Peršokti prie turinio

Nuotrauka

tlc80 24V variklio patobulinimas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 8

#1
turbozuki

turbozuki

  • Žinučių: 493
  • Reg. 2006-03-19, 11:58
  • OLD SCHOOL

Sveiki, gal kas iš forumiečių bandėt susitvarkyt 4.2td 24V variklį (išmest EGR, vakuminius vamzdelius su visais vožtuvėliais, pakelt turbinos slėgį ir t.t.). Užsienio forumuose yra padrikos info, bet jokio konkretaus plano :scratch:  net Kanadoj radau tokį upgreidintą motorą su cooleriu ir be to nenormalaus vakuminio vamzdyno...

Kas turit konkrečių minčių ar meistrų? 

Pridėtas failas(-ai)



#2
GvidasR

GvidasR

  • Žinučių: 691
  • Reg. 2007-12-12, 12:16
  • KAUNAS

o kam mazinti variklio resursa ? mazai traukos - reik nuo perdavimu pradeti ...

na gal tik egr ....


Šį pranešimą redagavo GvidasR: 2019-08-26, 22:57


#3
turbozuki

turbozuki

  • Žinučių: 493
  • Reg. 2006-03-19, 11:58
  • OLD SCHOOL

o kam mazinti variklio resursa ? mazai traukos - reik nuo perdavimu pradeti ...

na gal tik egr ....

šito variklio resursas - iki 800.000 km, net be proto maigant 400.000 važiuos ;)  man traukos užtenka, aš nori jį supaprastint iki minimumo, kad nereikėtų po šlangiukus ir davikliukus nuotykių sau ieškot...



#4
GvidasR

GvidasR

  • Žinučių: 691
  • Reg. 2007-12-12, 12:16
  • KAUNAS

šito variklio resursas - iki 800.000 km, net be proto maigant 400.000 važiuos ;)  man traukos užtenka, aš nori jį supaprastint iki minimumo, kad nereikėtų po šlangiukus ir davikliukus nuotykių sau ieškot...

be perdarymu vaziuos , o padidinus turbo slegi ir tt gali tiek ir neatvaziuoti. o siaip,  man atrodo , kuo maziau perdarymu tuo patikimesnis auto  ...



#5
vytis

vytis

    TLC Veteranas


  • Žinučių: 1.869
  • Reg. 2007-09-05, 18:24
  • Raudondvaris

tai ka ten prastint uzlusina egr ir ismetei visus vakumus motoro kompus irtruputi laidu

atsukai kura ir po turbinos valdymu pakisai pora verzliu

CHI CHI CHI



#6
turbozuki

turbozuki

  • Žinučių: 493
  • Reg. 2006-03-19, 11:58
  • OLD SCHOOL

tas pats motoras Japonijos ir JAV rinkai ėjo be jokio EGR (čia Euro2 reikalavimas), be katalizatoriaus ir be pusės tų vakuminių vamzdelių-vožtuvėlių ir kito šūdo :salut:  ir važiuoja jis tikrai geriau, nes varikliui nereikia savo atidirbusiom dujom kvėpuoti ;)  



#7
Dragon

Dragon

    TLC Veteranas


  • Žinučių: 11.028
  • Reg. 2006-03-06, 11:50
  • 4x4 Vilnius

Edvardas išmetė EGR (TLC100) bet pagerėjimo sako nepajuto... 



#8
valdas-76

valdas-76

  • Žinučių: 1.479
  • Reg. 2007-01-17, 23:49
  • Kaišiadorys-Švedija
Dėl traukos ir neturėtų pasijaust, na bet bent įsiurbimo kolektorius bus švarus, bo jei variklis nenaujas ir turbina po truputį bruka tepalą, tai kartu su suodžiais iš EGR nebloga šniaga gaunasi.
Beje, HD-FT variklis buvo naudojamas ir laivuose, tik ten jis vadinosi Yanmar. Standartas turėjo 300-315 AG, taigi rezervo jame yra pakankamai...

#9
vidulis

vidulis

  • Žinučių: 762
  • Reg. 2006-03-19, 22:14
  • Vilnius

Esu padares. Masina nepalyginamai geriau vaziuoja nei buvo standartas.






Vartotojų skaito šią temą: 0

0 nariai(-ių), 0 svečiai(-ių) ir 0 slapti(-ų) nariai(-ių)