stotelius Atrašyta Balandžio 3, 2010 Dalintis Atrašyta Balandžio 3, 2010 kreipkis kur pirkai, gal suklydo, o jei ne viska paaiskins, Stebuklu nebuna - kazkokia nesamone... O galk pas tave jau buvo kazkas pridirbta... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
owca Atrašyta Balandžio 20, 2010 Dalintis Atrašyta Balandžio 20, 2010 na pagaliau apsitvarkiau savaji NP Y60, susidejau OME spyruokles +50mm ir priekis 110kg, galas 200 kg, gavosi idomiai priekis pakilo 7.5 cm galas 7.0 cm, ta proga susimeciau ir naujas padangas 33x12.5, viskas tinka labai gerai ale reiks pjaustyti "ausis" (uzlenkimus kur prie rato) nuo priekinio bamperio nes vaziuojant per duobes kliuna truputi... siaip viskas kaip ir puikiai tik kartu prie sito setupo reikia ir nauju ilgesniu amortiku... nes kartais gaunamas smugis. siaip dabar atrodo puikiai nuotraukas imesiu veliau... vakar velai baigiau darbus tai nekilo rankos fotkinti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SUBARU Atrašyta Balandžio 20, 2010 Dalintis Atrašyta Balandžio 20, 2010 Kiek zinau ironman spiruokles trumpesnes ir kietesnes. Sukelus logiska kad atmetimas sumazejo, bet uztat prisispaudimas padidejo Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
zenkax25 Atrašyta Balandžio 20, 2010 Dalintis Atrašyta Balandžio 20, 2010 na taip bet va ir bedele iskilo kaip minejau amortiko negali prailginti o neprailginus gavosi taip kad vos centimetra eigos turi ir va pasekmes jau vienas nusprogo amoras net nezinau vat ir ydomu kaip kiti pasidare. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
pale Atrašyta Gegužės 30, 2010 Dalintis Atrašyta Gegužės 30, 2010 ar reikia ilgint amortikus gr,jei dedasi tiuningines spiruokles kuruios pakele 5cm Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
rimka Atrašyta Gegužės 31, 2010 Dalintis Atrašyta Gegužės 31, 2010 as tai dariau taip Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
rimka Atrašyta Gegužės 31, 2010 Dalintis Atrašyta Gegužės 31, 2010 va taip Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
rimka Atrašyta Gegužės 31, 2010 Dalintis Atrašyta Gegužės 31, 2010 ir gavosi Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
rimka Atrašyta Gegužės 31, 2010 Dalintis Atrašyta Gegužės 31, 2010 spyruokles tos pacios, vamzdis+kregzdes priekiniu amortiku lekstes(aisku reik pajeskot blogu amortiku,ir nusipjaustit lekstes ) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
pale Atrašyta Gegužės 31, 2010 Dalintis Atrašyta Gegužės 31, 2010 grazus snorkelis,kaip tu ji cia taip islankstei? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
rimka Atrašyta Gegužės 31, 2010 Dalintis Atrašyta Gegužės 31, 2010 grazus snorkelis,kaip tu ji cia taip islankstei?turiu pazystama meistra ,o jeigu rimtai, tai vamzdi pirkau ten kur remontuoja dusles,je man ir islenke vidurine alkune,kad padaryt isejima is sparno emiau alkune stampuota(nes islenkt tokios trumpos stakles negali),o virsu dariausi lekalus is popieriaus,poto is skardos, virinau ir viska daziau.Stai ir viskas (tarpkitko lankas ir slenksciai irgi pacio daryti ) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Jurijus Atrašyta Birželio 1, 2010 Dalintis Atrašyta Birželio 1, 2010 ir gavosi O stabilumo nepraradai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
rimka Atrašyta Birželio 1, 2010 Dalintis Atrašyta Birželio 1, 2010 O stabilumo nepraradaina gal kazkiek ir labiau supasi,bet siaip tai normaliai,posukiu neisimineju kaip su ferariu ,taigi dzipas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
rimka Atrašyta Birželio 1, 2010 Dalintis Atrašyta Birželio 1, 2010 manau stabilizatoriai butu storesni,butu visai be problemu,nes GR-o man kazkokie vaikiski Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
DAROGAkelias Atrašyta Birželio 1, 2010 Dalintis Atrašyta Birželio 1, 2010 Sau i ilga GR dejau nuo 3litrio 2001 metu ilgo tai gavosi normaliai 33 tilpo be problemu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dumblas Atrašyta Birželio 2, 2010 Dalintis Atrašyta Birželio 2, 2010 pas mane ironman spyruokliu ir amortiku komplektas isigytas is Jono:) tikrai esu patenkintas, viskas dirba ok. problemos (jei taip galima pavadinti) buvo po pakelimo kreivas vairas ir vibracija is kardanu. dabar viskas ok:) razdatke uzteko paleisti zemyn apie 10mm ir vibracijos dingo. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
DariusNP Atrašyta Birželio 14, 2010 Dalintis Atrašyta Birželio 14, 2010 ,susikonstravau toki daikta prieki po spiruoklem padeti 5 cm. pasikeltu,ir gale taip galvoju padaryti,ydomu nuomone butu ar verta tokiu budu pakelti,cia patrulio GR Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Seza Atrašyta Birželio 16, 2010 Dalintis Atrašyta Birželio 16, 2010 Ilga laika galvojau kaip pakelti savo GR.Buvo visokiu pasiulymu: pervirint leksteles, sudet volgos spiruokles, daryt body lifta, sudet originales NP GR ilgo spiruokles ir pan...Kaikurie siulymai buvo pigesni, kiti brangesni, bet visi ju, turejo ivairiu trukumu pvz.sukieteja vaziuokle, pradeda suptis, laikui begant vistiek suseda ir dar daug kitu.Susidejau IRONMAN. kol kas labai patenkintas. Nereikejo nei amortiku ilgint, nei ka nors perdirbineti. Nors razdatke gal but ir biski paleisti teks.Masina saikingai pakilo, isliko praktiskai tokia pat minksta, nesisupa (net gal stabiliau laikosi nei su senom), per griovius vaziuojant spiruokles nesusiploja. Norint pasidaryti is GR monstra, turbut yra ivairiu sprendimu, bet jei nori pasikelti i protinga auksti ir daugiau nieko nekeisti, tai tuning'ines spiruokles yra gerai.Zinau keleta kolegu, kurie ivairiai kele savo masinas, bet veliau priejo prie to paties sprendimo. Tikiuosi, ne per daug cia reklamuoju Kai pastebesiu trukumus, paleisiu antireklama Pridedu fotkes pries ir po Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
zenkax25 Atrašyta Birželio 16, 2010 Dalintis Atrašyta Birželio 16, 2010 Ilga laika galvojau kaip pakelti savo GR.Buvo visokiu pasiulymu: pervirint leksteles, sudet volgos spiruokles, daryt body lifta, sudet originales NP GR ilgo spiruokles ir pan...Kaikurie siulymai buvo pigesni, kiti brangesni, bet visi ju, turejo ivairiu trukumu pvz.sukieteja vaziuokle, pradeda suptis, laikui begant vistiek suseda ir dar daug kitu.Susidejau IRONMAN. kol kas labai patenkintas. Nereikejo nei amortiku ilgint, nei ka nors perdirbineti. Nors razdatke gal but ir biski paleisti teks.Masina saikingai pakilo, isliko praktiskai tokia pat minksta, nesisupa (net gal stabiliau laikosi nei su senom), per griovius vaziuojant spiruokles nesusiploja. Norint pasidaryti is GR monstra, turbut yra ivairiu sprendimu, bet jei nori pasikelti i protinga auksti ir daugiau nieko nekeisti, tai tuning'ines spiruokles yra gerai.Zinau keleta kolegu, kurie ivairiai kele savo masinas, bet veliau priejo prie to paties sprendimo. Tikiuosi, ne per daug cia reklamuoju Kai pastebesiu trukumus, paleisiu antireklama Pridedu fotkes pries ir po kas ten pas tave per purvasargiai ant sparnu uzdeta ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Seza Atrašyta Birželio 16, 2010 Dalintis Atrašyta Birželio 16, 2010 kas ten pas tave per purvasargiai ant sparnu uzdeta ? Smagus dalykas - antsparniai. Ganetinai stiprus (dar nesuluzo), funkcionalus (netasko ant veidrodeliu ), ir vaizdo negadina Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
zenkax25 Atrašyta Birželio 17, 2010 Dalintis Atrašyta Birželio 17, 2010 nuo ko tu cia pritaikes? jei ne paslaptis? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Seza Atrašyta Birželio 17, 2010 Dalintis Atrašyta Birželio 17, 2010 nuo ko tu cia pritaikes? jei ne paslaptis?Nuo Wranglerio.Bet labai pritaikes Isliko tik vaizdas panasus... formos gerokai pakito. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gyza Atrašyta Sausio 20, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 20, 2011 va taip o tas vamzdis prie viršaus kur spiruokle orginaliai turi remtis privirintas ar ne Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Be-palapinės Atrašyta Sausio 14, 2012 Dalintis Atrašyta Sausio 14, 2012 Sveiki,po truputį nagrinėju ilgo standartinio GR'o iškėlimą darant suspension lift'ą, naudojant tam skirtus Ironman, OME ar kitos firmos amortizatorius bei spyruokles.Viename rusų saite radau info: "К сожалению, обычно лифт подвески требует и еще кое-каких и, как показывает практика, наиболее сложных переделок. Возникает необходимость установки более длинных карданных валов, да и углы, под которыми начинают работать их крестовины, выходят за все разумные пределы." Kaip yra su minėtų firmų gaminiais ? Ar neatsiras reikalų su kardano ilginimu bei netvarkingu darbu dėl pasikeitusio pasvirimo kampo ? Kaip suprantu ir amortizatoriai ir spyruokles būna ilgesnės už originalias, kas truputį padidina atstumą nuo žemės iki rėmo bei suteikia didesnę pakabos eigą ropojant per duobes. O kaip pasikeičia automobilio valdymo ne bekelėje savybės ? Girdėjau būna skirtingų kietumų komplektai? Kaip pasirinkti tinkamą ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
zenkax25 Atrašyta Sausio 15, 2012 Dalintis Atrašyta Sausio 15, 2012 Sveiki,po truputį nagrinėju ilgo standartinio GR'o iškėlimą darant suspension lift'ą, naudojant tam skirtus Ironman, OME ar kitos firmos amortizatorius bei spyruokles.Viename rusų saite radau info: "К сожалению, обычно лифт подвески требует и еще кое-каких и, как показывает практика, наиболее сложных переделок. Возникает необходимость установки более длинных карданных валов, да и углы, под которыми начинают работать их крестовины, выходят за все разумные пределы." Kaip yra su minėtų firmų gaminiais ? Ar neatsiras reikalų su kardano ilginimu bei netvarkingu darbu dėl pasikeitusio pasvirimo kampo ? Kaip suprantu ir amortizatoriai ir spyruokles būna ilgesnės už originalias, kas truputį padidina atstumą nuo žemės iki rėmo bei suteikia didesnę pakabos eigą ropojant per duobes. O kaip pasikeičia automobilio valdymo ne bekelėje savybės ? Girdėjau būna skirtingų kietumų komplektai? Kaip pasirinkti tinkamą ? as susidejes irinmen, tai galiu pasakyti viena dalyka kad spyruokliu ilgis taspats, tik jos kietesnes, is to ir islosi auksty. pas mane pasikele 6.5cm buna kad atsiranda vibracije nuo kardano, tai reikia truputi paleist razdatke, bet pasmane nieko nereikejo daryti viskas kaip priklauso, masina pasidare aukstesne, stabilumas taspats, gal kiek kietesnis, bet seip nematau problemu ir jei nenori dauk vargt, patariu deti patikrinta ir isbandyta bekeleje.ai dar pridursiu kad susidarytum spyruokliu tvirtumo vaisda man pro reta tenka patampyti backia jos talpa 3t plius pati backia tai kaskur gaunasi ant galiniu spyruokliu apkraunu vos nepuse backos svorio ir dar puse dzipo svorio o jai dar stabdymo momentu tai isvis apkrovos labai didele tenka dviems spyruokles ir nieko laiko kuo puikiausiai jei kelciau kita dzipa net neabejojas rinkciausi tapati.P.S. sorry kad nera ,.?! Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar