Pereiti prie turinio

TLC100 1HZ-FTE netraukia


Rekomenduojami pranešimai

O gal ir traukia, tik tokia ta jo trauka, bet man atrodo, kad visureigiui su 4,2 varikliu tokia trauka silpna. Gal dėl to, kad lyginu su buvusiuoju čipuotu Disko3 ? Aplenkti fūrą normaliai sunku, o kalnų serpantinų pakilimas tai tikras gėdos kelias :). Šiaip įsibėgėjus lekia gerai, bet pagreitis - neduok dieve. Rusijoje ant kelio pakeičiau kuro filtrą, gal kiek ir pagerėjo, bet nežymiai, visi kiti filtrai pakeisti, EGR užaklintas, kolektorius ir oro paėmimo traktas išplautas. Gazuojant ir varikliui būnant apkrautam juodai nedūmija visai, reiškia oro pakanka, turbina veikia normaliai. Ir bendrai nedūmija niekada, o kuriasi iš pusės apsisukimo, variklis dirba gražiai ir tolygiai. Pamaniau, gal purkštukai pasikimšę, supyliau į baką dvigubą normą purkštukų valiklio, baigiu išvažinėti, skirtumo nelabai jaučiu.

Kokie būtų patarimai, kur link kapstyti? Kol kas manau esant laikui nuimsiu purkštukus ir patikrinsiu ant stendo, vėliau bandysiu čipuoti ar kaip kitaip galią didinti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

https://www.auto-data.net/en/toyota-land-cruiser-100-j10-4.2-td-hdj-100-204hp-3702

https://www.auto-data.net/en/land-rover-discovery-iii-2.7-tdi-190hp-5222

Na 100-nė nuo standarto disco lėtesnė pora sekundžių, o Jūsų dar čipuotas ... :)

Man taip pat pasirodė mažoka trauka dyzelinės šimtinės, bet su varikliu viskas gerai buvo. Turbūt viskas dėl svorio..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nepasakosiu visos savo epopėjos dėl traukos...bet siūlau tikrinti purkštukus ir tikrinti kaip turi buti...ir purškima ir kieki, tuo pačiu išmaudyti ultragatrso voneleje.

nes jie gali gerai veikti...bet tik 50 proc. galia.

p.s. mano epopeja ne su 100 ine, bet skirtumo jokio, dyzelis yra dyzelis 

su dyzeliais "paprasta"  :D  NO SMOKE - NO POWER  :cheer:

mano purkštukus "tikrino" 2 kartus skirtingose vietose - viskas ok. o trecias kartas - skuboje (brangiausia) ir diagnozavo kad jie purškia gerai, tačiau pralaidumas tik 50 proc  :(  ko pasekoje mašina netraukė, nedūmino visiskai...imetus kitus is karto pasijaute... :o

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

neparašei kurių metų 100 ir ar su automatu. Jei automatas ir iki 2002 (2002-2003 buvo modifikuota pavarų dėžė), jis ir nevažiuos iš vietos gerai, nes sunkus, važiuojant nuo 100 akseleruojasi geriau ;) purkštukus aišku gali pasitikrint, su čipavimu ten nieko nebus, nebent gali pasigerint oro paėmimą (green filtras, didesnis intercooleris) ir dujų išmetimą (tiesus vamzdis) :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

neparašei kurių metų 100 ir ar su automatu. Jei automatas ir iki 2002 (2002-2003 buvo modifikuota pavarų dėžė), jis ir nevažiuos iš vietos gerai, nes sunkus, važiuojant nuo 100 akseleruojasi geriau ;) purkštukus aišku gali pasitikrint, su čipavimu ten nieko nebus, nebent gali pasigerint oro paėmimą (green filtras, didesnis intercooleris) ir dujų išmetimą (tiesus vamzdis) :D

1999, automatas. Įdomu dėl katalizatoriaus, kiek aiškinausi, lyg ir nėra, bet rusų forumuose daug kur rašo, kad reikia jį išpjauti. Va ir abejoju ar tas pirmas bakelis katalizatorius ar ne. Bet kokiu atveju, kastruosiu. O dėl čipavimo, vėl gi pas rusus pasiskaičiau, kad daro kažkokiu būdu prie kompo pasijungę. Dar pastebėjau, kad nenori važiuoti trečiu bėgiu, išsigazuoja ant antro, į trečią imeta kokioms 2 sekundėms ir iš karto į ketvirtą

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Du kartus matavau, skirtumas 2 sekundės. Matuota lygiame kelyje iš vietos spaudžiant gazas-dugnas. Geresnis rezultatas 37 sekundės 0-100kmh :(. Suprantu, kad gimęs šliaužioti neskraidys, bet kai žaltys šliaužia sraigės greičiu yra nekas :)

Redagavo Eccc
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

mano 2001 ujų automatas prie 100-110 duodi į dugną ir šoką greitai ant lenkimo 130-150, jaučiuosi kartais kaip su bmw :D

Gal reik pareguliuoti troselį arba bandyk prieš lenkimą OD išjungti mygtuką ant pavarų rankenos.

p.s. kuras daug ką reiškia, po Juodkalnijos Lenkijoje užsipylęs nustebino trauka.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiandien buvau pas kuro sistemų specą paklausinėti, sakė, vienareikšmiai - trūksta kuro, kad gali būti kaltas siurblys ar purkštukai ir, kad  purkštukai pasikemša dažnokai. Nuliūdino,kad negali pilnai patikrinti ne commonrailinių, nebent išvalytų ir išplautų ultragarsinėje vonelėje be pralaidumo patikrinimo

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš neploviau, o ir iki manęs,vargu ar plovė kas. O bake yra kuro paėmimo tinklelis? Bet klausimas geras, kaip bebūtų pamatuosiu slėgį (vakuumą) iki siurblio dirbant varikliui, bus didelis vakuumas, pabandysiu užmaitinti iš butelio ir prasilėkti

Redagavo Eccc
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Perkant duslintuvą, pardavėjas apžiūrėjo, pasirodo pas mane vis dar originalas, net chamutai originalūs ir katalizatorius stovi. Turėsiu darbelio pakeisti didijį bakelį ir iškastruoti katalizatorių

tai jeigu tikrai viduriai pilni, manau kad problema kaip ir rasta...

jeigu pasitvirtins uzsikimsusio duselio diagnoze, siulau is karto turba tikrinti :(

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne, dyzelis 4,2. Vakar vakare pabaigiau darbą. Vietoje katalizatoriaus įvirinau rezonatorių, katalizatorius buvo neužsikišęs, ir kažkoks keistas - metalinis, susuktas iš gofruotos skardos, tokio elemento dar iki šiolei nemačiau. Variklio dinamika nepasikeitė :(. Reikia kapstyti toliau

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žinai, brol, kai tu parašei apie katalizatorių 100 aš tik šyptelėjau, (landroveristam gal tai normalu). O tu nepagalvojai, pirkdamas limuzino klasės visureigį, daugiau kaip 10 metų senumo, kad jis tiesiog paprasčiausiai užjotas ir jo grietinėlę nusigriebė ankstesni savininkai. Trumpa istorija-1999 metais mano kolega naftininkas iš lietuvos pirko 4,2 mexaną iš tokvilos, ir po dviejų metų jo rida 380 kilo km.

Europoj, tai dažniausiai būdavo arba palydos mašinos arba pirma mašina - kuri juk europoje daugiau kaip 10 tūkstančių per metus nepravažiuoja :).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aišku, pravažiavęs pirkimo metu buvo kiek virš 400 000, bet visi mazgai buvo geroje būklėje, kompresija gera, oir iki tokios ridos niekas spidometro neatsukinėja :) reiškia panaši turėtų būti. Taigi, nėra dūmo = nėra kuro=nėra traukos

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar paieškosiu vakuuminių vamzdelių nepajungtų, bet jau dalį traukos didinimo padariau - palenkiau gazo pedalą :). Pasiaiškinau, kad pilnai nuspaudus akseleratorių daviklio parodymas turi būti 86% o pas mane rodė viso labo 67%. Dabar jau yra 86,3, aiškiai pasijautė startuojant, bet 0-100 vis dar netenkina - 33 sekundės. Kapstau toliau

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pareik vakuminius slangiukus

isitikink kad turbos valdymas veikia (jeigu turbina su kintama geometrija), 

nežinau ar jau turi diagnostika, bet realiuose parametruose pažiurėk ar

oro srautas kinta (oro srauto matuoklė, turbos valdymas)

ar kompas "mato" siurblį, 

iš tavo simtomų aprašytu peršasi išvada kad truksta galios stipresniam važiavimui, per parametrus pažiūrėk ar siurblys ankstyvinasi...kick'inant 

jeigu turba, siurblys ir oro srautas "dirba" išvien, reaguoja i pokyčius, manau važiuok purkštuku ......

p.s. trauka nepriklauso nuo kuro kiekio bake ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiesą sakant nežinau kokia turbina, kintamos geometrijos ar WasteGate, pabandysiu su veidrodėliu žvilgtelti. Bet jau žvilgtelėjau kainas, nustebino turbinų pigumas lyginant su Discovery3 turbinos kaina :), taigi pardavime kiek mačiau visos su WasteGate . Launchas parametrų rodo nemažai, tik kol kas ne visus žinau ką reiškia :). Trauka nuo kuro lygio nepriklauso

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Problema išspręsta!

Dabar traukia kaip naujas! Netraukė dėl dviejų priežasčių - 1 gazo maksimalios ribos neatitikimo ir vienos vakuumo šlangelės nesandarumo. Pamaniau, jei purkštukų valiklis jokios įtakos nepadarė, tikriausiai esmė ne purkštukuose, ieškojau ten kur lengviausia. Šlangelius tikrinau žemo slėgio manometru - vakuummetru per trišakį paeilinio atmetimo būdu radau kaltininką - kiaurą šlangelį (nuotraukoje su rožiniu tašku) lyg pratrintas, lyg pelės pragraužtas. Jau užsakiau silikoninio, pakeisiu visus, ramybės dėlei. Rytoj pamatuosiu pagreitį3swyYtoh.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, smagu, o anksčiau galvojau, kad toks netraukimas yra šių mašinų savybė :). Ir su taip netraukiančia mašina pravažiavau Kirgizijos kalnus ir Kazachstano stepes :). Va ką reiškia nusipirkti mašiną iki tol su tokia niekuomet nevažiavus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.