Pereiti prie turinio

TLC100 TA po pirkimo


Rekomenduojami pranešimai

Pagaliau daėjo rankos ir iki jo.

Reikėjo prie skysčių, diržų ir filtrų keitimo dar sureguliuoti vožtuvus (ką rekomenduojama daryti periodiškai) bei pašalinti švilpimą iš po įsiurbimo kolektoriaus.

Labai džiugino, kad variklis atrodo lyg ir neardytas, varžtai atsilaisvina sunkiai ir sausai, o atsisuka labai lengvai. Vožtuvo dangtelio triukšmo apsauga buvo nuo amžiaus prikepusi prie dangtelio, vos atplėšiau. Aukšto slėgio siurbliotriukšmo apsauga iš vidaus iš vis kaip nauja

 

Q4AAAgBFoOA-960.jpg

QUAAAgBFoOA-960.jpg

Kiek apardžius pasimatė šūdukai virš kolektoriaus ir riebus apsitepalavimas po juo

3MAAAgOFoOA-1920.jpg

Kolektorius pats buvo praktiškai neprisuktas, tiksliau prisuktas bet nepriveržtas, baladojosi. Prisuktas veržlėmis per plastmasines poveržles, nežinau kam, gal temperatūrinei kompensacijai? Kolektoriuje ir galvoje atsivėrė EGR blogio pasekmių grožis

BoAAAgBFoOA-1920.jpg

Iš išorės pražiai bandžiau plauti variklį tai tuo tai kitu, bet galiausiai baigiau Kercheriu

E4AAAgBFoOA-1920.jpg

Suodžių ir smalos apnašų storis nuo 5mm iki 1cm. Pradžiai cilindruose, kuriuose uždaryti vožtuvai krapščiau atsuktuvu ir pūčiau kompresoriumi, vėliau purškiau karbiuratorių valikliu ir vėl pūčiau, vėliau Verilube antikoks ir palikau nakčiai. Nepadės, imsiuos radikalesnių priemonių, bet apie tai vėliau

P.S.

Vagys nuo terasos pavogė lauko baldus :angry: , kol atlieku paieškos ir nusiraminimo priemones remontą atidedu dienai

BcAAAgJFoOA-1920.jpg

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, aišku, aklės jau paruoštos. Variklis nebekvėpuos savo paties bezdalais :)

 

turiu paruoštą komplektą aklės ir perėjimo vietoj EGR, sau dariausi bet taip ir neprisiruošiau pakeisti... bus smalsu, kaip tus sekėsi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

turiu paruoštą komplektą aklės ir perėjimo vietoj EGR, sau dariausi bet taip ir neprisiruošiau pakeisti... bus smalsu, kaip tus sekėsi.

Taip, būtų gerai iš viso tą vamzdį išmesti, bet neramu, kad netolimoje ateityje gali tekti demonstruoti EGRus techapžiūrose :). Tai kol kas tegu iš išorės bus kaip priklauso

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Ačiū už pasiūlymą, bet greičiausiu metu pavažinėsiu kaip yra, nėra kada prieš kelionę dar ką papildomai keisti. Slenksčiai jau stovi savo vietoje, liko paprastesni darbai, stogo bagažinė, miegamasis ir elektronika. Laiko nedaug, reikia skubėti. Padangas šiandien jau atvežė - gerai aplink Baikalą užsirekomendavę Comforser'iai CF3000

IMG_20180716_164917.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiesa, ką dar padariau,

Norint uždėti slenksčius teko paišsidirbinėti su hidrauline sistema (aprašyta kitame skyriuje)

Pakeičiau vienos vidinės granatos gumą.

Bekeičiant gumą buvo pastebėta, kad baladojasi vieno priekinio amortizatoriaus sailentblokas, pakeistas, pritaikant Lemforder sailentą nuo Discovery3, viskas atitiko, tik per ilgas buvo, teko trumpinti, neturiu tiek laiko, kad važinėti pirkinėti

Taip pat buvo pastebėti pastrigę stabdžių stūmuokliukai - išardyta, sutvarkyta, sudėta

Sureguliuoti vožtuvai, labai reikėjo. Maždaug pusė buvo beveik be tarpo

Sutvarkytas oro paėmimo kolektorius, aprašyta aukščiau

Pakeisti visi tepalai ir skysčiai, įskaitant stabdžių skystį ir AHC

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.