Pereiti prie turinio

Jeep generatoriai


aarwiss

Rekomenduojami pranešimai

Šiaip tai ne be reikalo kuo didesnis galingumas tuo plaresnis diržas arba jų kiekis didėja , o ir sankabos ant genero dedamos - nu negi tik dėl to tai daroma kad iš vargšo vartotojo daugiau pinigų nuplėšt ;)

 

Kad lengviau būtų suprast kodėl taip daroma patarčiau pasvert rotorius sakykim 90A genero ir 200A genero , o dar pasiskaičiuot kokiu greičiu sukasi generas kai variklis sukasi tarkim 4000rpm ;).

Kitaip sakant dedant 200A, pilnai uztenka standartinio dirzo. Nekalbu apie super mega galingus ;)

 

Klevai apie sankaba, kuria kalbejai... turi omenyje mufta? Jeigu taip tai ji statoma ne del to kaip rasai. Variklis dirba impulsais. Tam, kad gesinti tokius impuslus

ir  kad prailginti tiek generatoriaus, tiek dirzo gyvavima ir statoma mufta ;) nes rotorio svoris didesnis ir pasekoje didesne inercija turi.

 

Nebent sakant "sankaba", turejai omenyje kazka kito :scratch: arba nesupratau taves :scratch:  Tada atsiprasau :salut:

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Būtent apie tą pačią movą kuri dedama ant generų kur srovės prasideda virš 100A , ir dedama ne dėl variklių pulsacijų o dėl genero rotoriaus masės kad įsuktas rotorius nebūtų stabdomas diržu kai staigiai numetami variklio sūkiai . Impulsams gi gesint naudojami guminiai intarpai škyve kuris ant veleno dedamas .

 

Beje , vardan ekspermento pabandyk pasukt 200A genera ne su 6pk ar 7pk o su 4pk dirželiu ir galėsi pasidalint patirtim kiek anas laikė.

 

Ir dar ; ar pačiam Miroslavai teko kada nors bandyt generą su improvizuotu stendu (akumas , sujungimo laidai , generas spaustuvuose , o sukimui drelė ) ,  jei neteko pabandyk ir pamatysi koks stabdis įsijungia kai sužadini generą - drelė 700Watų "uždūsta" .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Būtent apie tą pačią movą kuri dedama ant generų kur srovės prasideda virš 100A , ir dedama ne dėl variklių pulsacijų o dėl genero rotoriaus masės kad įsuktas rotorius nebūtų stabdomas diržu kai staigiai numetami variklio sūkiai . Impulsams gi gesint naudojami guminiai intarpai škyve kuris ant veleno dedamas .

 

Beje , vardan ekspermento pabandyk pasukt 200A genera ne su 6pk ar 7pk o su 4pk dirželiu ir galėsi pasidalint patirtim kiek anas laikė.

 

Ir dar ; ar pačiam Miroslavai teko kada nors bandyt generą su improvizuotu stendu (akumas , sujungimo laidai , generas spaustuvuose , o sukimui drelė ) ,  jei neteko pabandyk ir pamatysi koks stabdis įsijungia kai sužadini generą - drelė 700Watų "uždūsta" .

Nesutiksiu del pulsavimo nes butent del to ir atsirado mova. DEL VARIKLIO PULSAVIMO ir konkreciai ant dizeliniu varikliu ;) Kur yra didesnis momentas ir zimiai didesnes pulsacijos.

Butent dizeliniuose ir atsirado mova. Nes juose dirzai mazai laikydavo. O veliau ir benzino Tiesiog istorija.

 

Tikrai ne visose generatoriuose virs 100A yra mova :) Turiu Forda su 150A be jokios movos ;)

 

Klevai (na nezinau vardo nepyk kad nyku vadinu :salut: ). Pats ir atsakei apie pulsacijas. Del varyklio pulsacijos, KAD KAIP IR SAKEI NEBUTU STABDOMAS ISUKTAS ROTORIUS. Variklis dirba pulsavimo rezimu. Kai

sprogsta kuras - isibegeja, kai ispuciamas ismetimas - stabdomas :study:Vat sitos pulsacijos ir buvo kenksmingos. Nuo to prasidejo. Del

to dirzas pradeda praslidineti. O taip pat ir gazavimas ir stabdymas.  Del inercijos rotorius sukasi o variklis ismetimo takto metu pristabdo, tada praslista dirzas.

 

Del stabdymo (kai atiduoda max galios) puikiai suprantu kas ir kaip. Taip stabdo, del to ir kuro daugiau. Sakei, kad reikia didesnio dirzo-movos salycio. Elementaru, kad nepraslystu.

Bet ne del to movos reikalingos. Mova nereikalinga tam. Na sunkiau reikia sukti genera tai ir suka su didesniu kuro naudojimu. Cia mova net nedaro jokios itakos.

T

Taip, cia viskas aisku (del galingesniu generu) ir negincijama bet jeigu i XJ'ta idesi 200A tai jis puikiai veiks

be jokiu problemu. Esantis dirzas puikiai veiks. Jeigu jame turi buti mova (200A) tai ji ir bus. Inzineriai ta supranta. Nebent kazkas ja nuima :scratch:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vienodai suprantam kam reikalinga mova tik Klevai tu galvoji kad del apsuku mazinimo ir taip tu teisus bet tai tik maza dalis priezasciu. Giliau ziurint (tiesiog paskaicius istorijos del ko mova atsirado) bus aisku, kad DEL VARIKLIO PULSAVIMO, kuris yra nuolat ir butent del to ji atsirado. O apsuku keitimas tik prisideda prie to  ;) 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vienodai suprantam kam reikalinga mova tik Klevai tu galvoji kad del apsuku mazinimo ir taip tu teisus bet tai tik maza dalis priezasciu. Giliau ziurint (tiesiog paskaicius istorijos del ko mova atsirado) bus aisku, kad DEL VARIKLIO PULSAVIMO, kuris yra nuolat ir butent del to ji atsirado. O apsuku keitimas tik prisideda prie to  ;)

Na kaip manai kokiu greičiu sukasi generatorius kai variklis , sakykim , sukasi 700rpm  ? ;)

Ir dar vienas klausimukas ; kodėl tam pačiam varikliui galingas generas su mova o silpnesnis be jei movos/sankabos paskirtis gesint pulsacijas ? ;)

 

Ir dar vienas klausimas ; kodėl mova pirmiausiai atsirado dyzeliuose ? ;)

Redagavo Klevas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirmiausiai noriu isreiksti pagarba ta

 

Na kaip manai kokiu greičiu sukasi generatorius kai variklis , sakykim , sukasi 700rpm  ? ;)

Ir dar vienas klausimukas ; kodėl tam pačiam varikliui galingas generas su mova o silpnesnis be jei movos/sankabos paskirtis gesint pulsacijas ? ;)

 

Ir dar vienas klausimas ; kodėl mova pirmiausiai atsirado dyzeliuose ? ;)

Klevai pirmiausiai noriu isreiksti tau pagarba. Visada protingi klausimai :liux:  Idomu aptarineti problemas/situacijas :liux:

Tada is eiles ;)

1. Apie greiti. Generatorius sukasi mazdaug 2 kartus greiciau. Priklauso kaip projektuoja.

2. Del to, kad rotoriaus mase mazesne ir inercijos maziau. Tam nereikia movos

3. Del dyzeliu. Jau kaip ir sakiau ir pats supranti bet vistiek paklausiai. Na ok atsakysiu.

    Visi zino apie dyz. variklio veikima. Jis turi didesni sukimosi momenta del savo veikimo principo. Kopresija, sprogimas

    Dyz varykliose pulsacijos ypac stiprios paligynt su benz. varykliu.

    Del to taip ir yra.

 

Stai pora linku. Tik perskaityk saziningai:

http://avtonov.com/%D0%BE%D0%B1%D0%B3%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%B0%D1%8F-%D0%BC%D1%83%D1%84%D1%82%D0%B0-%D0%B3%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B0/

 

https://mashinapro.ru/1765-dlya-chego-nuzhna-obgonnaya-mufta-generatora-i-kak-ona-rabotaet.html

 

Paaiskinama problema, ziurint giliai. Pati esme, kam reikejo o del greitejimo ir lietejimo...Zimiai maziau neigiamo poveikio negu pulsacijos.

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Keiciant apsukas, mova veikia. Ir taip bandoma parodyti movos veikima bet tai nera situacija del kurios ji buvo sugalvota. Apsuku pasikeitimas skaicius daug mazesnis negu pulsaciju skaicius.

Vaziuoji sau laikant 2000 apsuku ramiai kad ir valanda o pulsacijos tuo metu ir paveikia dirza. Noriu pasakyti, kad tai ko nemato zmogaus akys (pulsacijos

alkuninio veleno), nereiskia, kad tai nedaro itakos. Butent jos ir sukelia didziausias problemas dirzui. Butent tos "mazos" pulsacijos ir suvalgo dirza.

 

Kadangi vis pabrezi rotoriaus mase ir apsuka - inercija, kuo jididesne tuo labiau jauciamos pulsaciju paseksmes. Del to galingesnese generose ir

yra mova.

 

Linkai kuriuos idejau yra tik kaip pvz. jeigu ieskoti tokiu tai visur tai pabreziama. Turiu omenyje rimtus straipsnius o ne forumo pamastymus ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dabar paprasčiau ir be straipsnių iš remonto įmonių ir detalių pardavėjų reklamų ba taip galima ir atrast info kad orą padanguose būtina keist specializotuose servisuose priklausomai nuo metų laiko

 

Generas sukasi ne x2 o minimum x3 karto greičiau nei variklis . Pvz.; VAG 2,5tdi variklio škyvas apie 190mm diametro o genero škyvas ne daugiau kaip 60mm, o jei visai tiksliai tai 55mm . Manu kad didelių matematinių sugebėjimų nereiks paskaičiuot kiek kartų greičiau sukasi generas nei variklis, kad paskaičiuot kokią kinetinę energiją sukaupia rotorius reikia daugiau matematikos nors ir taip aišku kad įsukta vieno ar pusantro kilogramo svorio balvankė jos turi gan daug.  Būna atvėjų kai ta inercija atsuka škyvą arba movą nuo genero anai užsikirtus - ir čia tikrai pulsacijos nei prie ko.

 

Toliau gi ; variklio sūkiai krenta žemyn visą laiką žymiai greičiau nei stabdosi genero rotorius ir diržas tampa juostiniu stabdžiu su visom iš to kylančiom pasekmėm kaip kad padidinta trintis ir apkrovos ant diržo kas labai gerai valgo diržą. Pakol generai buvo mažo galingumo ir tuo pačiu sąlyginai lengvais rotoriais diržas su tuo susitvarkydavo be didelių pasėkmių , kai svoriai išauga diržas jau pradeda nebesusitvarkyt su ta apkrova ir va čia vieninteliu išsigelbėjimu tampa mova.

 

Dabar apie tai kas matoma plika akim ; kai užsikerta mova labai akyvaizdžiai matosi kai po gero gazo spustelėjimo ir paleidimo automatinis įtempėjas suvaikšto o už genero atsiplaiduoja diržas - ir visą tai padaro ne pulsacijos o rotoriaus inercija.

 

Dabar apie tai kodėl pirmiau ant dyzelių ; paimk dvi mašinas panašios kubatūros (vieną su benzininiu varikliu , kitą su dyzeliniu ) suktelk iki 2000rpm ir gesink matuodamas laiką iki pilno variklio sustojimo . Pamatysi tai kad dyzelis sustojo žymiai anksčiau nei benzininis - o iš čia jau galima daryt atitinkamas išvadas.

 

Beje , kur tokias trasas mieste radai kad pasistatei sau vienodus sūkius ir birbini - man kiek tenka važiuot tai pastovus greitėjimas ir stabdymas ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dabar paprasčiau ir be straipsnių iš remonto įmonių ir detalių pardavėjų reklamų ba taip galima ir atrast info kad orą padanguose būtina keist specializotuose servisuose priklausomai nuo metų laiko

 

Generas sukasi ne x2 o minimum x3 karto greičiau nei variklis . Pvz.; VAG 2,5tdi variklio škyvas apie 190mm diametro o genero škyvas ne daugiau kaip 60mm, o jei visai tiksliai tai 55mm . Manu kad didelių matematinių sugebėjimų nereiks paskaičiuot kiek kartų greičiau sukasi generas nei variklis, kad paskaičiuot kokią kinetinę energiją sukaupia rotorius reikia daugiau matematikos nors ir taip aišku kad įsukta vieno ar pusantro kilogramo svorio balvankė jos turi gan daug.  Būna atvėjų kai ta inercija atsuka škyvą arba movą nuo genero anai užsikirtus - ir čia tikrai pulsacijos nei prie ko.

 

Toliau gi ; variklio sūkiai krenta žemyn visą laiką žymiai greičiau nei stabdosi genero rotorius ir diržas tampa juostiniu stabdžiu su visom iš to kylančiom pasekmėm kaip kad padidinta trintis ir apkrovos ant diržo kas labai gerai valgo diržą. Pakol generai buvo mažo galingumo ir tuo pačiu sąlyginai lengvais rotoriais diržas su tuo susitvarkydavo be didelių pasėkmių , kai svoriai išauga diržas jau pradeda nebesusitvarkyt su ta apkrova ir va čia vieninteliu išsigelbėjimu tampa mova.

 

Dabar apie tai kas matoma plika akim ; kai užsikerta mova labai akyvaizdžiai matosi kai po gero gazo spustelėjimo ir paleidimo automatinis įtempėjas suvaikšto o už genero atsiplaiduoja diržas - ir visą tai padaro ne pulsacijos o rotoriaus inercija.

 

Dabar apie tai kodėl pirmiau ant dyzelių ; paimk dvi mašinas panašios kubatūros (vieną su benzininiu varikliu , kitą su dyzeliniu ) suktelk iki 2000rpm ir gesink matuodamas laiką iki pilno variklio sustojimo . Pamatysi tai kad dyzelis sustojo žymiai anksčiau nei benzininis - o iš čia jau galima daryt atitinkamas išvadas.

 

Beje , kur tokias trasas mieste radai kad pasistatei sau vienodus sūkius ir birbini - man kiek tenka važiuot tai pastovus greitėjimas ir stabdymas ;)

Straipsniai geri. Jokios ten reklamos nera. Juk matosi ;)

Jeigu nepatiko straipsniai, tada youtube video apie INA sugalvota kazkada mova:

Sitame visa litanija bet atkreip demesi kai lygina du vaizdus. Ir dar zodziais pabrezia VIBRACIJAS.

Kai mova isrenka (1:17) graziai, pabrezia vibracijas ir apsuku nestabiluma.

Veliau sako ir apie tavo apsuku pasikeitima (ten masinos gesinima ir pan). Bet pagrindas Vibracijos sukeltos variklio darbo.

Gali anglu nezinoti bet ir negirdeti zodzio vibracijos bet vaizdas akivaizdziai rodo ka turima omenyje.

 

Sitama piestame irgi:

Butent vibracijos.

 

VIBRACIJOS SUKELIAMOS VARIKLIO DARBU. Tai pagrindinis blogis.  Pirmame filmuke ten jau geras rezonansas

atsiranda.

 

Vis kartoji apie rotorio mase, jos energij. Tai tik pakartoji ka as sakau. Kad didesnes mases rotoriui, vibracijos labiau

kenke del jo inercijos.

Musu "gincas" ne del to. Ne del mases ar inercijos. Abu apie tai kalbame gerai.

"gincas" del ko reikalinga mova. Irgi abu teisus bet tik labai pavirsutiniskai ziuri sakant apie apsuku keitima.

Vibracijos nuolatines esant stabilioms apsukoms.

 

Kodel nenori pripazinti elementarios tiesos apie butent variklio pulsacijas (ar tai vibracija, nesvarbu)? Visa kita tiesiog kaip priedas su kurio irgi susitvarko mova. "Priedas" del to, kad palyginus vibraciju kieki su apsuku mazejimu... apsuku

mazejimo skaicius begalo mazas ;)

 

Del skivo-movos apsuku as is akies pasakiau nes nematavau.Esme pasakime 2x greiciau, kad greiciau negu

alkuninio skivas. Visi zino kaip paskaiciuoti perdavima kad ir tavo atveju 190/55=3.45:1 Tai neesme.

Cia irgi juk nera ginco. Sukasi greiciau ir taip aisku is akies.

 

Toliau vel sakai apie ankstesnius laikus kai buvo lengvesni rotoriai (del mazo galingumo), veliau mase

isaugo ir ja sunkiau stabdyti ir panasiai. TAIP JAU SAKIAU, KAD TU TEISUS bet tik DALINAI ;)

Mova pasalina tavo minetas problemas viskas OK bet tai tik maza dalis to palyginus vibracijas del kuriu

ji ir buvo sugalvota.

 

Del benz. ir dyzelio isukimo ir stabdymo. TAIP TU ABSOLIUCIAI TEISUS. MOVA PADEDA BET VEL GI.

Tai tik maza dalis to darbo, kuri ji is tikro atlieka esant vibracijoms ;)

 

Super kad ir jumoro pridedi parasant apie distancijas :liux: Aisku tokiu nera kaip rasiau, tik issireiskiau kaip pvz.

Norejau pasakyti, kad varyklio apsukos pastovios. Na kaip cia paaiskinti bliamba.....

Tarkim laikai tu autostradoje 2000apsuku 5min. nekeiciant (autopilotas tegul buna :cheer:). Mova cia neveikia

kol nepradesi stabdyti. O vibraciju, tu kenksmingu vibraciju kai esant 2000 apsuku per 5min. imant ismetimo takta...

labai daug. Stai kur movos pagrindinis darbas ;) gal jau neskaiciuosime taktu  :D

 

 

TAIP TU TEISUS DEL VISKO KA SAKAI APIE APSUKU KEITIMA, MASE, INERCIJA, STABDYMA IR PANASIAI,

BET TAI TIK MAZA DALIS MOVOS DARBO SU KURIUO JI SUSITVARKO. ;)

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

TAIP TU TEISUS DEL VISKO KA SAKAI APIE APSUKU KEITIMA, MASE, INERCIJA, STABDYMA IR PANASIAI,

BET TAI TIK MAZA DALIS MOVOS DARBO SU KURIUO JI SUSITVARKO. ;)

Kaip ir tu teisus sakydamas kad mova ir pulsacijų įtaka naikina -tai ties ta vieta ir baigiam su ta viltim kad kažkam praplėtėm žinių bagažą pažvelgdami į tą pačią problemą iš skirtingų pusių ba matau kad kai kas pradeda nervintis kad įsivėlėm į gilesnį techninį ginčą vėtoj to kad pirštu parodytumėm ką reikia susitvarkyt ;)

Redagavo Klevas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip ir tu teisus sakydamas kad mova ir pulsacijų įtaka naikina -tai ties ta vieta ir baigiam su ta viltim kad kažkam praplėtėm žinių bagažą pažvelgdami į tą pačią problemą iš skirtingų pusių ba matau kad kai kas pradeda nervintis kad įsivėlėm į gilesnį techninį ginčą vėtoj to kad pirštu parodytumėm ką reikia susitvarkyt ;)

 

:liux::salut::liux: Jo sutinku. Sustojam. ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Reikia "klaustukui" pasiulyti sita varianta, jis ten aparatura sudejo i masina. Vdrug jam neuztenka galios is generatoriaus :D :D :D

:D

Pas mane mano komplektacijoje iš gamyklos stovi 180A generatorius, ir aparatūrai pagrindinis saugiklis 80A nes mažesnio tokiame korpuse neradau  :P

o tai ką siūlote aš jau dariau dar barzdotais 2002 metais  :D  

2x100 A su 14,5 rėlė- reguliatoriais  :P

tada dar reikėjo daaaag watų  :blush:  :D

post-2359-0-24903200-1542348124_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

:D

Pas mane mano komplektacijoje iš gamyklos stovi 180A generatorius, ir aparatūrai pagrindinis saugiklis 80A nes mažesnio tokiame korpuse neradau  :P

o tai ką siūlote aš jau dariau dar barzdotais 2002 metais  :D  

2x100 A su 14,5 rėlė- reguliatoriais  :P

tada dar reikėjo daaaag watų  :blush:  :D

Geras, kad nuotrauka isliko iki dabar. Kaip is gamyklos atrodo :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.