Pereiti prie turinio
turbozuki

tlc80 24V variklio patobulinimas

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, gal kas iš forumiečių bandėt susitvarkyt 4.2td 24V variklį (išmest EGR, vakuminius vamzdelius su visais vožtuvėliais, pakelt turbinos slėgį ir t.t.). Užsienio forumuose yra padrikos info, bet jokio konkretaus plano :scratch:  net Kanadoj radau tokį upgreidintą motorą su cooleriu ir be to nenormalaus vakuminio vamzdyno...

Kas turit konkrečių minčių ar meistrų? 

post-40-0-83803200-1566850829_thumb.jpg

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o kam mazinti variklio resursa ? mazai traukos - reik nuo perdavimu pradeti ...

na gal tik egr ....

Redagavo GvidasR

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o kam mazinti variklio resursa ? mazai traukos - reik nuo perdavimu pradeti ...

na gal tik egr ....

šito variklio resursas - iki 800.000 km, net be proto maigant 400.000 važiuos ;)  man traukos užtenka, aš nori jį supaprastint iki minimumo, kad nereikėtų po šlangiukus ir davikliukus nuotykių sau ieškot...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

šito variklio resursas - iki 800.000 km, net be proto maigant 400.000 važiuos ;)  man traukos užtenka, aš nori jį supaprastint iki minimumo, kad nereikėtų po šlangiukus ir davikliukus nuotykių sau ieškot...

be perdarymu vaziuos , o padidinus turbo slegi ir tt gali tiek ir neatvaziuoti. o siaip,  man atrodo , kuo maziau perdarymu tuo patikimesnis auto  ...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai ka ten prastint uzlusina egr ir ismetei visus vakumus motoro kompus irtruputi laidu

atsukai kura ir po turbinos valdymu pakisai pora verzliu

CHI CHI CHI

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tas pats motoras Japonijos ir JAV rinkai ėjo be jokio EGR (čia Euro2 reikalavimas), be katalizatoriaus ir be pusės tų vakuminių vamzdelių-vožtuvėlių ir kito šūdo :salut:  ir važiuoja jis tikrai geriau, nes varikliui nereikia savo atidirbusiom dujom kvėpuoti ;)  

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl traukos ir neturėtų pasijaust, na bet bent įsiurbimo kolektorius bus švarus, bo jei variklis nenaujas ir turbina po truputį bruka tepalą, tai kartu su suodžiais iš EGR nebloga šniaga gaunasi.

Beje, HD-FT variklis buvo naudojamas ir laivuose, tik ten jis vadinosi Yanmar. Standartas turėjo 300-315 AG, taigi rezervo jame yra pakankamai...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Sukurti naują...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.