Pereiti prie turinio

TLC LJ73 tepalo prasisunkimas priekinėje ašyje


oni

Rekomenduojami pranešimai

 

Sveiki,

LJ73 modeliui priekinei ašiai pakeičiau tepalus, tilpo apie 3 litrus (iki užpylimo varžto). Seno tepalo išbėgo nepilnai 2 litrai.

Labai nedaug pravažiavus, stovėjimo vietoje prie rato pamačiau tepalų dėmę. Viską išvaliau, bet po kelių dienų pasimatė, kad vyksta pratekėjimas iš vidinės rato pusės, per apsaugos nuo dulkių fiksatorių-tarpinę (kur prisispaudžia prie 'obuolio').

Žodžiu, ar verta keisti vidinės pusės fiksatoriaus žiedus-tarpines, ar iš karto nusiteikti ardyti tos pusės ašį? Ir ką ten keisti, per ką viduje gali sunktis tepalas, per guolius?

post-9950-0-27357600-1493758855_thumb.png

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

LJ73 modeliui priekinei ašiai pakeičiau tepalus, tilpo apie 3 litrus (iki užpylimo varžto). Seno tepalo išbėgo nepilnai 2 litrai.

Labai nedaug pravažiavus, stovėjimo vietoje prie rato pamačiau tepalų dėmę. Viską išvaliau, bet po kelių dienų pasimatė, kad vyksta pratekėjimas iš vidinės rato pusės, per apsaugos nuo dulkių fiksatorių-tarpinę (kur prisispaudžia prie 'obuolio').

Žodžiu, ar verta keisti vidinės pusės fiksatoriaus žiedus-tarpines, ar iš karto nusiteikti ardyti tos pusės ašį? Ir ką ten keisti, per ką viduje gali sunktis tepalas, per guolius?

Fiksatorius_vidineje_puseje.png

Skysto tepalo ten buti neturi.varo per pusasio salnyka. Bet pradziai alsuokli patikrink,jei uzsikises tai ir varo tepala. Dar varo kai privarai per daug tepalo,siaip apie 2litrus priklauso Redagavo cliff
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vakar pakėliau ratą - tai susikaupęs tepalas šliūkštelėjo dar vieną balą. Žodžiu, horizontaliai (už šonų) judinant ratas beveik nekliba, o vertikaliai jau yra klibėjimas. Beje, palyginimui pakėliau ir vairuotojo pusės ratą - visiškai vienodas klibėjimas, tik kad ta pusė nepraleidžia tepalo (truputį išvarvėjo vandens!). Alsuoklis neužsikišęs, burna prapučiau.

Kad susitvarkyt, man prireiks riebokšlio (viduje ant ašies), greičiausiai abiejų guolių, tarpinių po alkūnėmis ir purvo/tepalo didelio diametro tarpinių iš vidinės pusės? Galima ir nieko nekeisti, vidiniame tilte liks to tepalo (su mano atsargiu važinėjamu nėra kritiška), bet jei keisti, kur tokių dalių ieškoti? Greičiausiai tas pats eina LJ70 modeliui?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

Žodžiu, finale gavau du salnikus - vienas už guolio, kitas ant pusašio. Išardžius paaiškėjo, kad būtina keisti rato guolius, nes jautėsi klibėjimas. Guolių niekas nesugebėjo man rasti (eoltas, malinas ir kt.), todėl turėdamas pavyzdžius palėkiau iki Igneros Kaune, kurie už kuklią kainą juos parinko, dėkui jiems. Gautas salnikas ant pusašio netiko (per mažas), todėl palikau seną.

Beje, matėsi kad didžiąją veržlę (54 mm) prieš guolį užkalinėjo kaltu, todėl nepatingėjau pasigaminti raktą ir užveržiau atsakingai (mano galva, nors guolio ant rato dar niekada nekeitęs).

 

Daug terlionės, bet konstrukcija gana aiški, netgi žiemą keistos hubo tarpinės puikiai išsilaikė.

Dėkui visiems padėjusiems.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 Veržlių ten ne viena, o dvi, tarp jų-fiksacinė šaiba, ir be abejo, kūginiai stebulės guoliai yra reguliuojami, taigi gal jų apskritai nereikėjo keisti :) nepamenu, kad kurioj nors savo mašinoj būčiau juos keitęs, dažniausiai užtenka išardyt, išplaut ir teisingai pertept. Ir jokiu būdu neperveržt reguliuojant, kitaip jiems chana.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.