Pereiti prie turinio

JEEP WJ 4.7L PERDARYMO PROJEKTAS


miroslavasr

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 156
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Sugalvojau patalpinti ir savo JGC nuotraukas, perdarymus, informacija apie tai ir panasiai.

Gal kazkam bus idomu, gal kazkam tai bus nauju ideju pradzia :-)

Pridedu nuotraukas. Pradedu nuo isvaizdos.

 i

isvaizda gera , visa kita ( mano akim) nelabai ...  ( aisku reik zinot kur bus vazinejama )   gal paciam reiktu nauju ideju ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

mano nuomone , pirmiausiai filtra keisk ( jei ne snorkeli) tai i originalu su siokiu tokiu perdarytu paemimu ,( prisiurbsi vandens net mieste geriau palijus)

 uzkliuvo kad pirmas dalykas kuri nudausi bus vairo trauke .. aplamai , nemanau kad tokiu ratus laikys tiltai , sulinks korpusai , toliau luzines pusasiai , prasokines razdatke .. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

mano nuomone , pirmiausiai filtra keisk ( jei ne snorkeli) tai i originalu su siokiu tokiu perdarytu paemimu ,( prisiurbsi vandens net mieste geriau palijus)

 uzkliuvo kad pirmas dalykas kuri nudausi bus vairo trauke .. aplamai , nemanau kad tokiu ratus laikys tiltai , sulinks korpusai , toliau luzines pusasiai , prasokines razdatke .. 

Filtro standartinio nedesiu del vietos taupimo. Rasiau pradzioje kodel idejau. Dar rengiuosi po kapotu ideti irangos bet tai veliau. vieta svarbi. Del vandens. Kol kas neprisiurbiau per balas vazinejant bet apie apsauga tam, visada mintys sukasi. snorkelio nedesiu nes neskandinsiu iki langu o deti snorkeli ir neskandinti, nera prasmes.

 

Vairo trauke? turi omenyje ta, kuri ratus tarpusavyje laiko? Siuo metu dirbu ties tuo projektu. Keisiu visa vairo mechanizma. Kita kolonele, papildomai hidraulini cilindra (kita kolonele yra, cilindras tik reikia dabar tam laiko surasti).

 

Del ratu ir tiltu... visi mano kaip mano. Atlaike puikiai 3 metus visur vazinejant, nesulinko, pusasiai sveiki. O kalbant apie tai ar sulinks ar suluz tai ir DANA70 luzta. Viskas priklauso kaip vazineti :)

 

Greiciausiai galvoji, kad tai galutinis variantas pateiktas. Taip nera. Vis kazkas tobulinama ir kaip sakiau tam reikia finansu :D

Pasistenk siek tiek placiau galvoti o ne tik taip, kad va atseit gatavas variantas ir aptarinejama :D

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na jei atsargiai asfaltu tai viskas bus ok , jei neatsargiai bekeleje tai ...  :scratch:

Tikrai daug bekeleje vazineju, purve iki dugno masina kaba ir vaziuoja. Dazniausiai jau tada istraukia :)

Kaip rasiau, kartais su 2WD ir gazas dugnas, kad ratai prasisuka net asfalte ir kaip matai tiltas su pusasiais sveikas :)

 

Sutikciau su tuo jeigu sakytum, kad nukrentu ant tilto, ar is greiciu isiremiu i akmeni, tada tikrai iskils. galima stiprinti bet tada jau geriau kitus tiltus deti negu stiprinti esama.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ar būtina tokio storio apsauga?(antras postas 3 foto).suprantu kad niekada  niekam nepakenkė tvirta apsauga,bet toks svoris :scratch:

O cia ne del to, kad apsaugoti o tiesiog toks lakstas buvo:) Daug tokiu turejau. Tai nesinorejo pirkti o tiesiog esama idejau. Uztat labai patogu kelti visa masina, pakisus po ja :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tokia mintis, jei vietos po kapotu truksta, gal kapota modifikuot? padaryt su kupra, ar gatava kuprota isigyt

Gera ideja. Anksciau Lenkijoje maciau pardavinejo kapotus modifikuotus WJ, ZJ, XJ. Ivairius variantai. Bet tada nereikejo. O dabar reikia ir nerandu. Is JAV siusti kanuos nes gabaritai nemazi.

Gal bandysiu po atostogu pats galvoti kaip padaryti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o kodėl kondišinas atjungtas?

vietą po kapotu lengviausia pasidaryt nutempiant akumą į saloną - bagažinę  :salut:

Del tu 2 arkliu, kurie prisideda. Juokauju aisku :D

Jeigu rimtai tai nenaudoju jo. 

 

Kadangi dabar artimiausias darbas bus vairo mechanizmo keitimas, tai reikia vietos po kapotu porai bakeliu. Akuma greiciausiai i bagazine perkelsiu.

Dabar visas planas tik galvoje sukasi. turiu vairo kolonele, rem komplekta jai, cilindra hidraulini, ir informacija, kaip ji primontuoti prie koloneles. Kai padarysiu, istestuosiu, ikelsiu cia info, kad vel galima butu mane apkalbeti :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Smagiai gaunas, reiks ir man savo sudet apkalbom :D

Apkalbos labai gerai, atsiranda nuomoniu, ideju. Gaila tik nevisada yra galimybe greitai realizuoti jas:)

 

Aha. As irgi taip galvojau - "Va tuoj idesiu"... viens du ir viskas. O pasirodo... Kol foto surenki, kazka perfotkini nes negerai matosi, kol surasai, ikeli... Laiko ir uzima :-D

 

Siaip smagu butu pamatyti o jeigu dar ir detaliau ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apkalbos labai gerai, atsiranda nuomoniu, ideju. Gaila tik nevisada yra galimybe greitai realizuoti jas:)

 

Aha. As irgi taip galvojau - "Va tuoj idesiu"... viens du ir viskas. O pasirodo... Kol foto surenki, kazka perfotkini nes negerai matosi, kol surasai, ikeli... Laiko ir uzima :-D

 

Siaip smagu butu pamatyti o jeigu dar ir detaliau ;)

 

Tikrai taip, seniai jau ruosiausi sudet, bet kada pradedi kazka deliotis, rinkti prisiminimus, matai kad tas greitai tai viso vakaro darbas jei dar ne daugiau...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O Miroslavai, Fordo purkstukai kazka pakeite realiai ar ne? Galios pajautei ar taupaiu pradejo vaziuoti?

Pakeiciau purkstukus nes mano pradejo streikuoti. Sugalvojau ideti jau is karto su didesniu pralaidumu. Su benzinu daug nevazineju bet kai sudejau eksperimentu padariau.

Del taupimo, nepastebejau o del galios tai kazkiek prisidejo. Isibegejimas greitesnis. Nematavau bet skirtumas buvo (jauciasi kai ilgai vazineji). Esme, kad purkstukas bando praleisti daugiau kuro, pagal kitus parametrus kompas islygina, anksciau uzdaro bet vistiek kuro patenka daugiau (liaudiskai paprastai sakant).

Konkreciai eksperimenta dariau kai ismetimas tiesus jau buvo, filtras sportinis ir JET CHIP STAGE 2 buvo idetas.

Kad kuro daugiau paduodavo jautesi is to kai kartais perjungiant begius, saude kaip su turbina (kai tai daroma specialiai jos saldimui) :).

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Idomu su tuo filtru kad karsta ora ima is po kapoto tai nieko tokio?

Pradzioje buvo toks filtras tik su aliumininiu vamzdziu iki standartines filtro dezes (rezonatoriu ismeciau). Veliau ismeciau ir vamzdi ir palikau taip. Blogiau vaziuoti nuo to nepradejo.

Taip sutinku, kad tai nera geras variantas per gilesnias balas vazriuoti bet kol kas paliksiu taip kol vairo mechanizmo neperdarysiu o tada ziuresiu kaip bus. Noriu dar viena pribambasa ideti bet dar neradau pirkti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.