Pereiti prie turinio

Šarnyrų restauravimas


Navanas

Rekomenduojami pranešimai

Šarnyras , naujas, blueprint 20 eu. Nuvažiavau, Ukmergėje, kur restauruoja , servise, iškart pasakė, kad mano galloperiui nerestauruoja, "metale dirba" pasakė jie ir tipo nerestauruoja. Matyt pirksiu naujus, nes kaina 20 eurų, o gavimas kelios dienos. Sergu, dabar, negaliu nieko daryti, tai va visko prisigalvoju :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Niekada nerestauruok važiuoklės detalių, kurias gali nupirkt naujas ir normalaus gamintojo. Tiesiog. Iš patirties. 

Drystu pasakyti, niekada nepirk naujų detaliu ir nepermokek, tik restauruoti, tiesa tik pas patikimus meistrus kurie supranta ka daro, pas mus toks yra, yra ir pasakymas, Stiopa padarys ir pamirši, ir tai gryna tiesa

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano atveju randu blueprint ir febi. Kainos panašios. Febi man nelabai. O blueprint žinau kaip filtrų gamintojus. Pakabos dalys , turbūt panašios kaip febi.... O kur ukmergėj restauruoja nežinau,nekalbant apie normalų restauravimą. Dar vienas dalykas,jei detalė pakeičiama nesunkiai. Galima rizikuot ir su pigesnėmis. Bet kai dedant išsineria stabilizatoriaua traukė, tai irgi nelabai. Tai kur normaliai restauruoja pasakykit. Apie Vilnių nu Kaunas tik iš bėdos dar panevėžys. Visur man 70km:)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Drystu pasakyti, niekada nepirk naujų detaliu ir nepermokek, tik restauruoti, tiesa tik pas patikimus meistrus kurie supranta ka daro, pas mus toks yra, yra ir pasakymas, Stiopa padarys ir pamirši, ir tai gryna tiesa

Kiekvienam savo. Kol buvau durnas ir galvojau, kad restauruot yra pigiau ir geriau, negu nusipirkt didmenos kainom naujas detales iš AD arba IC, tol restauruodavau ir ne garažiuke, o 20 metų tuo užsiimančiam 'servise'. Vienai mašinai padangą nuėdė po restauracijos (suvedimas buvo padarytas ir pas restauratorius, ir vėliau kitam servise), kitai po pilnos važiuoklės restauracijos išvis suvedimo normaliai sugaudyt nepavyko. Ir tokių atvejų pas pažįstamus, kas restauravosi - ne vienas. Jeigu detales ne lentynos kaina gauni, tai žiūrėk net ir pigiau dabar prie euro gaunasi pirkti naujas, negu restauruoti, nu nebent Stiopa turi įrangą, ir Stiopiškas technologijas, kaip pasaulinės detalių gamintojos...   :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

baikit ta anarchistinicirka jai 5 nusipirko vikigoloto ir nelaimejo nereiskia kad neymanoma.restauruoju daugiau nei 12m ir po sei dienai tiek zmonos alfa restauruota tiek patrulis ir dar n modeliu,neaisku kas per modelis ten pas tave buvo ka restauravo ir ko ne tiek sarnyro tiek vairo traukes tiek vairo lanksto(obuoliuko)orginalios vietos nepakeisi,restauruoju ir furu traukes tai jai ss butu nieks nevestu. O anksciau ir garantini lapa rasydavom 20000km,parodyk kuris gamintojas tau garantija duoda? jai butu sudas butume dirbe tik uz dyka ar ne taip?ta nauja levesne paiminjau ji nauja beveik kliba tai kiek ji lakys tau.motoro kapitalke juk tas pats keiti sudiluses dali ir cia tas pats.o apie hundaju metalizuotus galima padaryti bet ilgai nelaiko max iki metu,patruliu dariausi kelis kartus realybe tokia,nu bet as dauk pelkem dauzau.jai gausi naujas ziurek kad butu su tepimo taskais tada sandara pirsto daliu geresne,stovi is virsaus spiruokle o ne uzdaras dangtelis

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sunku suprast, ką parašė wiswis, bet iš viso parašymo supratau, kad hyundajui, neapsimoka restauriuot, nes iš tikro  "dirba metale" :)

Ko nesupratai matalizuota padaryti normaliai yra daug darbo,dar reik isardzius ziuret sudedamas jis ar liejinys,jai liejinys reikia tekinti vidu tada deti sucharika,tada dazniausiai pirstas reikalingas naujas.rezume darbo dauk .uztai nelebai ir apsiema daryti tau.metalizuotus daro sunkiom apkrovom dazniausiai eina tepimo taskai, kad ilgiau laikytu ilgaamzeskesni kad butu.va politika tokia.tai ir sakau jai pirksi naujus ziurek kad butu tepimo taskai,jai tokiu nera ,tai tada imi kas lieka.jai kas neaisku klausk

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiekvienam savo. Kol buvau durnas ir galvojau, kad restauruot yra pigiau ir geriau, negu nusipirkt didmenos kainom naujas detales iš AD arba IC, tol restauruodavau ir ne garažiuke, o 20 metų tuo užsiimančiam 'servise'. Vienai mašinai padangą nuėdė po restauracijos (suvedimas buvo padarytas ir pas restauratorius, ir vėliau kitam servise), kitai po pilnos važiuoklės restauracijos išvis suvedimo normaliai sugaudyt nepavyko. Ir tokių atvejų pas pažįstamus, kas restauravosi - ne vienas. Jeigu detales ne lentynos kaina gauni, tai žiūrėk net ir pigiau dabar prie euro gaunasi pirkti naujas, negu restauruoti, nu nebent Stiopa turi įrangą, ir Stiopiškas technologijas, kaip pasaulinės detalių gamintojos...   :D

Niekada neieškau pigiau, visada ieškau geriau, jai gaila pinigų atsiūsk šarnyrus atrestauruosiu už savo pinigus, po laiko kai pakeisi nuomone atsiprašysi :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As uz restauracija, kiek teko daryti likau patenkintas. Daro pazistamas kuris laiko servisiuka, savo darbams suteikia metu garantija! Tiesa kai tvarkiau pakaba antram pajerui (galimai tas pats galoperis) apatinio sarnyro taip pat neapsieme daryti. Keiciau vienoje puseje, pastaciau alia vidutinioka kazkoki daba tiksliaj nepamenu gamintojo, bet atlaike tik 4 men.... Klibejo ajei, daba pakeiciau i kamata ar tai kayato gamintojo, kaip sake geresnis, daba ziuresim kiek atlaikys, kitoj pusej galimaj dar zavadskas stovi, kaip nuo pradziu neklibejo, tap ir dabar nekliba. Beje visad perkant nauja sarnyra, papildomai idedu smazkes i vidu, nes gamykloje tikraj mazaj ideda.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As uz restauracija, kiek teko daryti likau patenkintas. Daro pazistamas kuris laiko servisiuka, savo darbams suteikia metu garantija! Tiesa kai tvarkiau pakaba antram pajerui (galimai tas pats galoperis) apatinio sarnyro taip pat neapsieme daryti. Keiciau vienoje puseje, pastaciau alia vidutinioka kazkoki daba tiksliaj nepamenu gamintojo, bet atlaike tik 4 men.... Klibejo ajei, daba pakeiciau i kamata ar tai kayato gamintojo, kaip sake geresnis, daba ziuresim kiek atlaikys, kitoj pusej galimaj dar zavadskas stovi, kaip nuo pradziu neklibejo, tap ir dabar nekliba. Beje visad perkant nauja sarnyra, papildomai idedu smazkes i vidu, nes gamykloje tikraj mazaj ideda.

Nes neturi matyt jos toli nuo ruso:-):-):-)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiekvienam savo. Kol buvau durnas ir galvojau, kad restauruot yra pigiau ir geriau, negu nusipirkt didmenos kainom naujas detales iš AD arba IC, tol restauruodavau ir ne garažiuke, o 20 metų tuo užsiimančiam 'servise'. Vienai mašinai padangą nuėdė po restauracijos (suvedimas buvo padarytas ir pas restauratorius, ir vėliau kitam servise), kitai po pilnos važiuoklės restauracijos išvis suvedimo normaliai sugaudyt nepavyko. Ir tokių atvejų pas pažįstamus, kas restauravosi - ne vienas. Jeigu detales ne lentynos kaina gauni, tai žiūrėk net ir pigiau dabar prie euro gaunasi pirkti naujas, negu restauruoti, nu nebent Stiopa turi įrangą, ir Stiopiškas technologijas, kaip pasaulinės detalių gamintojos... :D

šarnyrų restauravimas nei prie.ko dėl suvedimo. Pati šarnyro vieta nekinta.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.