Pereiti prie turinio

nissan gr pakelimas


Rekomenduojami pranešimai

  • po 3 savaičių...
  • Atsakymus 68
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

na pagaliau apsitvarkiau savaji NP Y60, susidejau OME spyruokles +50mm ir priekis 110kg, galas 200 kg, gavosi idomiai priekis pakilo 7.5 cm galas 7.0 cm, ta proga susimeciau ir naujas padangas 33x12.5, viskas tinka labai gerai ale reiks pjaustyti "ausis" (uzlenkimus kur prie rato) nuo priekinio bamperio nes vaziuojant per duobes kliuna truputi... siaip viskas kaip ir puikiai tik kartu prie sito setupo reikia ir nauju ilgesniu amortiku... nes kartais gaunamas smugis. siaip dabar atrodo puikiai nuotraukas imesiu veliau... vakar velai baigiau darbus tai nekilo rankos fotkinti :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

grazus snorkelis,kaip tu ji cia taip islankstei?

turiu pazystama meistra :lol: ,o jeigu rimtai, tai vamzdi pirkau ten kur remontuoja dusles,je man ir islenke vidurine alkune,kad padaryt isejima is sparno emiau alkune stampuota(nes islenkt tokios trumpos stakles negali),o virsu dariausi lekalus is popieriaus,poto is skardos, virinau ir viska daziau.Stai ir viskas :)(tarpkitko lankas ir slenksciai irgi pacio daryti :rolleyes: )

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pas mane ironman spyruokliu ir amortiku komplektas isigytas is Jono:) tikrai esu patenkintas, viskas dirba ok. problemos (jei taip galima pavadinti) buvo po pakelimo kreivas vairas ir vibracija is kardanu. dabar viskas ok:) razdatke uzteko paleisti zemyn apie 10mm ir vibracijos dingo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Ilga laika galvojau kaip pakelti savo GR.

Buvo visokiu pasiulymu: pervirint leksteles, sudet volgos spiruokles, daryt body lifta, sudet originales NP GR ilgo spiruokles ir pan...

Kaikurie siulymai buvo pigesni, kiti brangesni, bet visi ju, turejo ivairiu trukumu pvz.

sukieteja vaziuokle, pradeda suptis, laikui begant vistiek suseda ir dar daug kitu.

Susidejau IRONMAN. kol kas labai patenkintas. Nereikejo nei amortiku ilgint, nei ka nors perdirbineti. Nors razdatke gal but ir biski paleisti teks.

Masina saikingai pakilo, isliko praktiskai tokia pat minksta, nesisupa (net gal stabiliau laikosi nei su senom), per griovius vaziuojant spiruokles nesusiploja.

 

Norint pasidaryti is GR monstra, turbut yra ivairiu sprendimu, bet jei nori pasikelti i protinga auksti ir daugiau nieko nekeisti, tai tuning'ines spiruokles yra gerai.

Zinau keleta kolegu, kurie ivairiai kele savo masinas, bet veliau priejo prie to paties sprendimo.

 

Tikiuosi, ne per daug cia reklamuoju :)

Kai pastebesiu trukumus, paleisiu antireklama :D

 

Pridedu fotkes pries ir po

post-1827-1276673878472_thumb.jpg

post-1827-12766739003265_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ilga laika galvojau kaip pakelti savo GR.

Buvo visokiu pasiulymu: pervirint leksteles, sudet volgos spiruokles, daryt body lifta, sudet originales NP GR ilgo spiruokles ir pan...

Kaikurie siulymai buvo pigesni, kiti brangesni, bet visi ju, turejo ivairiu trukumu pvz.

sukieteja vaziuokle, pradeda suptis, laikui begant vistiek suseda ir dar daug kitu.

Susidejau IRONMAN. kol kas labai patenkintas. Nereikejo nei amortiku ilgint, nei ka nors perdirbineti. Nors razdatke gal but ir biski paleisti teks.

Masina saikingai pakilo, isliko praktiskai tokia pat minksta, nesisupa (net gal stabiliau laikosi nei su senom), per griovius vaziuojant spiruokles nesusiploja.

 

Norint pasidaryti is GR monstra, turbut yra ivairiu sprendimu, bet jei nori pasikelti i protinga auksti ir daugiau nieko nekeisti, tai tuning'ines spiruokles yra gerai.

Zinau keleta kolegu, kurie ivairiai kele savo masinas, bet veliau priejo prie to paties sprendimo.

 

Tikiuosi, ne per daug cia reklamuoju :)

Kai pastebesiu trukumus, paleisiu antireklama :D

 

Pridedu fotkes pries ir po

 

kas ten pas tave per purvasargiai ant sparnu uzdeta ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 7 mėnesių...
  • po 11 mėnesių...

Sveiki,

po truputį nagrinėju ilgo standartinio GR'o iškėlimą darant suspension lift'ą, naudojant tam skirtus Ironman, OME ar kitos firmos amortizatorius bei spyruokles.Viename rusų saite radau info: "К сожалению, обычно лифт подвески требует и еще кое-каких и, как показывает практика, наиболее сложных переделок. Возникает необходимость установки более длинных карданных валов, да и углы, под которыми начинают работать их крестовины, выходят за все разумные пределы."

Kaip yra su minėtų firmų gaminiais ? Ar neatsiras reikalų su kardano ilginimu bei netvarkingu darbu dėl pasikeitusio pasvirimo kampo ?

Kaip suprantu ir amortizatoriai ir spyruokles būna ilgesnės už originalias, kas truputį padidina atstumą nuo žemės iki rėmo bei suteikia didesnę pakabos eigą ropojant per duobes. O kaip pasikeičia automobilio valdymo ne bekelėje savybės ? Girdėjau būna skirtingų kietumų komplektai? Kaip pasirinkti tinkamą ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

po truputį nagrinėju ilgo standartinio GR'o iškėlimą darant suspension lift'ą, naudojant tam skirtus Ironman, OME ar kitos firmos amortizatorius bei spyruokles.Viename rusų saite radau info: "К сожалению, обычно лифт подвески требует и еще кое-каких и, как показывает практика, наиболее сложных переделок. Возникает необходимость установки более длинных карданных валов, да и углы, под которыми начинают работать их крестовины, выходят за все разумные пределы."

Kaip yra su minėtų firmų gaminiais ? Ar neatsiras reikalų su kardano ilginimu bei netvarkingu darbu dėl pasikeitusio pasvirimo kampo ?

Kaip suprantu ir amortizatoriai ir spyruokles būna ilgesnės už originalias, kas truputį padidina atstumą nuo žemės iki rėmo bei suteikia didesnę pakabos eigą ropojant per duobes. O kaip pasikeičia automobilio valdymo ne bekelėje savybės ? Girdėjau būna skirtingų kietumų komplektai? Kaip pasirinkti tinkamą ?

 

as susidejes irinmen, tai galiu pasakyti viena dalyka kad spyruokliu ilgis taspats, tik jos kietesnes, is to ir islosi auksty. pas mane pasikele 6.5cm buna kad atsiranda vibracije nuo kardano, tai reikia truputi paleist razdatke, bet pasmane nieko nereikejo daryti viskas kaip priklauso, masina pasidare aukstesne, stabilumas taspats, gal kiek kietesnis, bet seip nematau problemu ir jei nenori dauk vargt, patariu deti patikrinta ir isbandyta bekeleje.

ai dar pridursiu kad susidarytum spyruokliu tvirtumo vaisda man pro reta tenka patampyti backia jos talpa 3t plius pati backia tai kaskur gaunasi ant galiniu spyruokliu apkraunu vos nepuse backos svorio ir dar puse dzipo svorio o jai dar stabdymo momentu tai isvis apkrovos labai didele tenka dviems spyruokles ir nieko laiko kuo puikiausiai jei kelciau kita dzipa net neabejojas rinkciausi tapati.

P.S. sorry kad nera ,.?!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.