kam ,bet as zinau tik sita priezasti).Kas apie pacios transmisijos patikimuma tai prastas daiktas,dar kai vaziuoji ramiai tai norm,bet jei spustelni kur padraskai biski jau ziurek razdatkes ir ner.Vnz gal kokios penkios razdatkes sudraskytos ir pora deziu voliojasi garaze ,ne daiktas tai tikrai!Kas kita jau ira 4motion kuris buvo pradetas montuti i naujasnes laidos VW ir kaikurias Audi,nors agregatu issidestimas ir liko toks pats bet kai kurie sprendimai ir kaip speju geresnis metalas viska pakeite kordinalei ,bet cia neissiplesiu...O del tu T3 tai paanalizuokit sena Qatro,manau tikrai rasit daug panasiu detaliu ,gal ka ir pasitobulint pavyks . Nu... nuvilei tu manes, nes dabar ir nezinau ka dariti... VW T3 forma mano zmonai nepatinka, na ir komforto neperdaugiausei. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
eduard Atrašyta Lapkričio 15, 2012 Dalintis Atrašyta Lapkričio 15, 2012 Kodel nuvyliau?Na zmones vazineja su tais Synchro ir nieko ,tik kaip ir sakiau reikia svelnei.Cia as gal biski ir persudziau ,teisiog mano atveju tai nebuvo originali masina ir kol dar buvo organine sankaba lig ir ok buvo bet kai idejau metalo keramika tai ir prasidejo... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar