Pereiti prie turinio

Nissan-ll stabdziai


Rekomenduojami pranešimai

Kas vazinejat su antru nissanu ar maveriu kaip pas jus stabdziai nes pas mane tai reikia pasakyt kad prasti ko tai labai prastai stabdo nors stiprintuvas veikiantis normaliai vakumas irgi bet labai jau daug mynti reikia norint stipriau pastabdyt diskai keisti nauji kaladeles irgi gal yra kokiu minciu kur ieskot slieku :lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

buvo atvejis su Maveriu del galiniu stabdziu. Buvo pramankstintas vienas galiniu stabdziu cilindriukas, o kitas pakeistas, nes sunkesi stabdziu skystis.

O siaip pradziai geriausia nulekti servisa su stabdziu efektyvumo matavimo iranga ir patikrinti. Pvz. Vilniuj galima tai Deladoj padaryti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pas mane irgi maveryje panašios bėdos, pakeistos galinės kaladėlės ir nuo to laiko stabdau tik su priekiu :twisted: , pas mane reikia keist slėgio reguliatorių ar kaip jis ten vadinasi, jis kabo virš galinio tilto , spyruoklė nutraukta ir jis neveikia, be to per tą laiką bus užstrigę cilindriukai.... Rusų forume http://terrano.irk.ru/forums/viewforum.php?f=1 paieškok temos apie stabdžių nuorinimą, ten chebra viską aprašę apie tai kas būna po stabdžių kaladėlių keitimo...., nuorint pavyksta ne iš pirmo karto...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kiek teko ardyti tuos reguliatorius, tai jie visada buna kuo puikiausiai veikiantys nors isoriskai atrodo kaip visiskas rudziu kamuolys. realybe tokia :wink:

 

nu nzn :roll: jei štokas nevaikšto ( ilgai buvo užkepęs), tai išmankštint įvarių skysčių pagalba gaunasi 50x50, tai dažniausiai atliekama prieš eilinę techninę apžiūrą :lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kiek teko ardyti tuos reguliatorius, tai jie visada buna kuo puikiausiai veikiantys nors isoriskai atrodo kaip visiskas rudziu kamuolys. realybe tokia :wink:

 

Labai nerekomendoju shi daikta ardyti -- daugeli ju negalima suremontuoti arba sureguliuoti pachiam. Nissan'as, pvz., kategorishkai draudzia taisyti reguliatoriu net autorizuotiems servisams: "replace if defected" ir viskas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Radau kabancia spyruokle prie to reguliatoriaus ta prasme tik vienas spyruokles galas buvo uzkabintas o kito galo laikiklis nupuves. Ziuresiu reik pradzioj ta reikala sutvarkyt o tada matysiu nes pas mane kai sakiau prastai stabdo tai simptomai tokie kad stabdo vos ne prie dugno ismynus pedala nors jauciasi kad pradeda stabdyti ir paciam virsui bet tik vos vos o po to pedalas eina kaip jau sakiau vos ne iki dugno Mano supratimu jei butu oro sistemoj tai pedalas tiesiog nukristu ant dugno.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

bet kai su galu kas negerai vistiek neturetu taip smarkiai jaustis, juk pagrinde griebia priekis, o vilkas raso, kad pedalas vos ne iki dugno eina. manau, kad reiktu ziureti ar su priekiu viskas ok. o gal ir pagrindinis cilindras durniuoja. tas reguliatorius manau, kad tikrai netures labai pastebimos itakos stabdziu efektyvumui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.