jeepcherokee Atrašyta Lapkričio 27, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Lapkričio 27, 2009 o tai kur ankstesnių metų rezultatai buvo talpinami, kaip juos atkąsti? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jeepcherokee Atrašyta Lapkričio 27, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Lapkričio 27, 2009 Dar radau forumiuką kur kalbama apie jeep cherokee 2.1 TDI http://www.hunter.lt/index.php?action=v ... 561&page=1 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Juozas Atrašyta Lapkričio 27, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 27, 2009 Ir dar klausimas jepšerokiui, pagal ką sprendi, kad tavo princo variklis, tavo teigimu TDI Kiek aš įsivaizduoju, kad TDI tai Audi/VW registruotas trademarkas varikliams su tiesioginiu kuro įpurškimu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
stotelius Atrašyta Lapkričio 27, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 27, 2009 Dar radau forumiuką kur kalbama apie jeep cherokee 2.1 TDI http://www.hunter.lt/index.php?action=v ... 561&page=1tureta omeny interkuleris , manau, one tdi - direkt injection Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jeepcherokee Atrašyta Lapkričio 27, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Lapkričio 27, 2009 Teisingai, yra interkūleris Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Juozas Atrašyta Lapkričio 27, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 27, 2009 Tai tada ir vadinkit daiktus tikrais vardais: Turbo Diesel Intecooled , nes TDI visi kitaip supranta, be to čia jau kai siekiama Karaliaus titulo, reikia daryt viską teisingai, kad paskui apkaltos nereiktų daryti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Lapkričio 27, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 27, 2009 na kuleris aplamai ne prie variklio... tik oro aušinimas... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jeepcherokee Atrašyta Lapkričio 28, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Lapkričio 28, 2009 "2.1 TDi" yra trumpiau negu "2.1 TD intercooler", forume reik vietą taupyti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
antoska Atrašyta Lapkričio 28, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 28, 2009 Kiek zinau,tas matariukas 75kw,bet suka neblogai,taciau daugiau galios nemaisytu.Gal yra kokiu budu kaip daugiau paturbinti paprasta td.,nekalbant apie didesni kuro padavima ar apsuku sukelima.Esu girdejes apie patobulintas turbinas,bet neisivaizduoju kaip tai atrodo. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
renaldasg Atrašyta Lapkričio 28, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 28, 2009 Kiek zinau,tas matariukas 75kw,bet suka neblogai,taciau daugiau galios nemaisytu.Gal yra kokiu budu kaip daugiau paturbinti paprasta td.,nekalbant apie didesni kuro padavima ar apsuku sukelima.Esu girdejes apie patobulintas turbinas,bet neisivaizduoju kaip tai atrodo. nera skirtumo benzas ar dyzelis, reik didint turbinos restruktoriu ir kelt turbinos slegi, bet tai turi blogu pasekmiu varikliui. norint kelt slegi ir didint oro/kuro mase reik deforsuot varikli ir didint voztuvu pralaiduma. tdi ne tik wv ar audi, tai kaip sake tiesioginis kuro ipurskimas, ir nemaisykit su 'komonrailu' nes isvis skirtingos sistemos. nors tiesioginis ipurskimas seniausiai naudojamas sunkvezimiuosia, traktoriuosia Maz, Kamaz, DT-75 MTZ-80 ir kiti, 'komnraila' turejo net MAZas 1960m dvitaktciame variklyje, Cummins, Caterpilar ir t.t. interculeris tai tik oro radiatorius, be to yra intercooler ir avtercooler tai yra tas pats neskaitant keleto konstrukciniu skirtumu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kovaldas Atrašyta Lapkričio 28, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 28, 2009 esu girdejas kad yra varykliu cipavimas kuro sanaudos mazensnes daugiau galios bet tada varyklio tarnavimo laikas patrumpeja Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
renaldasg Atrašyta Lapkričio 28, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 28, 2009 esu girdejas kad yra varykliu cipavimas kuro sanaudos mazensnes daugiau galios bet tada varyklio tarnavimo laikas patrumpeja cipavimas imanomas tik komonrailiniuosia varikliuose ir dalinis kur stovi elektra valdomi kuro siurbliai.ir dabar pasakykit logiskai pagalvoje ar gali variklis tureti daugiau galios sumazinus kuro kieki? patobulint isiurbimo, sudegimo, ismetimo sistemas ju kokybe taip sanaudos sumazes-galia padides, bet tai ne cipavimas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kovaldas Atrašyta Lapkričio 28, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 28, 2009 tai ir saku kad esu girdejas o kaip ten kas kokiem varikliam tinka ir t.t as nezinau. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Medas Atrašyta Lapkričio 28, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 28, 2009 Meskit salin duslintuvus ir turesit 10-15% variklio galios prieda. , o jei truuupuuuti rimciau - dekit antra ismetimo vamzdi nuo kelniu ir trauka pageres. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aviečius Atrašyta Lapkričio 28, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 28, 2009 Vien išmetimą atlaisvinus tiek galios prieaugio tikrai nebus. Vat jei pakelt turbinos slėgį, padidint kuro padavimą (nežinau kaip dyzeliui tai padaryt) tada apsimoka ir išmetimą ir įsiurbima atlaisvint, ir galios prieaugis pasijaus. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
renaldasg Atrašyta Lapkričio 28, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 28, 2009 Vien išmetimą atlaisvinus tiek galios prieaugio tikrai nebus. Vat jei pakelt turbinos slėgį, padidint kuro padavimą (nežinau kaip dyzeliui tai padaryt) tada apsimoka ir išmetimą ir įsiurbima atlaisvint, ir galios prieaugis pasijaus. nu tada galvos tarpines nelaikis Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aviečius Atrašyta Lapkričio 28, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 28, 2009 Tai nereikia pūsti nuo 0,7 iki 2 bar, ir laikys tos tarpines 8) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
renaldasg Atrašyta Lapkričio 28, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 28, 2009 Tai nereikia pūsti nuo 0,7 iki 2 bar, ir laikys tos tarpines 8) 1.0 max 1.2 ir tai senam varikliui tai peilis Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ovido Atrašyta Lapkričio 29, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 29, 2009 Dar girdejau kad neoniniai langu apiploveju purkstukai ir melyni gabaritai mazdaug apie 7 arklius dadeda.... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
renaldasg Atrašyta Lapkričio 29, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 29, 2009 Dar girdejau kad neoniniai langu apiploveju purkstukai ir melyni gabaritai mazdaug apie 7 arklius dadeda.... bet cia tik komplekte su CD ant veidrodelio Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aviečius Atrašyta Lapkričio 29, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 29, 2009 Dar girdejau kad neoniniai langu apiploveju purkstukai ir melyni gabaritai mazdaug apie 7 arklius dadeda.... Senas bajeris... O čip tiuningas ką padaro? Taigi pakelia turbos slėgį ir kuro padavimą padidina. Kitų parametrų pakeitimas neesminis. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
renaldasg Atrašyta Lapkričio 29, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 29, 2009 Dar girdejau kad neoniniai langu apiploveju purkstukai ir melyni gabaritai mazdaug apie 7 arklius dadeda.... Senas bajeris... O čip tiuningas ką padaro? Taigi pakelia turbos slėgį ir kuro padavimą padidina. Kitų parametrų pakeitimas neesminis. cipuok tu necipaves :shock: per ta pacia skylia daugiau neismysi o ir slegio daugiau negu isirbimo skyle praleidzia negausi. tie varikliai kurie "cipuojasi" is pradziu "standarte" yragerai pridusinami o paskui gali gaivint jei kisene liaidzia cia biski ne i tema bet: drage LT ir netolimam uzsienyje po "tiuningo" "cipavimo" uz 1000 eu+ auto 3000eu ir turi 500-700 AG o WRC raliniai masiniukai kainuojantys 200-400000 eu turi 300AG (ten ribojama) crose neribojama tai turi iki 500 AG, Ford escort cosvort (Simaskos) 1999 metais laimejusio europos cempionata turejo 480 AG o vien variklio "pacipavimas" kainavo virs 30000 eu kai musu komandos 360AG kainavo 18000 eu, be to as bandziau tuos tiuninguotus 360 arkliukus ir teko paciupinet Lancia Delta Integral dragine "paciouota" 600AG. skirtumas diena ir naktis Forduko naudai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dovydas Atrašyta Lapkričio 29, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 29, 2009 Cia galite daugiau pasiskaityti apie cipavima http://www.vimota.lt O jei kalbant apie paprasta galios didinima tai pas mus Isuzu buvo nuo 2.0HDi turbina uzdeta tai ji jau nuo zemu sukiu veikdavo, o dabar yra nuo belaruso tai 3 pavara be problemu suka 35" ratus o perdavimas tiltu 4.3 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Arvydasius Atrašyta Lapkričio 29, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 29, 2009 Cia galite daugiau pasiskaityti apie cipavima http://www.vimota.lt Na taip, pati patikimiausia informacija firmos, užsiimančios čipavimu, tinklapyje. Įdėtum nuorodą į nepriklausomų žmonių, išbandžiusių čipavimą, atsi;iepimus, tada būtų galima ir paskaityt, bei daryt išvadas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
renaldasg Atrašyta Lapkričio 29, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 29, 2009 Cia galite daugiau pasiskaityti apie cipavima http://www.vimota.lt O jei kalbant apie paprasta galios didinima tai pas mus Isuzu buvo nuo 2.0HDi turbina uzdeta tai ji jau nuo zemu sukiu veikdavo, o dabar yra nuo belaruso tai 3 pavara be problemu suka 35" ratus o perdavimas tiltu 4.3 O geras reiks visiems ralistam pasakyt kad yr tokia firma LT cia tas pasts kaip su TV Shop ir ju reklamom... citata:? Esu suprogramaves labai daug automobili? ir jeigu ?ia neradote savo modelio tai dar tikrai nerei?kia, kad a? tokio modelio nesu programaves ... Visi kelia klausima kiek mano modeliui padides galingumas, as negaliu buti ekstraseansas, o beto tikrai neturiu noro pasakyti kad dasides 20kw, bet pacioj pradzioj pamatavus galinguma paaiskes, kad po kapotu yra problemu, pvz neveikia matuokle arba cilindro padeties daviklis ir jus jau neturesite net gamyklinio galingumo, todel kalbeti apie rezultata po cipavimo yra tikrai skubota... juokas kikvienas variklis turi parametrus nuo-iki ir nekeiciant mechaniniu daliu didesnio galingumo nepasieksi kai mergos i papus prisikisa silikono ar pasikeicia jos organizmo ar orgazmo parametrai? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar