Pereiti prie turinio

Ar verta pirkt Opel Frontera 1999 m. 2.2 TDI?


Rekomenduojami pranešimai

Gal vazinejot kas, galit privalumus, trukumus parasyt...ar brangus islaikymas, aptarnavimas, kaip tiltai laiko, variklis, kebulas ir tt.. Pats masinos dizainas lb patinka...

Nepatarciau,geriau Nisan Terana panasiu metu pasiziurek.Fronteroi gal tik kebulo dizainas pliusas,visur kitur tik minusai.Cia aisku mano nuomone.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal yra tokiu, kurie turi toki auto ar teko su juo susidurti?

per Google pasidairyk gal yra klubų, fanų ar forumų būtent Opel 4x4, čia kiek matau yr tik vienetai turintys tokius, čia nebijantys ŽOPŲ auto, aš patarčiau offroudui Jeep cherokee o šiaip man patinka Nissan Navara, skonio reikalas, mėgstu aštriai ir saldžiai

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Per metus laiko keiciau priekinio stabilizatoriaus traukutes 2x40lt,vairo traukes antgalis 90lt,itempimo guolis 60lt,itempimo guolio amortizatorius 282lt,bet dar nekeiciau.Kuro siurblio elektronika buvo sugedus tai su darbu apie 1300lt.Visos masinos bira ziurint kas ir kaip vazineja, priziuri ir kokios kokybes dalis perka.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal vazinejot kas, galit privalumus, trukumus parasyt...ar brangus islaikymas, aptarnavimas, kaip tiltai laiko, variklis, kebulas ir tt.. Pats masinos dizainas lb patinka...

Nepatarciau,geriau Nisan Terana panasiu metu pasiziurek.Fronteroi gal tik kebulo dizainas pliusas,visur kitur tik minusai.Cia aisku mano nuomone.

Tai gal galetum tuos minusus isvardint?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal vazinejot kas, galit privalumus, trukumus parasyt...ar brangus islaikymas, aptarnavimas, kaip tiltai laiko, variklis, kebulas ir tt.. Pats masinos dizainas lb patinka...

Nepatarciau,geriau Nisan Terana panasiu metu pasiziurek.Fronteroi gal tik kebulo dizainas pliusas,visur kitur tik minusai.Cia aisku mano nuomone.

Tai gal galetum tuos minusus isvardint?

Variklis ant zemu apsuku nelabai traukia,daznos problemos su kuro siurbliais,problemos su elektros pravodke,vairo mechanizmo konstrucija kaip lengvos masinos,kuro bakas zemai kabo,kad pakeist galiniam tilte tepala nera isleidimo kamscio,reik nuimt reduktoriaus dangteli,o ir jis pats is aliuminio,bekelej greit gali sulauzyt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o tai kuo dar terano geresnis be vairo mechanizmo?

 

Variklis pagal auto gabaritus ir mase (2,7tdi). Razdatke be "prikolu", t.y. junginejasi rankena, paprasta ir patikima. Tiltai be priekaistu. Buna septynvieciu. Pasitaiko bedu su variklio elektronika, taip pat su pavaru deze. Ekstremaliai naudojant daznai prasuka torsiono slicus sakej. Prie dizaino nepriprantu iki siolei :tongue:

 

Monterey :) (konkreciai 96-97 m. , 3.1 tdi) chronisku ligu praktiskai nera. Vazinejant per kelmus daznai suskyla priekinis stiklas. Nera hubu! Ramybe :) 4x4 rezimas jungiamas be sustojimo. 33-i ratai telpa su minimaliais perdarymais.

 

Dar vertetu atkreip demesi i kitus sios klases modelius: Mitsubishi Pajero ir Toyota 4runner.

Na, Toyota ir Afrikoj Toyota ;) Pries modeli su 3.0 dizeliu nieko pries neturiu, isskyrus sedesena, labai jau gulsciai kazkaip. Bet tai asmeninis poziuris, megstu sedet kaip ant taburetes :) Irgi be hubu!

 

Pajero su 2.8 tdi. Geras daiktas yra superselect razdatke ziema. Ta pati razdatke su dideliais ratais - blogas daiktas...

 

Apskritai, sakyciau, pabandyk pasivazinet su pavardintais modeliais, kuris lips labiausiai - ta ir pirk.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As tai norejau pajero 2.8td nuo 97m kur eina jau sparnai grazesni,bet tuo metu jis kainavo penkiais tukstanciais daugiau tada nusipirkau frontera.Normali masina.Nera ten nieko ispudingo,bet nera ten taip blogai,bent jau man.Tik kad kuro siurblio remontas kainavo normaliai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ziurint po kokios eksplotacijos nuperki auto ir poto ziurit kaip pats ir kokiais keliais vazinesi. cia manau niekas neapdraustas nuo gedimu. tas pats modelis gali kas savaite gesti, o pas kita i metus karta. vienas sakys kad chujova masina kitas sakys kad gera. as fronte naudoju benza, kolk kazkas is pagrindiniu mazgu neusilenke tai eksplotacija galima sakyti pigi (na isskyrus kuro sanaudas), bet siai dienai joku fronteru nepirkciau. na nebent su kokiu 2.8 motoru. jei po tokias koses nevazinesi kaip cia chebra varo tai laikis ir fronte gerai :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dgedai - pas tave kelintu metu frontera?Kokios , beja, kuro sanaudos? Siaip jo, dar NT II pagal kaina normal...ir pagal komentarus DariusII, kai isvardino pliusus minusus...

99m.Su normaliais ratais jei vaziuoji pastoviai 110km/h tai 9litrai.Tarp 70-90km/h iki 8litru.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pazistamas turi 1999 m. 3 duru. Labai kieta pakaba, pervaziaves per ,,gulinti policininka" ciut is sedynes neiskritau, nelygiais keliais vazineti malonumas mazas. 5 duru kiek girdejau minkstesni. Dyzelio ima iki 10. Starteris buvo parejes, tai pritraike nuo Omegos:) Siaip nebloga masinele, ir kaina nebloga 3000/3300 Eur siuo metu uz toki modeli manau visi pinigai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...
Gal yra tokiu, kurie turi toki auto ar teko su juo susidurti?

 

butent tokia kolkas turiu(tevo auto,jis teises trumpam padejo i stalciu :evil: )

vazineju nuo liepos men, iki tol tevas su ja jau kokius 1.5 metu vazineja, zvejis ir medziotojas, reikia nuolat ilyst ten,kur kiti neivaziuoja. nei jam, nei man didesniu bedu nebuvo(na,buvo jis vaziuokle uzleides, tai vien priekines vaziuokles remontas atsistojo 1466lt) bet nefig tiek laukt. buna dega CHECK'as-pajungus prie kompo parode-EGR male s.... ten kazkas su vakuuminias buvo,kolkas nekeijtem, uzglusinom egr zarnele ir pse, bet buna kad virs 80-90 uzsidega vel chekas, sumazinus greiti vel uzgesta(bet,pasak gero meistro-tai hernia,prie progos galima bus pasikeist)

 

siaip kazkokiu didesniu pastabu nei as, nei tevas neturejome, tevas su ja po ruskyna buvo davesis skersai isilgai,jokiu bedu neturejo(tfu tfu tfu),bet auto ne tikrai bekelei, kazkur i pieva-purveli-bloga kelia-tinka, bet ne tikram offroad'ui.

garso izoliacija galetu but geresne(as cia jau lyginu su savaja lengvaja), galios truksta man(kur netruks-85 kw ir 221kw-skirtumas yra :twisted: ) bendrai paemus-auto pasiteisino pilnai. o genda visos, masina yra kaip loterija, ir bet kokia masina remontuot nemalonu ir brangu.

p.s. su siuo opelu padariau x5, 4.4 :evil: bet pievoje, ir dar ji istraukiau po to, bo tas zmohas su prezervatyvo storio padangomis ilindo i aplijusia purvina pieva :tongue: a galiu daba det lipduka-bnv killer???

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pazistamas turi 1999 m. 3 duru. Labai kieta pakaba, pervaziaves per ,,gulinti policininka" ciut is sedynes neiskritau, nelygiais keliais vazineti malonumas mazas. 5 duru kiek girdejau minkstesni. Dyzelio ima iki 10. Starteris buvo parejes, tai pritraike nuo Omegos:) Siaip nebloga masinele, ir kaina nebloga 3000/3300 Eur siuo metu uz toki modeli manau visi pinigai.

 

prie kelias dienas del idomumo ziurejau kelias-be 18 000 lt PADORIOS niekas net nesiulo (pora auto pats ziurejau, kitos inete yra, skambinau/bendrvau,aisku,ne rodiklis telefonu masinos bukle ivertint)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.