Pereiti prie turinio

Kopresorius automobilyje...


mode

Rekomenduojami pranešimai

Pasidalinkit mintimis kas ką susimontavęs ir ar patenkintas ar reiktų kažką patobulinti. Mintis susiorganizuoti orą automobilyje, stacionarų ir kad 35 ratus nuo 0,8 iki 1,6 pakeltų per 20 min... Dėl išsiplėtimo talpų kaip ir viskas aišku, domina pats aparatas, nes Viair-ai daugiau 72l/min nepucia o tarkim T-max 160 l/min, bet realybėje Viair-as kogero geriau pučia, na pasidalinkit savo patirtimi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

turiu visą komplektą Viair 450C su resiveriu ir atskirai galingiausius Viair 490C.

 

Tas putimo litražas, tai be apkrovos, o realybėje pvz buvo montuojami kompresoriai tipo t-max 160l/min prie pneumatinių vartų... kas dien burgzdavo, pradirbdavo metus ir nusidėvėdavo.

Pasirinkus Viair 450C silpnesnį bet brangesnį - tarnauja iki 3 metų. Viair pagaminta irgi kinijoje, bet pagal USA reikalavimus ir geresnių medžiagų ir geresnės konstrukcijos. 

Viair resursas ženkliai didesnis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neaišku kiek ten anas vien orą pūsdamas gyvas bus bet pas mane garaže kompresorius nuo šaldymo įrangos jau koks desėtkas metų diena dienon dirba - čia reiktų bandyt ir žiūrėt.

O kaip tokį nešiojamą prie mašinos naudoju iš merso pakabos ištrauktą WABCO 001-0447 - sakyčiau pučia gan neblogai , o ir dirba nepalyginamai tyliau už tuos kiniečius.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Orinės pakabos kompresoriukai negali dirbti ilgais intervalais, kitaip jų resursas bus labai mažas.

Teko lankytis pas šios srities guru AirMatic.lt

Rodė, kas atsitinka kai orinės pakabos kompresorius padirba per ilgai. Lieka anglių krūva.

Redagavo Jeep-V8
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kol suveikia termoapsauga ;)

10 min. yra ilgas intervalas. Nesupleškės per vieną tokį seansą, bet dažnai mūčinant tokiais režimais, manau, ilgai negyvens.

Kaip tu į tai kad valandą anas dirbo non stop ir velnias neėmė , variklis vos vos pašilo ir tiek . O kiek kartų dirbo žymiai daugiau nei 10 min tai ir bandyt skaičiuot neverta - niekas čia su juo nesicackina ba žino kur kitą gaut.

Savaime aišku jei anas ars nuo ryto iki vakaro taip pusmetį padibs pakol šeimininkas ras pinigų susitvarkyt oro sistemai tai tikrai gali neatlaikyt , o jei viskas proto ribuose tai ne tokie jie jau ir lepūs - čia tau ne kinietiški triukšmadariai . :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kai kurie vilkikai turi papildoma elektrini kompresoriu avariniam stabdziui, kaikuriose priekabose buna stovi, autobusuose reciau, bet buna durim vartyt pastatytas. esme dydis nedaug ilgesnis negu arb, dvieju galvu, nasumas ir galingumas tikrai stebina. 24voltu tie kompesoriai, pervyniot normaliai i 12 be sansu. tlc 80 su 24v starteriu galima pajungt toki kompresoriu pastoviam naudojimui. reiktu su valdymu truputi pameistraut, bet galima graziai i gamykline saugikline relyte idet (daznai buna dvi vietos laisvos). arba dar uzlaikyma relytes valdymui padaryt kelias minutes. jegine dalis starterio komutavimui liktu gamykliskai nepakitus. kazkada turbut buvau tau rodes. rytoj atvaziaves galesiu duot paciupinet =]

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip tu į tai kad valandą anas dirbo non stop ir velnias neėmė , variklis vos vos pašilo ir tiek . O kiek kartų dirbo žymiai daugiau nei 10 min tai ir bandyt skaičiuot neverta - niekas čia su juo nesicackina ba žino kur kitą gaut.

Savaime aišku jei anas ars nuo ryto iki vakaro taip pusmetį padibs pakol šeimininkas ras pinigų susitvarkyt oro sistemai tai tikrai gali neatlaikyt , o jei viskas proto ribuose tai ne tokie jie jau ir lepūs - čia tau ne kinietiški triukšmadariai . :)

Gali būti, kad kaitimas priklauso nuo apkrovos - mašinos važiuoklėje nuolat slėgis yra, jis tik dapučia. Kadangi pas mane mašinoje visa važiuoklė orinė, teko pasigilinti į sistemos veikimą, bei ne kartą teko kompresorių čiupinėti jam veikiant. Temperatūra jam įsijungus kyla labai greitai. Esant tvarkingai važiuoklei dapūtimui jis veikia max 30 sekundžių per vieną įsijungimą. Jei keičiamas važiuoklės aukštis iš žemiausios padėties į aukščiausią kompresorius veikia max 2 minutes. Šie kompresoriai neturi jokio tepimo. Na nesutverti jie ilgai dirbti su apkrova.

Bet, manau, jie tikrai geriau laikytų, nei tie kiniški į prikurkę jungiami. Aš sau tik tokį susimontuočiau. Nes veikia jie beveik be garso, gabaritai palyginti nedideli, o ir pakankamai nesudėtinga patobulinti, kad taptų "amžinu" (maciau, kaip tai daro).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi visai įdomi diskusija gaunasi, manau kad garsas kompresoriaus dirbant, nėra aktualus, vistiek po kapotu stovės ir prie užvesto variklio dirbs...

manau kad po kapotu prie variklio jam negerai...karstis, purvas ir pan. 

geriau jau kur i galini sparna imontuoti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nepainiok kompresoriaus galvos temperatūros ir pačio variklio - kad galva kaista tai taip ir turi būt bet nuo to variklis nesudega.

Tai būtent galva ir pareina šiuose kompresoriuose - perkaitinus "iškepa" stumokliuko žiedas, tada stūmokliukas sudrožia cilindriuko sieneles ir susidrožia pats.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Lengvajai naudojau kompresoriuką iš Subaru Legacy pniaumo pakabos. Beja ten komplektuojasi ir su mažu resyveriu, oro sausintuvu ir slėgio valdymu, tiesa aš naudojau tik kompresorių. Slėgį kelia didelį, bet našumas aišku mažas, lengvosios rate 1 atm. apie 3-5 min. pūsdavo. Dėl darbo laiko - tai ką aš žinau, kai neskubu būdavo vaikišką valtį valandą pūsdavau ir nieko jam nenutikdavo. Tiesa, grynas japonas ;).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.