Pereiti prie turinio

vw t3 syncro, gal kas domisi ar turi toki


Rekomenduojami pranešimai

Jei nėra nei vieno jungiklio = šūdas (nėra blokiruočių)

Vienas jungiklis = blokyruotė galiniam tilte

Du jungikliai = blokyruotė tiek priekį, tiek gale. (rečiausias variantas)

 

Trys jungtukai - abi blokiruotės + atjungiamas priekinis tiltas (aftermarket auksarankių darbas)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 55
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Pas T3 standartiškai centras yra viskozė, kuri neatsijungia.

Entuziastai gaminasi ir naudoja oginaliai T3 prototipuose naudotą sistemą, kažką panašaus kaip visuose džipuose, kai paprastai važiuojant varo tik galas, o priekis kietai prisijungia vakumu jungiklio pagelba. Tada vietoj visco statosi kietas sujungimas ir tiek, gaunasi kad centro kaip ir nėr, ant kietos dangos visus sujungus nelabai pavažiuosi be nuostolių

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki 4x4 mylėtojai. dar kol kas naujokas (šiame sporte, pramogoj, hobyje). Off-road domiuosi senokai. Pastaruoju metu už akių užkliuvo VW T3 syncro, modelis, senas bet akį traukia. Pasigilinau ir radau nemažai klubų ir žmonių besidominančių šiuo modeliu, tačiau tai ne LT, o svetur. Tai va gal yra žmonių kurie taip pat kurie žino ką nors apie šitą techniką, butų įdomu pabenrauti ir išgirsti žinovų nuomone. Ačiū. :?:

 

palyginus su su tikra pelke tai tik "ligts off-road" tačiau ir čia šiek tiek užimtumas

 

Sveikas,

 

Vakar isigijau T3 syncro :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ka mokejei? :rolleyes:

 

5200lt, bet...... "kate maise" varyklis neveikia 1,6D, reikia isideti siurbli, (istikruju reikia kito variklio 1,9 TDi su 110 arkliu) tiltai ir blokiruote - jau kaip dievas duos, arba bus geri arba ........., salona reikia visa restauruoti, na o visa kita bus matyt veliau, tai va :rolleyes:

Na, bet skardos geros, vaziuokle nesurudyjus yra vebasto su laikrodziu, vairo stirintuvas, ABS, liukas per puse stogo, sildoma sedine vairuotojo na ir turbut visi pliusai. Na manau kaina atitinka rizika ir bukle sios masinos. Kai prikelsiu parasysiu daugiau.

 

P.S.

beje tempem ant buksiro, tiltai uze tragiskai, jauciu bus veiksmo :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

gal is praktikos galit patart, vaziuojant greiciu 50-60km/h pradsideda didele vibracija, tiesiog ziauri, bet tik ant sio greicio 50km/h, ir nesvarbu ar duodi apkrovu ar ne, kas tai galetu buti, kardanas gal susidevejas, ar tiltai, ar dar kas?

 

P.S.

auto: VW Caravelle syncro

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o kas per zveris T4 2,5 TDI synchro? vaziuokle ta pati kaip ir T3? deze kokia ten stovi? yra keletas variantu - vokieciu policijos buve, bet pagrinde su dezes defektais - sakau gal tai silpna vieta?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o kas per zveris T4 2,5 TDI synchro? vaziuokle ta pati kaip ir T3? deze kokia ten stovi? yra keletas variantu - vokieciu policijos buve, bet pagrinde su dezes defektais - sakau gal tai silpna vieta?

 

Visiškai ne tas pats. T3 - rimtas transportas jei ne tam piktająm offroudui, tai bent jau ekspedicijoms. T4 - jau tik padidinto pravažumo mikrūškė, nieko gero. Variklis priekį, nuolat varo priekis, galas prisijungia kai praslysta. Kaip gali nebut T4 dežė silpna vieta, jei ten 90 laipsnių kampu pasukinėjamas jėgos perdavimas į galą ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visiškai ne tas pats. T3 - rimtas transportas jei ne tam piktająm offroudui, tai bent jau ekspedicijoms. T4 - jau tik padidinto pravažumo mikrūškė, nieko gero. Variklis priekį, nuolat varo priekis, galas prisijungia kai praslysta. Kaip gali nebut T4 dežė silpna vieta, jei ten 90 laipsnių kampu pasukinėjamas jėgos perdavimas į galą ?

 

O galima placiau. kaip su remontais ir dalimis tokiai dezei?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

sėkmės prikėlinėjant, pats svajojau apie tokį aparatą, bet atbaidė dalių remontui nebuvimas, tiksliau jų kainos... :huh:

 

 

Na va jau vaziuoju su savo T3 syncriniu, bandem cia viena diena, gerai lipa, blokiruote veikia viskas normaliai :)

bet dar yra reikalu, varykli reikia keisti, tepalus valgo i 50km - 1l tepalu :DDD ziauru

dabar kovoju su priekiniu isoriniu sarniru, visur siandien pralekiau issiklausinejau nieks neturi, nei parduotuves daliu, nei srotai, tai radau Lenkijoje uz 180PLN reikes imti. o Inter car pasake net pagal uzsakyma ju nera ir kaina 650 lt :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 11 mėnesių...
  • po 3 mėnesių...
  • po 3 mėnesių...

Sveiki truputi paporinsiu kiek zinau jum apie ta sinchro ,tai vat T3 turi nevisai tikra sinchro transmisija cia labiau Qatro tik dezes pusasiai i kita pusia sukasi (aisku ne tik tai)ir je norit gaut daugiau info reiketu analizuot audines :rolleyes: ,cia tas pats su senu VW krokodilu stovi qatro transmisija nors uzrasas Synchro.Kas kita yra T4 ir visi kiti senesni VW kur motoras priekije skersai,ten ira tikroji synchro su visais savo privalumais ir daugybe trukumu .Tiltu diferencialai ten yra laisvi ,tai yra originaliai nebuvo jokiu blokiruociu ,centrinis diferencialas ten visko mova kuri paskirsto 70/30 jei neklystu ,o galiniam reduktoriuje stovintis vakuminiai aktuatoriai ir elektriniai davikliai tik tam kad esant motorui uzkurtam galas veiktu ir vaziuojan atgal kai motora uzgesini jis atsijungia .Taip padarita tam kad vezant ant tilegos pakrovus tik priekinius ratus galiniai laisvai suktusi (gal dar kam ,bet as zinau tik sita priezasti).Kas apie pacios transmisijos patikimuma tai prastas daiktas,dar kai vaziuoji ramiai tai norm,bet jei spustelni kur padraskai biski jau ziurek razdatkes ir ner.Vnz gal kokios penkios razdatkes sudraskytos ir pora deziu voliojasi garaze ,ne daiktas tai tikrai!Kas kita jau ira 4motion kuris buvo pradetas montuti i naujasnes laidos VW ir kaikurias Audi,nors agregatu issidestimas ir liko toks pats bet kai kurie sprendimai ir kaip speju geresnis metalas viska pakeite kordinalei ,bet cia neissiplesiu...

O del tu T3 tai paanalizuokit sena Qatro,manau tikrai rasit daug panasiu detaliu ,gal ka ir pasitobulint pavyks .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki truputi paporinsiu kiek zinau jum apie ta sinchro ,tai vat T3 turi nevisai tikra sinchro transmisija cia labiau Qatro tik dezes pusasiai i kita pusia sukasi (aisku ne tik tai)ir je norit gaut daugiau info reiketu analizuot audines :rolleyes: ,cia tas pats su senu VW krokodilu stovi qatro transmisija nors uzrasas Synchro.Kas kita yra T4 ir visi kiti senesni VW kur motoras priekije skersai,ten ira tikroji synchro su visais savo privalumais ir daugybe trukumu .Tiltu diferencialai ten yra laisvi ,tai yra originaliai nebuvo jokiu blokiruociu ,centrinis diferencialas ten visko mova kuri paskirsto 70/30 jei neklystu ,o galiniam reduktoriuje stovintis vakuminiai aktuatoriai ir elektriniai davikliai tik tam kad esant motorui uzkurtam galas veiktu ir vaziuojan atgal kai motora uzgesini jis atsijungia .Taip padarita tam kad vezant ant tilegos pakrovus tik priekinius ratus galiniai laisvai suktusi (gal dar kam ,bet as zinau tik sita priezasti).Kas apie pacios transmisijos patikimuma tai prastas daiktas,dar kai vaziuoji ramiai tai norm,bet jei spustelni kur padraskai biski jau ziurek razdatkes ir ner.Vnz gal kokios penkios razdatkes sudraskytos ir pora deziu voliojasi garaze ,ne daiktas tai tikrai!Kas kita jau ira 4motion kuris buvo pradetas montuti i naujasnes laidos VW ir kaikurias Audi,nors agregatu issidestimas ir liko toks pats bet kai kurie sprendimai ir kaip speju geresnis metalas viska pakeite kordinalei ,bet cia neissiplesiu...

O del tu T3 tai paanalizuokit sena Qatro,manau tikrai rasit daug panasiu detaliu ,gal ka ir pasitobulint pavyks .

 

Nu... nuvilei tu manes, nes dabar ir nezinau ka dariti... VW T3 forma mano zmonai nepatinka, na ir komforto neperdaugiausei.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kodel nuvyliau?Na zmones vazineja su tais Synchro ir nieko ,tik kaip ir sakiau reikia svelnei.Cia as gal biski ir persudziau ,teisiog mano atveju tai nebuvo originali masina ir kol dar buvo organine sankaba lig ir ok buvo bet kai idejau metalo keramika tai ir prasidejo...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.