Pereiti prie turinio

TATA Xenon


Jonas6x6

Rekomenduojami pranešimai

Kas tai? Žibintai?

ogi ne :)

Indiškas visureigis. Ir beje - gana gražus.

Vakar atvažiavo pirmieji egzemplioriai.

Motoras savos gamybos, 2,2dyzelis, euro4, 140AJ, commonrail, kintamos tech. turbina.

Pakaba - priekis po dvi šakes ir torsionus, galas - lingės. Ratai 205-R15, diskai 5 veržlėm, atstumas 150. (Pasirodė panašūs į seno reinžo)

Europai tik dvi modifikacijos - su vienguba kabina ir dviguba. Pirmasis 42.000Lt, antrasis vos brangesnis. Visi turi AirCond, el. langus, vairo stiprintuvą - beje, vairas tikros odos.

Surinkimas - neblogas. tikria gerensis už rusišką, kinišką. Sakyčiau kaip korėjos lygio.

Nebarška.

Apibendrinus - manau ateitis jam pas mus yra.

Foto prisegu.

Kas norės apčiupinėti gyvai - Spalio 1-3d Kaune, LŽŪŪ parodoje.

 

 

Šiek tiek spec.:

http://www.autoteam.co.za/specification ... 3_0d_(2007).aspx

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man tai jis panašesnis į Mazda navajo, ford ranger...

Palėtintojas ir 4wd jungiasi vakumu (manau), nes panelėje yra vos įžiūrimas potensiometras, kaip lepmų aukščio reguliatoriaus.

Gale vietos trims - per akis, jei esi vidutinio ūgio/sudėjimo.

mazgai iš pažiūros tvirti. Važiavimas - momentas jaučiasi nuo apačios, pakabos eiga gana didelė, bent važiuojant. Diagonalkės testą padarysim vėliau :)

http://forumai.foresterclub.lt/viewtopic.php?f=28&t=941

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

apsauga žemina vizualiai icon_exclaim.gif:lol::lol::lol: galima nuimti, akyse paukštės, no problem, bet be jos kai pi.i prieki tai iš kart išlipes atsisėsi ant savo š...o, detaliu tai nema dar :lol::lol::lol: arba pirmas donoras būsi

 

Naujausias 2,2 litro „common rail“ tipo variklis suteiks didžiulę galią ir ekonomiškai naudos degalus.

 

2008 m. kovo 27 d. Bankokas. Šiandien kasmetinėje Bankoko tarptautinėje automobilių parodoje „Tata Motors“ pristatė „Tata Xenon“ – vienatūrį lengvąjį krovininį pikapą. Nuo šiandienos „Xenon“ bendrovės prekybos tinkle bus parduodamas visame Tailande. Su daugiau nei 20 prekybos vietų jau susitarta, tačiau prekybos tinklas bus progresyviai plečiamas ir toliau.

 

„Tata Motors“ pirmininkas Ratanas N. Tata, komentuodamas pirmą tokią bendrovės iniciatyvą Tailande sakė: „Aš patenkintas, kad „Tata Motors“ (Tailando padalinys) pradeda „Xenon“ pikapo prekyba Tailande. „Xenon“ pikapas buvo specialiai sukurtas ir gaminamas Tailande, atsižvelgiant į būsimus klientus, tailandiečius. Mes tikimės, kad Tailandas ir pietryčių Azijos valstybių regionas (ASEAN) ateityje taps svarbiausia „Tata Motors“ rinka“.

 

„Xenon“ su 2,2 litro tiesioginio įpurškimo „common rail“ tipo (DICOR) varikliu, kintamos galios turbinos sistema (VTT) ir vidine aušinimo sistema, žada ilgaamžiškumą, lengvą priežiūrą ir pigias atsargines dalis.

 

 

Nauja 2,2 litro (VTT DICOR) „common rail“ tipo dyzelių technologija leidžia mažomis kuro sanaudomis pasiekti didžiulę galią. „Xenon“ pakaba aukšta kaip ir originalo.

 

„Xenon“ kėbulas yra gaminamas iš 0,8–1,5 mm storio plieno lakštų ir yra storesnis nei kitų rinkoje esančių pikapų, tuo siekiama ilgaamžiškumo ir saugumo.

 

Bendrovė atliko plataus masto pietryčių Azijos regiono (ASEAN) tyrimus ir galiausiai nusprendė Tailande investuoti 1,3 milijardo „Xenon“ krovininio pikapo gamybai. Tailande gaminama daug vienatūrių pikapų, čia yra visos reikalingos moderniosios technologijos aukštos kokybės produkcijai gaminti. Nuo pat pradžių planuojama „Xenon“ modeliu privilioti 50 procentų vietinio kontingento, todėl klientai gali būti tikri, jog detalės bus nebrangios ir lengvai prieinamos.

 

„Xenon“ bus surenkamas „Thonburi“ automatinio surinkimo gamykloje. „Thonburi“ ilgalaikė patirtis ir nepriekaištinga kokybė ir meistriškumas užtikrins, jog produkcija atitiks klientų reikalavimus.

 

„Xenon“ bus gaminamas dviejų kėbulo tipų: praplėsta kabina ir dviguba kabina (4 durys). Visi modeliai bus su 2,2 litro „common rail“ tipo (DICOR) varikliu, su kintamos galio turbina (VVT) ir aušinimo sistema, o 32 bitų elektroninis kontrolės modulis (ECU) leis pasiekti 140 arklių galią ir 320 Nm sukimo momentą esant 1,700–2,700 apsukų per minutę, mažas kuro sanaudas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na man Navara yra ir gražesnė ir šauni mašinytė, metus laiko važinėju nei vieno gedimo apart pažeidime nutrūkusio laido į ABS davikli, ai dar nesenai pirkta diodinė gabaritų lemputė perdegė, reiks pasikeisti.

su Tata reikėtu man dienelę paturėti rankose ir galėčiau vardinti privalumus ir trūkumus kaip exspertas

o gal galima bus išsinuomoti bandomiesiems važiavimams????????????????????, paderinčiau kai koks renginys vyktu, oi nerčiau į SRą link pirmo ir paskutinio foto atžymos taško :lol::lol::lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš kur tu paimsi tas nuomones, kai aparatas dar naujas, nematytas. Čia kaip su subaru dyzeliu - niekas nežino, kads išlys koks nežinomasis. Manau tik rimtai padrožus galima bus daryti išvadas.

Jei kam knieti ir įdomu pamatyti gyvai ir greitai - užsukit pas mane į garažą betygalos g. 14, Kaune

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Faktas kaip blynas - Navara darbus dirbt nemoka, tai daugiau laisvalaikio masina. Ko gero pats nesekmingiausias maniskes kontoros pirkinys... Nesakau, kad tai bloga masina. Ji net labai gera! Bet paskirtis ne ta, o dar kaina... Dvi "Tatos" su navarotais iseitu.

maniškė aria jau pora mėn, veža iki 700 kg svorio, aš patenkintas, reik kad kas dasidėtu prie diskusijos su Hiluxsu, o Tatos mane domintu tik 2 durų, bet čia gal spec užsakymas, mažai yra, net foto mažai, vieną radau tik

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš kur tu paimsi tas nuomones, kai aparatas dar naujas, nematytas. Čia kaip su subaru dyzeliu - niekas nežino, kads išlys koks nežinomasis. Manau tik rimtai padrožus galima bus daryti išvadas.

Jei kam knieti ir įdomu pamatyti gyvai ir greitai - užsukit pas mane į garažą betygalos g. 14, Kaune

 

 

o ka Jonai blogo apie SUBARU dyzeli girdejai? pagal mane jis labai jau ilgai kurtas produktas jei neklystu 8 metelius

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Oi,dar nieko. Na,man asmeniškai, tai nepatinka, kad jis toks tūpas prie laisvų sūkių. Ne taip, kaip senieji dyzeliokai - patruliai, etc. Daugiau - viskas fainai, nors oficiali info, kad jo netobulins, nekurs jam AT dėžių, nes JPN, JAV, AU, Rus rinkoms nereikia, o vien dėl Eu stengtis neverta.

Įdomu būtų sužinoti, kaip jis elgiasi po čipavimo, bet Vimotos Vitoldas sakė, kad visa maitinimo sistema yra analogiška BMW ~2000 metus. Taigi tas 8 metų periodas kam buvo skirtas, sunku pasakyti. Bet parametrai geri. Matysim kas bus po 5 metų....

 

 

 

Grįžtant -

http://www.autogidas.lt/skelbimai/tata- ... 81885.html

 

Žvengiau :)

 

tik man jis labai panašus į Nisa - ŽUK'o jaunesnį brolį

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.