Pereiti prie turinio

Patrol stabdžių cilindras pagrindinis


Rekomenduojami pranešimai

Žiūrėk galinio tilto stabdžius ;

kaladėlės turi būt sukeltos taip kad tarpas tarp būgno ir kaladėlės būtų nedaugiau kaip 1mm

cilindriukai netik pagal metus bet ir pagal konkretų modelį ba GR'o ir ispano cilindriukų diametrai skiriasi .

Bandysiu tikrinti ačiū kolkas už tiek:)
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir dar vienas patarimas ; jei bugnai turi išdilimą ( kuom neabejoju ) kaladėlių keitimas naujom nebepadeda , padeda tik storesni andėklai prikniedyti prie senų geležų.

Beje , jei yra likusi neišdirbto būgno dalis jį reikia nuimt ba per tą rantą neuždėsi būgno , neišsimatuosi tikrojo būgno skersmens kad galėtum prieš užmaunant būgną iki reikiamo išmatavimo sukelt kaladėles.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir dar vienas patarimas ; jei bugnai turi išdilimą ( kuom neabejoju ) kaladėlių keitimas naujom nebepadeda , padeda tik storesni andėklai prikniedyti prie senų geležų.

Beje , jei yra likusi neišdirbto būgno dalis jį reikia nuimt ba per tą rantą neuždėsi būgno , neišsimatuosi tikrojo būgno skersmens kad galėtum prieš užmaunant būgną iki reikiamo išmatavimo sukelt kaladėles.

arba teisiog davirint gabaliuka metalo i atraminius kaladeliu pavirsius

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

a vot schaz abidna buvo:)  virinasi ir is apacios ir is virsaus. Tai joks cia kolhozas.Teisiog naujo kaladeliu komplekto tobulinimas.:)Ir kaladeliu knedijimas ne kolhozas, o antrinis daiktu naudojimas:)

Tobulintojau tu tobulintojau ; privirindamas geležiukus prie kaladėlių galų tik apsaugai cilindriukus nuo išvertimo o kaladėlių lenkimo pagal naują . o tiksliau pagal būgno išdilimą , tai nepadarai - va ir kabina tada kaladės čiut-čiut , o ir dyla labai įdomiai . :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kur gauti pagrindinį naują stabdžių cilindrą? Jei pirkot tai kur? Ar eina nuo ko pritaikyti jei kas esate pritaikę.?

Pirmas dalykas apie,ka jus kalbat ?vienas raso pagrindinis cilindras antras raso gale bugnai tai rezume kurio galo reikia,nes tai du skirtingi dalykai,kitas kaip ziguliui kuro pompa remontuoja davirindamas ,kazkoks bardelis cia. Ir cia gr ar ispanas su bugnais vel klausimas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirmas dalykas apie,ka jus kalbat ?vienas raso pagrindinis cilindras antras raso gale bugnai tai rezume kurio galo reikia,nes tai du skirtingi dalykai,kitas kaip ziguliui kuro pompa remontuoja davirindamas ,kazkoks bardelis cia. Ir cia gr ar ispanas su bugnais vel klausimas

Visvald  nesiparink o įsigilink į reikalo emę ba matau kad per medžius nematai miško ; pompa arba pumpuoja arba ne bet tarpinio varianto nebūna - čia nelimpa tas variantas su truputį nėsčia merga :)

 

Jei pompa pusėtinai dirba tai reikia ieškoti kas padaryta netaip jei prieš remontą viskas buvo gerai ; oras sistemoj , kažkur perdidelis skysčio kiekis nueina ir t.t. ir t.p.

 

Iš ąsmeninės patirties ; kažkada mano ispanui pardavė nuo GR'o cilindriukas , sudėjau , nuorinau ir pėdalas nukrito pačion apačion . Pakol nepakeičiau cilinriukus į tokius kokie priklauso galėjau daryt ką nori (orint po dešimt kartų , kaladėles keist, pompą perrinkinėt arba keist ) bet stabdžių normalių nebuvo. Šiai dienai situacija tokia - pavažinėji po buizą ir stabdžių pėdalas pakrenta , nuėmus būgnus kaladėles sukeliu ir vėl viskas savuose vietuose. Kaladėlių sukėlimo automatus ir jų gerą darbą kai po buizą braidžioji gali ir pamiršt.

 

P.s. Pas vaikį ispanas .

Redagavo Klevas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tobulintojau tu tobulintojau ; privirindamas geležiukus prie kaladėlių galų tik apsaugai cilindriukus nuo išvertimo o kaladėlių lenkimo pagal naują . o tiksliau pagal būgno išdilimą , tai nepadarai - va ir kabina tada kaladės čiut-čiut , o ir dyla labai įdomiai . :)

[/quoteAiskiai nesuprantam vienas kyto. ei privirint geleziukus is apacios ir is virsaus kaladele stabdo viduriu o ne krastais. reik pasieskot ir nufotkint , turiu sudilusius , ten iskas aiskiai matosi

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visvald  nesiparink o įsigilink į reikalo emę ba matau kad per medžius nematai miško ; pompa arba pumpuoja arba ne bet tarpinio varianto nebūna - čia nelimpa tas variantas su truputį nėsčia merga :)

 

Jei pompa pusėtinai dirba tai reikia ieškoti kas padaryta netaip jei prieš remontą viskas buvo gerai ; oras sistemoj , kažkur perdidelis skysčio kiekis nueina ir t.t. ir t.p.

 

Iš ąsmeninės patirties ; kažkada mano ispanui pardavė nuo GR'o cilindriukas , sudėjau , nuorinau ir pėdalas nukrito pačion apačion . Pakol nepakeičiau cilinriukus į tokius kokie priklauso galėjau daryt ką nori (orint po dešimt kartų , kaladėles keist, pompą perrinkinėt arba keist ) bet stabdžių normalių nebuvo. Šiai dienai situacija tokia - pavažinėji po buizą ir stabdžių pėdalas pakrenta , nuėmus būgnus kaladėles sukeliu ir vėl viskas savuose vietuose. Kaladėlių sukėlimo automatus ir jų gerą darbą kai po buizą braidžioji gali ir pamiršt.

 

P.s. Pas vaikį ispanas .

As nesiparinu tik bent dabar aisku koks auto,yra vienas geras ir greitas budas issiaiskinti ar galas ytakoja tavo pedalo auksi,uzsuk akles gale arba uzspausk slengeles ir matysi pedalo padetis pasikeite ar ne,ir tada viena darbo vieta atsimes arba dasides.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As nesiparinu tik bent dabar aisku koks auto,yra vienas geras ir greitas budas issiaiskinti ar galas ytakoja tavo pedalo auksi,uzsuk akles gale arba uzspausk slengeles ir matysi pedalo padetis pasikeite ar ne,ir tada viena darbo vieta atsimes arba dasides.

ok bandysiu ir tai jei niekas nepasikeis:)
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.