Pereiti prie turinio

dujos i jeep


valkata

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 113
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Prieko cia pasikele ir nekokybiskos prekes.Tas zavoli pastoviai uzsikisa nuo lietuvisku duju o tie purkstukai tai tai gal gerai tik tam kas remontu uzsiima pastoviai darbo turi ,tai sukalibruoja tai perrenka ir po 20000km vel nuo pradziu.gaunasi kad pastoviai vaziuoji su pusiauveikiancia yranga.Cia tik mano asmenine nuomuone.

WJ pas mane zavoli reduktorius, nei karto nebuvo užsikišęs, beje dujų kokybė nebetokia kokia buvo prieš 10 metų, nebent pili iš garažiukų iš buitinių balionų, jokie filtrai nesikiša tai per 6 metus viena kartą keista membrana ir valteko nipeliai kuriu  tarpelius sureguliuot labai paprasta su laikrodiniu manometru, pas kiniečius gal 8€ mokėjau. https://www.ebay.com/itm/5pcs-Dial-Digital-Indicator-Extension-Stem-Rods-Set-M2-5-20-40-60-80-100mm/263986378743?hash=item3d76d077f7:g:dBEAAOSwiqBb9mEK:rk:28:pf:0

Čia kaip kalibracija daroma https://youtu.be/tjJdZbyN_mI?t=579

Redagavo Roosas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Yrangos nepirkau bet teko restauruot, tai praktiskai tas pats. Baliona pirkau vietoj zapaskes su patikra 5m. Pasikeiciau pats 30€ visa kita atliko dujininkas, pakeite purkstukus i naujus (hercules), sutvarke laidus (praktiskai naujai suvedziojo), perrinko reduktoriu viska suderino sureguliavo. Kompas liko senas. 200€.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ZJ 5.2. Benzo režime viskas ok.

Pirmiausiai kas i galva atejo tai reduktorius silpnokas. Kokia iranga? Kokio galingumo reduktorius ir koks purkstuku pralaidumas?

O filtrai geri (skystos ir oro faziu)? O reduktorius kokio senumo (gali irgi buti uzsikimses)?

Antra tai diegimo kampas. Ant duju jis turi buti truputi ankstesnis, ant benzo velesnis. Jeigu automatinis reguliavimas tai atkrenta

jeigu rankinis tai bandoma nustatyti "auksini vidurki".

 

Tai tik mintys. Priezasciu gali buti ir daugiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Stovi Stag 300 įranga, du reduktoriai . Reduktoriai perrinkti, filtrai nauji, purkštukai patikrinti.

Automatiškai persijungia.

Na, gal nustatyta, kad biski prie mažesnės temperatūros įsijungtų.

Bet, kad ir užkaitus prie darbinės temperatūros , pridūsta, kai užmyni tapkę.

Kažką vienas meistras aiškino, kad prie didelių apsūkų turi perjungti ant benzo, ar kažką... nesupratau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Stovi Stag 300 įranga, du reduktoriai . Reduktoriai perrinkti, filtrai nauji, purkštukai patikrinti.

Automatiškai persijungia.

Na, gal nustatyta, kad biski prie mažesnės temperatūros įsijungtų.

Bet, kad ir užkaitus prie darbinės temperatūros , pridūsta, kai užmyni tapkę.

Kažką vienas meistras aiškino, kad prie didelių apsūkų turi perjungti ant benzo, ar kažką... nesupratau.

Teko tureti tokia masina kai uzmini normaliai kala i benzaaa... Redagavo zero
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Stovi Stag 300 įranga, du reduktoriai . Reduktoriai perrinkti, filtrai nauji, purkštukai patikrinti.

Automatiškai persijungia.

Na, gal nustatyta, kad biski prie mažesnės temperatūros įsijungtų.

Bet, kad ir užkaitus prie darbinės temperatūros , pridūsta, kai užmyni tapkę.

Kažką vienas meistras aiškino, kad prie didelių apsūkų turi perjungti ant benzo, ar kažką... nesupratau.

Priklausomai kokie imanomi nustatymai. Gali prie dideliu apsuku (pasirenki prie kokiu) perjungti i benza. Arba tiesiog prideti benzino. Pvz. pas mane galima nustatyti, kad prie pvz. 3800 apsuku

tiesiog purkstu papildomai benzina. Taip pat pasirenki koki kieki (kaip daznai ir koki laika).

Paziurek dar diegimo kampa.

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek žinoma,dujų oktaninis skaičius gerokai virš 100, benzino mažiau, kalbu apie mūsų vartojamus degalus. Nors kazkur skaičiau kad LT kazkur matė dujas 90...

Tai kyla klausymas, kodėl važuojant su dujomis dažnu atvėju trauka mažesnė ar lygi su benzu?

Todėl kad suspaudimo laipsnis ir oktanas du tarpusavį gan tampriai surišti dalykai , kad variklis dirbtų su didesnio oktaninio skaičiaus degalais yra ankstinamas degimo kampas ko pasėkoj dalis kuro sudega kad pakeltų suspaudimo laipsnį ir nedalyvauja naudingoj veikloj. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Atsiprašau kad nevisai gal i temą, bet pasakykit man...

Kuo didesnis oktaninis skaičius tuo daugia galios taip? Čia aš apstrakčiai,paviršutiniškai klausiu.

pats oktaninis skaičius galios neprideda, bet paprastai sakant reikia modifuokiti variklį, kad jis dirbtų su didesniu oktaniniaus skaičiaus benzinu, tada  ir atsiranda arkliai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aarwiss vel sugebejo uzduoti visiskai paprasta klausima :D :D :D :D :liux:

Oktaninis skaicius ir didina ir mazina galia. Priklausomai nuo automobilio o tiksliau nuo jo uzduotu diegimo "kortu".

Jeigu automobilis (automatinis diegimas) pritaikitas ir 95 ir 98 benzinui (turi abieju kuro diegimo kortas), su 98 tures daugiau galios. Jeigu pritaikitas tik 95,

o pilsi 98, galimas atvejis, kad net nudves vienas kitas arkliukas.

Didesnis oktaninis benzino skaicius uztikrina mazesne detonacija (neuzsidegs anksciau) bet pasekoje ir dega ilgiau. Del to kaip Klevas rase, ankstinamas diegimo kampas.

Jeigu to nedaroma (esant galimybei) arbo to neimanoma padaryti, dega voztuvai.

 

Duju oktaninis virs 100 (rasoma 105 ir daugiau). Del to ir reguliuojamas diegimo kampas automatiskai (jeigu galima) arba rankiniu budu.

 

Logiska galvoti, kad oktaninis virs 100, diegimo kampa pritaikem... Kodel duju rezime visgi prarandami keli procentai galios. O tai yra del misinio (oras-dujos) mazesnio kaloringumo ir tankumo.

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ćia blogai ar gerai dėl tokių paprastų klausimų, kur ižiebiam naują diskusiją kuria skaito ir pasipildo žinių bagažą,kaip aš..?

Čia turbūt viską pasakei (jei galiu taip kreiptis:)), paskutinioje pastraipoje.

Gal "nebekrušiu" smegenų:)nors....

Taaai jei norint važinėti dujomis (tik) reikia ankstinti degimą, jei taip padarius turi traukti geriau ant dujų nei ant benzo normaliu degimu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Priklausomai kokie imanomi nustatymai. Gali prie dideliu apsuku (pasirenki prie kokiu) perjungti i benza. Arba tiesiog prideti benzino. Pvz. pas mane galima nustatyti, kad prie pvz. 3800 apsuku

tiesiog purkstu papildomai benzina. Taip pat pasirenki koki kieki (kaip daznai ir koki laika).

Paziurek dar diegimo kampa.

Vien žodžiu reik, kad pasižaistų rimtas dujininkas su kompu? Manau, pats nepasidarysiu.

Ir dar. Reiškia pas mane neįpurškia benzo, jei per mažai dujų?

Redagavo Mive
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu nori važinėt tik dujom tai ne degimo kampą reikia ankstint bet mažint degimo kamerą kaip kad nuo galvos nudrožiant apie 1mm .

Gera ideja. Turejau galimybe vartyti instrukcija... Bijau sumeluoti gal 70'tuju metu apie duju irangos idejima i masinas. Ten kaip tik taip ir raso, kad slifuoti

galva reikia :liux: Bet tai buvo tada ir tai buvo nebrangu.

Aisku, kad butu idealiausias variantas bet tada kaina gausis.... Ohoho...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.