Pereiti prie turinio

TLC100 hidroakumuliatorių (kriaušių) keitimas


Rekomenduojami pranešimai

....Jus norite pakeisti ar ismontuoti visam laikui? jeigu visam laikui, tai reikia pjauti, as tam reikalui panaudojau plazmini aparata, esu ir su elektriniu pjuklu supjaustes....

 

p.s. turiu daug daliu is hidraulines tokios sistemos, pries ismontuojant viskas veike. Jeigu domina 862o58488

Redagavo Usaulius
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Ačiū, kol kas susitvarkiau. Kriaušes reikėjo nuimti tam, kad pakeisti vietomis kairę su dešine, apsukant maitinimo jungtis atgal ir taip padarant vietos slenksčių tvirtinimams.

Nupjoviau su pjūkleliu krokodilo tipo, kiek atlenkęs montiruote, kad vietos pjūkleliui padaryti

21.jpg
Pasiilginau jungtis, hermetiškai užizoliavau

22.jpg

23.jpg

ir ėmiausi tvirtinimų. Nesinorėjo palikti šių dalykų laikytis tik ant dviejų apatinių varžtų, todėl išgręžiau ir įsriegiau kiaurymę M8 viršutinėje aušinimo briaunų dalyje, o rėme tam puikiai atitiko sena tvirtinimo vieta, ten įsukau smeigę. O kitur kur reikia įpresavau sriegtas veržles M8.

24.jpg

25.jpg

Pačios dalys atrodė targiškai iš pradžių, bet kai praėjo valymo ir dažymo procedūras, pasidarė kaip naujos

26.jpg

27.jpg

28.jpg

Sunkiausias klausimas buvo kaip prie jų prijungti hidraulinius vamzdelius, tiksliau storąjį. Maniau net nuimti visą ir vežti, kad vietoje metalinio galo šlangą prijungtų, kas būtų ilgai ir brangu. Bet hidraulikos įmonėje pasiūlė puikią greitą ir pigią išeitį - pastatyti movą ant plieninio vamzdelio, kad sujungti su variniu, o varinį išlenkti kaip reikia. Nemaniau, kad taip lengvai gausis, vamzdelių galų išvalcavimui turiu įrankį, skirtą kondicionieriams,bet puikiai tiko ir šiam reikalui. Viskas pastatyta jungtys uždengtos, antikorozine papurkšta

29.jpg

Redagavo Eccc
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žiūriu, sistema kaip Citroen, tik daug sudėtingiau viskas padaryta :)

Ne, manau pas Citrių sudėtingiau, ten AHC, vairo stiprintuvo ir stabdžių sistemos yra viena sistema, t.y. iš to paties hidaulinio bakelio maitinasi. Čia gi viskas atskirai

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Po visų  šių darbų, dar pakeitus spyruokles į standesnes, pasidarė labai kieta gale važiuoti. Iškilo klausimas -ar tai dėl spyruoklių ar kažkas hidroakumuliatoriams galėjo pasidaryti. kilnojasi ir leidžiasi mašina gerai, tik galas žymiai greičiau nei priekis ir nuleidžiant iki galo minimumo nedasėda, reiškia nors spyruoklės kietokos, turėtų amortizuoti. Jei pakaba kilnojasi,reiškia niekas neužsikišę. Gal kriaušės membrana galėjo trūkti? ar yra galimybė diagnozuoti? Rytoj pabandysiu ko sunkaus į bagažinę prikrauti ir pavažiuoti, jei suminkštės pakaba, viskas aišku - spyruoklių pasekmė, jei ne - ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne, manau pas Citrių sudėtingiau, ten AHC, vairo stiprintuvo ir stabdžių sistemos yra viena sistema, t.y. iš to paties hidaulinio bakelio maitinasi. Čia gi viskas atskirai

 Viena hidraulinė sistema buvo senesniuose citruose (BX, XM, Xantia), vėliau (C5, C6) hidraulika liko tik pakabai, stabdžiai ir vairo stiprintuvas tapo įprastiniais. Abu variantai  turi ir privalumų, ir trūkumų :) Turėjau omeny, kad Citroen sistemose mažiau elektrinių komponentų, ypač senesnėse. O kam "sotkėj" fyškė su laidais hidrocilindre? Spėju, kad ten koks nors žingsninis varikliukas gyvena :) 

 Hidraulines sferas ("kriaušes") įmanoma patikrinti, žinant jų pradinius parametrus (dujų slėgį). Yra bent pora tuo užsiimančių meistrų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad galas kilnojasi, tai dar nereiskia, kad zingsniniai varikliai funkcionuoja. Sistema pakankamai sudetinga, tad prie jos geriau nekisti nagu, kol veikia. Tas laidu prailginimas ir izoliavimas man pasitikejimo nekeltu, turint minty, kokia terpe yra po masinos dugnu.

Blogiausia, kad sistemos diagnozavimas yra visiskai nenumatytas ir vienintelis matomas parametras yra slegis konture. Skaiciau rusu forume, tai jie ten "diagnozuoja" keisdami komponentus kitais, o jeigu nepadeda - visiskai naujais. O kai dar prie provodkes prikisti nagai - galimu gedimu ratas issiplecia.

Autoriaus rankos is teisingos vietos, tai linkiu nepasiduoti ir issispresti. Tikiuosi cia tik kietu spyruokliu salutinis efektas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

mano galva tlc 100 reikia padaryt 2 pagrindinius darbus patikimumui pagerinti , tai atsissakyti hidraulikos ir investuot i sustiprinta priekinio reduktoriaus pora , teko kist prie hidros nagus , ten daug elementu , kuriuos lengva pazeisti ir daugumoj bus sunku atstatyti keliones metu , ,o idejus paprasta pakaba , kaip ir dingtu toks klausimas , kad kazkas neveikia tinkamai ar gali sugesti ... 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

mano galva tlc 100 reikia padaryt 2 pagrindinius darbus patikimumui pagerinti , tai atsissakyti hidraulikos ir investuot i sustiprinta priekinio reduktoriaus pora , teko kist prie hidros nagus , ten daug elementu , kuriuos lengva pazeisti ir daugumoj bus sunku atstatyti keliones metu , ,o idejus paprasta pakaba , kaip ir dingtu toks klausimas , kad kazkas neveikia tinkamai ar gali sugesti ... 

Gali būti,kad tai ir padarysiu kiek vėliau, bet dabar visiškai nėra laiko ir pinigų iki kelionės ką keisti. Kol kas hidra dirba, visi amortizatoriai sausi, skystis pakeistas, važiuosiu kol nusibaigs.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Išsiaiškinau kame buvo bėda - žingsniniai varikliukai esantys prie kriaušių yra skirti pakabos kietumo reguliavimui ir pakabos aukščiui įtakos neturi. Kai po remonto su Kercheriu išploviau variklį pas mane pradėjo kartais mesti vieną variklio klaidelę, kartais ABS pamirksėdavo, ir dar šis kietumas. Pasirodo į jungtis vandens privariau. Sutvarkiau, visos bėdos dingo

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.