Pereiti prie turinio

Betvarkė tech,apžiūroje


Tuomis

Rekomenduojami pranešimai

del poliuretano... skaitau ir pakraupes esu... kokioj mes valstybej gyvenam? kur bet koks balvonelis su "minetiurine zvaigzdute ant pagonu", kuri suteikia teise pagal savo nuoziura isdulkint bet kuri pilieti be pagonu,- tai be skrupulu tai ir daro,.... itariu kad net kaifa jaucia  matydami pasimetusi ar pykstanti klienta...

Juokiasi tas kas juokiasi paskutinis,nuejom dviese,kolega irgi gerai pasikaustes,susikvietem visus inspektorius ir išdėstėm problemas dėl jų darbo,smagu buvo žiūrėti kaip joe stovėjo kaip pirmokai nuleide galvas ir klausėsi pastabų . :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu tai dzipistu bendruomene galetu pabandyti tartis su istatymo leidejais del techniniu reikalavimu nustatymo ju dzipam. Sutinku, kad sistema pas mus tupa. Bet, ka padarem mes, kad butu kitaip?

Įstatymų leidėjai labai gražiai pačiam paaiškins kad iš jų pusės jau senai viskas padaryta ir jums , ponas , reikia kreiptis į tech. ekspertizę kuri nustatys ar tai ką jūs pakeitėte automobilio konstrukcijoj atitinka techninius ir eismo saugumo reikalavimus ir išduos pąžymą kurią galėsite pateikti TAC'e kilus neaiškumams ar tai ką jūs pridarėte atitinka reikalavimus . :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Įstatymų leidėjai labai gražiai pačiam paaiškins kad iš jų pusės jau senai viskas padaryta ir jums , ponas , reikia kreiptis į tech. ekspertizę kuri nustatys ar tai ką jūs pakeitėte automobilio konstrukcijoj atitinka techninius ir eismo saugumo reikalavimus ir išduos pąžymą kurią galėsite pateikti TAC'e kilus neaiškumams ar tai ką jūs pridarėte atitinka reikalavimus . :)

Kuri technine ekzpertize negaus sirdies smugio pamacius kad isilgine trauke lengvuskes yra nuleista 4cm intarpo pagalba? Jei dar ten graziai geltonai blizga kaip visa ironman produkcija. Daug kur, ne bananu salyse yra toleruojamas 2" liftas. Nes tiek padaryti galima kad ir bulkai ir nieko neatsitiks. Tiesiog jei technikibe visureigi priimtu kaip visureigi butu gerai. Galima zinoma sport pasa pasiimti kad ir standartui. Bet kam to reikia? Negeriau butu paprastus dalykus palikti paprastais? Ta ir noriu pasakyti. Kad prie to normatyvo kaip turi atrodyti tvarkinga masina reiketu skirti lapa perdarytiem dzipam kur butu parasyta kad pvz poliuretanas ar rastafke ne pasaulio pabaiga. Siaip pvz rastafkes pasaulis gamina ir bmwai ziede virs 200 su jom skraido nes su jom "neasaugu". Bet zinoma lengviau yra uzdraust arba pasiust visus uzspi.... nei kazka protingo padaryt.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 Daug kur, ne bananu salyse yra toleruojamas 2" liftas.

Tu esi visai teisus tik pamiršti vieną dalyką - tuose šalyse net ir tiuninginis rato varžtas turi tinkamumo sertifikatą jau nekalbant apie visą kitą .

O dabar pasakyk kokia detalė kuri negamykliškai yra uždėta/įdėta į mūsų mašinas turi sertifikatus ir ar tai ne pretekstas TAC inpektoriams -"žinovams" išsidirbinėt , ypač kai reikalavimuose labai daug neapibrėžtumų .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tu esi visai teisus tik pamiršti vieną dalyką - tuose šalyse net ir tiuninginis rato varžtas turi tinkamumo sertifikatą jau nekalbant apie visą kitą .

O dabar pasakyk kokia detalė kuri negamykliškai yra uždėta/įdėta į mūsų mašinas turi sertifikatus ir ar tai ne pretekstas TAC inpektoriams -"žinovams" išsidirbinėt , ypač kai reikalavimuose labai daug neapibrėžtumų .

O kokia detale turi sertifikata aftermarketi'ne ? Pvz minetas intarpas - metalo gabalas frezuotas.  Arba ties kuria vieta ant varzto yra iskaltas sertifikatas ? Pvz va ironman'u isvirtimo varztai. http://www.ironman4x4.com/category-products/suspension/camber-correction10.9 klases tiesiog ekscentrinis varztas ir viskas.

 

Tame ir dalykas, nera sitose vietose sertifikavimo jokio, jo ir nereikia. Galbut kazkas paskaiciuoja kokio stiprumo ir sriegio varzto reikia, bet pardavinejami lift kitai neturi jokios dokumentacijos. Ka turi pvz populiarieji ARB ? Nieko neturi, nes pas juos Australijoj yra parasyta, kad neturi buti ietes ant bamperio, turi atrodyti simetriskai ir tvarkingai, lempu auksciai turi atitikti ir pns ir vsio. Nera jokiu sertifikatu. Pas mus tai isidek arb reduktoriu i prieki, vaziuok mieste su ijungtu galu, irurik i bulka ir liksi kaltas del "modifikacijos".

 

Negi nesutinki, kad TA tvarka pas mus tikrai idiotiska ? Suprantama, pas mus ne Islandija, kad reiketu masinos su gerais volais i parduotuve nuvaziuot, bet ir nepriezastis laikytis nelogiskos, savo paciu susigalvotos tvarkos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Justai , nepainiok senutės Europos  su kitais kraštais . ;)

Kitas dalykas ; ar teko matyt kiek turi popierių pateikt kad ir vokietis (europietis jeigu ir į kuriuo tvarką bandom lygiuotis ) varydamas mašiną , kuri praėjus pro tiuningo dirbtuves , tech apžiūroj ? ;)

Beje , pabandyk vokietijoj į TUV apžiūrą nuvažiuot su kitokiais ratais nei numatyta tai mašinai ir neturėdamas popieriuko kuris suteikia tam teisę - manau irgi turėsi progą juos pakeikt ;)

 

Aš sutinku kad kartais TAC'e daeinama iki idiotizmo bet gi niekas pačiam netrukdo praeit ekspertizę , gaut popierį ir juo pamojuot prieš nosį inspektoriui tuom pačiu parodant kad viskas pas tavo mašiniuką yra legalu o ponas inspektorius ieško musyčių pasturgaly :)

Redagavo Klevas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi ,atsisedam ir paklausom,Domeikavoi del ratų dydžio nieko nesaro i Neigiamas pagreitis gali tai įteisinti,tiesa kaina...... nuo 3000 iki 5000 ......Bet pakalbėjus plačiau tai būtu vienkartinis bandymais vienam visureigio modeliui,tai yra jai padarytume pvz Nissan Patrol gr y60,tai galiotų visiems šitiems modeliams

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.