Pereiti prie turinio

tepalu keitimas


Rekomenduojami pranešimai

yra uzpylimo ir isleidimo kamsciai. Tik priekiniame reduktoriuje nera isleidimo. Nigrolo geriau kad ir nebutu :) Pilasi GL-5, tik jei galinis reduktorius su LSD, tuomet i ji GL-5 su LS priedais. Keitimo intervalas: mazdaug kas 40 000, jei vazineji keliu. Jei dazna bekele - max 20 000, nors dazniausiai prisigaudo vandens dar greiciau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o kaip tas nigrolas gali patekti ten, ir kas tai yra :oops:

citata iš vieno forumo: "Nigrolas geras dalykas, bet tik ne mechanizmų tepimui.Šiais laikais ir traktoriams tepti jis nenaudojamas.

Nigrolas padarytas pagrinde iš augalinės kilmės produktų

( kitaip tariant sakų...)Jis labai tirštėja nuo šalčio...Bet turi ir gerų savybių; "

 

šiaip yra google visagalis, parašai "nigrolas", spaudi ieškoti ir vualia:

 

http://www.google.lt/search?hl=lt&q=nig ... n&aq=f&oq=

 

spaudi ant pirmos pasitaikiusios nuorodos

 

http://www.soliris.lt/content/gost/tran ... ol.lt.html

 

paskaitai, ir ačiū pasakai už išsamų atsakymą :lol::lol::lol::lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as i greiciu deze pyliau variklini, nes pagal tech charakteristikas ir kataloga variklinis frontei

Variklinis blogai dantraciams ir keisti kas 20tukst.km.Kuo gi skiriasi frontes deze nuo kitu,kad jai reikia variklinio tepalo.As su transmisiniu pravaziavau 100tukst.km ir viskas tvarkoi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 9 mėnesių...

Variklinis blogai dantraciams ir keisti kas 20tukst.km.Kuo gi skiriasi frontes deze nuo kitu,kad jai reikia variklinio tepalo.As su transmisiniu pravaziavau 100tukst.km ir viskas tvarkoi.

klausimėlis gal ir ne į temą. važinėjant transmisine alyva dėžėje, žiemą ryte prie -20 pavaros lengvai junginėjasi ar sunkiai :?: , nes sklando legendos kad seni vairuotojai į gazikų dėžes žiemą dyzelinį tepalą pildavo... :blink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

klausimėlis gal ir ne į temą. važinėjant transmisine alyva dėžėje, žiemą ryte prie -20 pavaros lengvai junginėjasi ar sunkiai :?: , nes sklando legendos kad seni vairuotojai į gazikų dėžes žiemą dyzelinį tepalą pildavo... :blink:

Tai gazikuose ir būdavo supiltas nigrolas apie kurį ir šneka,kad žiemq bėgių ryčagas ,kaip į molį įkištas atrodė,taigi su lietlempe kaitydavo kad prieš važiuojant pavara įmušt galetų....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai gazikuose ir būdavo supiltas nigrolas apie kurį ir šneka,kad žiemq bėgių ryčagas ,kaip į molį įkištas atrodė,taigi su lietlempe kaitydavo kad prieš važiuojant pavara įmušt galetų....

tai štai kur šuo pakastas :lol: , vis dėl to į greičių dėžes geriau pilti skystą variklinę pilnai sintetinę alyvą(pagal gamintojo rekomendaciją), o ne eilinę transmisinę....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nereikia lyginti nigrolo su siuolaikiniais transmisiniais tepalais.Vazineju ziema vasara su GL-4 80w90 tepalais ir viskas gerai junginejasi

,gal tik pradedant vaziuot,antras begis ciut ciut sunkiau jungiasi.Nepilk 85w90,o pilk 80w90,o jei pilsi 75w90 is vis bus gerai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.