Pereiti prie turinio
aarwiss

Vibruoja hyundai terracan

Rekomenduojami pranešimai

Laba laba, naujas auto naujos problemos:) nupirkau su sia problemą. Vibruoja hyundai terracan  nuo 80iki 120, grynai per visa kebulą vibracija, ne per vairą. Maniau kad kryzme kazkuri bus pabirusi, pralėkaiu 300km vibracia nei didėja nei mažėja. Nuėmiau kardanus, radau priekiniam kardanui blogą kryžme,galiniam kaip ir visas ok,  pralėkiau vien su galiniu kardanu, vibracia islikus tokia pat, gal kokių minčiu ka žiurėti? nes atrodo viską pratampėm ir nieko nerandam.  Vibracia vienoda ar atleidus gaza ar duodant,ar su pavara ar ant laisvo riedant

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vibruoja tas kas sukasi. Pradžiai - ratų balansavimas. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar paziurek kaip variklio ir greiciu dezes pagalves,tilto,razdatkes chvastavykai nekliba?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 33 minutes, Tadas2 parašė:

Dar paziurek kaip variklio ir greiciu dezes pagalves,tilto,razdatkes chvastavykai nekliba?

Chastavykai tai cia ta dalis kur isikisa i tiltą,razdatke? Na lyg ne jie nekliba.Dėl ratų labai abejoju nes dar tokio drebėjimo kad justusi per visą kebulą ir daugiaugale....na bandysim aisu ir subalansuiti ratus,blogiau nebus.

Niekaip nerandu foto/video kaip ten junhinėjasi priekinis tiltas koks ten principas,kad vakumu ir t.t zinau, bet gi galima ten mechaninius "habus" ar kaip jie ten vadinasi isidėyi...na bet cia ateityje, pirmiau TA ir susitvarkyt kad tvarkingai važuotu

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 50 minučių, Tadas2 parašė:

O razdatke pas tave part time ar TOD.

3 padėčiu 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 1 valandą, Dėdė Klevas parašė:

O priekinio tilto reduktorius nuo ratų atsijungtas ?

Kaip tai padaryti,paziurėti? Google kiek skaičiau  turi ta bembrana kur stumdo sakute atsokti, bet i kuria padeti ir t.t. nezinau, bl cia ne cherokis cia net pyyypt spiruokliu nėra prieki😂😂😂 jau mazdaug susigaudau kas tie torsionai, bet kaip ten ka junginėja neikertu

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 3 valandas, Dėdė Klevas parašė:

Užvestas variklis , razdatkė 2H padėty , kardanas turi ranka lengvai prasisukt .

Rytoi butinai bandysiu, duosiu žinot kas ir kaip;) dėkui

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 3 valandas, Dėdė Klevas parašė:

Užvestas variklis , razdatkė 2H padėty , kardanas turi ranka lengvai prasisukt .

Pamasciau kažkaip dabar...

Cherokiui buvo paprastai, razdatke ijungi ir suka kardana ir taip pajungia pusašius/ratus priekinius. O kaip cia? Vakumas tas....blyn..

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 6 valandas, Dėdė Klevas parašė:

O priekinio tilto reduktorius nuo ratų atsijungtas ?

https://www.awdwiki.com/ru/hyundai/    panašu kad pusašiai visada prijungti, kardanas priekinis visada sukasi

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai cia gal kaip pas isuza, vakuumas atkabina viena rata, ir atsikabina is razdatkes. ir sukas  kardanas su vienu ratu laisvai

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Zinau kad deda mechaninius habus nuo pajero atjungdami vakuma,bet cia ateityje, pirmiau išsiaiskinti kas ir kaip veikia,kaip turi veikti ir pašalinti ta drebėjimą

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai gal bandyti nuimt galini kardana ir pravaziuot tik ant priekinio🤔

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Atrašyta (redaguota)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 44 minutes, Dėdė Klevas parašė:

Cia tirbūt kalbama apie sitą 

Vakumas stumdo ta pirštą kur kazkokia mebrana legendine daznai gendanti yra :) tai tas sudukas stumdo ta asele kuri pajungia pusašius/ratus? Sustumta iki galo viskas atjungta? 

Tai kaip cia gaunasi, ijungus 4h pasijungia razdatke kad suktu kardana ir sujungia vakumas ratus? Blyn...

Beje, pastebėjau kad 4L sunkiai isijungia, 4h lengvai,iškarto, išsijunhia viskas greitai

 

 

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 15 minučių, Dėdė Klevas parašė:

Apie tą patį 

Užkūrus auto, ant 2h  (nuimtas priekinis kardanas) sukasi ranka razdatkes flenšas ir tilto flenšas laisvai, ijungus 4 h   nesisuka nei razdatke nei tiltas. 4hl stovint neisijungia, vazuojant isimeta bet neiškarto, cia bus ta sakute turbut neištraukia špilkos iki galo.  Kaip suprantu drebėjimo priežastis viena atmesta?:)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Išvada ; reduktorius nuo ratų atsijungia . Kaip ir pats jau supratai priežastis slypi kažkur kitur .

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 5 valandas, Dėdė Klevas parašė:

Išvada ; reduktorius nuo ratų atsijungia . Kaip ir pats jau supratai priežastis slypi kažkur kitur .

Na ka, uzdėjau priekini kardana su nauja kryzme,  nuėmia galinį kardana, is kryžmiu jokio klibėjimo,vaikšto gražiai,nestringa, per slicus vos vos pi milimetra max kliba,bet ciaanau ne problema,  ijungiau 4h ir pralėkiau,jokios vibracijos, balansavimo svareliai vietoi...ku daryt? Bandyt naujas kryzmes sudėt ir bandyt? Ar vešt balancuoti? Ne gali būti razdatke kalta? Ten tas balansavimo bugnas (kur sukasi prie razdatkes kardanas),apziurėjom atrodo viskas ok....

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gali but palenktas kardanas, reiketu pakelus pasukt ir paziuret vizualiai gal pasirodys kas nors.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 36 minutes, banginis parašė:

Gali but palenktas kardanas, reiketu pakelus pasukt ir paziuret vizualiai gal pasirodys kas nors.

Turbūt logiškiausiai bus pasikeist kryžmes ir dėti atgal, tikėdamasis kad stebūklingai jos kaltos. Nes izgazdono ne vienas kad balansavimas,kryžmiu keitimas kainuoja belekokius pinigus...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As deciau toki kos yra, pasukciau uz rato ir paziureciau kaip sukasi, jei ytarciau kad kreivas gal tada nereikia ir kryzmiu jam keist...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2020-03-12 12:15, banginis parašė:

As deciau toki kos yra, pasukciau uz rato ir paziureciau kaip sukasi, jei ytarciau kad kreivas gal tada nereikia ir kryzmiu jam keist...

Pakeičiau kryžmes, bededant kardana pradėjau galvoti kad  jo šličai turėtų būti ne prie tilto o prie razdatkes(taip ir jeep xj buvo)  atvirkšciai neuždėsi nes angaliai kur tvirtinasi kryžmes ir prisisuk prie tilto/razdatkes skirtingi. Bekeiciant kryzmes 100% jų nesukeiciau, ir 100% taip ir buvo,matosi zymės bei pats su markeriu žimėjausi. Paskambinus vienam turėtojui tokio modelio, taip pat sako kad slicai arciau razdatkes turi būti.. ar nebus voketis dėl to ir pardaves kad niekas galų neatkapstė, o kazkas keičiant kryzmes sumaine angalius...  Tik perdedant angalius klausimas kaip turi suktis nes jie vartosi dvejopai...yr mincių kokių? Kažkada per miglą atsimenu Dede Klevas buvo video idėjes pamokancia kaip kardanas turi stovėt...dabar taip sudėtas(foto) kaip ir nusipirkau, vibruoja kaip ir vibraves 

IMG_20200313_150211_6.jpg

IMG_20200313_153202_8.jpg

IMG_20200313_153155_6.jpg

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Sukurti naują...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.