Pereiti prie turinio

Koks vienatūris su APD patikimesnis


Giedrioks

Rekomenduojami pranešimai

Kadangi gyvo ML'o nepavyksta rast, svarstomas variantas ieškotis vienatūrį su APD . Buvo mąstoma apie VW Tauran, bet kuo toliau tuo daugiau randu blogų atsiliepimų apie VW automatinę pavarų dėžę. Žinau, gad vienas patikimiausių minivenų su APD yra Chrysler ar Dodge, bet mum labiau reiktų dyzelio arba benzo iki 2,0 litro motoru. Apie dyzelinius amerioniškus minivenus net nesvarstau.Šiuo metu bandau pasigilint apie Opel Zafira paskutiniu metų A arba B. Pasidalinkit patirtimi, kokia jūsų nuomonė, kaip jie, kurie motorai patikimesni ? Beja, pas mane du vaikai kėdutėse ir vienas 16 metų, tad gale nekiekvienam automobilyje telpa :(

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 57
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Kadangi gyvo ML'o nepavyksta rast, svarstomas variantas ieškotis vienatūrį su APD . Buvo mąstoma apie VW Tauran, bet kuo toliau tuo daugiau randu blogų atsiliepimų apie VW automatinę pavarų dėžę. Žinau, gad vienas patikimiausių minivenų su APD yra Chrysler ar Dodge, bet mum labiau reiktų dyzelio arba benzo iki 2,0 litro motoru. Apie dyzelinius amerioniškus minivenus net nesvarstau.Šiuo metu bandau pasigilint apie Opel Zafira paskutiniu metų A arba B. Pasidalinkit patirtimi, kokia jūsų nuomonė, kaip jie, kurie motorai patikimesni ? Beja, pas mane du vaikai kėdutėse ir vienas 16 metų, tad gale nekiekvienam automobilyje telpa :(

O kuo blogai Grand Voyager'is 2,8? Kaina netinka?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kuo blogai Grand Voyager'is 2,8? Kaina netinka?

iš trijų pažįstamų pas kuriuos yra 2,8 - pas du pastoviai problemos su purkštukais (salerka is degalinės), o pas trečią uzsilenkė turba, bei su paskirstymu kazkas negerai ir cia tik pagrindinės bėdos, neskaitant pastovių gendancių smulkmenų. kuo toliau tuo labiau įsitikinu, kad teisingas amerikono variklis tik benzas virš 3,0

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dabe buvo toyota corola verso kokių gal 2005m ar 2008. su ta pusiau automatine dėže- siaubas kaip reta.

Tiesiai iš salono ėmėm ir jau buvo gaidys.

Ėmėm nes viena vadybininkė mechanine nemoka važiuot, o normaliom automatinėm dėžėm tada autotoja turėjo tik TLC-  šefas sakė, kad vadybininkei biškį brangu :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

I tema atsakant, as autoriui siulyciau labai pagalvot apie benzinini Chrysler Grand voyager/Town&Country. Tikrai nereik baidytis dideliu litrazu, nes kuro sanaudos labai jau padorios. Pats vairuoju Town&Country 3.8 2010m, kas geriausia, kad jame 6 pavaru automatas, o tai labai netgi ekonomina ipatingai vaziavima trasoje. Is mano patirties duju sanaudos: vaziuojant ~90-100km/h trasoje ~10-11ltr/100km, ~110-120km/h plius 1 litras ir t.t.. Mieste labai priklauso kaip vaziuosi, taigi is savo patirties graziai vazinejant telpu i 14-15ltr/100, jei sportuojant tai 17 ir i virsu. Taigi belieka palyginti dyzeli ir pamatysi, jog kuro sanaudu kaina vadinkim vienoda, taciau prieziuros/remonto islaidos i vienus vartus benzininio naudai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teko OPEL Meriva su robotu kelis mėnesius pavaikyt. Visiškas nesusipratimas. Ramiai važiuot dar įmanoma, bet lenkent spusteli gazą, tada lyg kažkas pristabdytų, o jau tada žemina pavarą ir "rauna". Tas pats ir su sekančia ir dar sekančia pavara... Taip ir nesupratau, ar lenkiant geriau spausti gazą, ar neprovokuot ir pasirinkus saugų atstumą lėtai aplenkt :blink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

I tema atsakant, as autoriui siulyciau labai pagalvot apie benzinini Chrysler Grand voyager/Town&Country. Tikrai nereik baidytis dideliu litrazu, nes kuro sanaudos labai jau padorios. Pats vairuoju Town&Country 3.8 2010m, kas geriausia, kad jame 6 pavaru automatas, o tai labai netgi ekonomina ipatingai vaziavima trasoje. Is mano patirties duju sanaudos: vaziuojant ~90-100km/h trasoje ~10-11ltr/100km, ~110-120km/h plius 1 litras ir t.t.. Mieste labai priklauso kaip vaziuosi, taigi is savo patirties graziai vazinejant telpu i 14-15ltr/100, jei sportuojant tai 17 ir i virsu. Taigi belieka palyginti dyzeli ir pamatysi, jog kuro sanaudu kaina vadinkim vienoda, taciau prieziuros/remonto islaidos i vienus vartus benzininio naudai.

Benzininį Voyagerį Giedrius (temos autorius) dabar turi (na, gal dabar jau nebeturi, bet nesenai dar turėjo).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

iš trijų pažįstamų pas kuriuos yra 2,8 - pas du pastoviai problemos su purkštukais (salerka is degalinės), o pas trečią uzsilenkė turba, bei su paskirstymu kazkas negerai ir cia tik pagrindinės bėdos, neskaitant pastovių gendancių smulkmenų. kuo toliau tuo labiau įsitikinu, kad teisingas amerikono variklis tik benzas virš 3,0

mane tuoj uzkapos `zinovai`, bet as neturiu jokiu problemu su grand voyageriu 2.5D, didelis talpus, saliarka eina bet kokia, vienas minusas nemegsta dideliu apsuku

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

I tema atsakant, as autoriui siulyciau labai pagalvot apie benzinini Chrysler Grand voyager/Town&Country. Tikrai nereik baidytis dideliu litrazu, nes kuro sanaudos labai jau padorios. Pats vairuoju Town&Country 3.8 2010m, kas geriausia, kad jame 6 pavaru automatas, o tai labai netgi ekonomina ipatingai vaziavima trasoje. Is mano patirties duju sanaudos: vaziuojant ~90-100km/h trasoje ~10-11ltr/100km, ~110-120km/h plius 1 litras ir t.t.. Mieste labai priklauso kaip vaziuosi, taigi is savo patirties graziai vazinejant telpu i 14-15ltr/100, jei sportuojant tai 17 ir i virsu. Taigi belieka palyginti dyzeli ir pamatysi, jog kuro sanaudu kaina vadinkim vienoda, taciau prieziuros/remonto islaidos i vienus vartus benzininio naudai.

traukos, as aisku, nelyginu, bet  kuro sanaudos isties vienodos :) : kur tavo benzas ramiai vaziuojant 14, o mano dyzelis, bet kaip, vaziuojant iki 10 saliarkos ( ramiai telpu i 8)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2,5 blogas buvo iki "dantratinio", t.y. kol grandinė buvo pakeista dantračiais. Bet ir su grandininiu važiuodavo žmonės, kuriems pasisekė nupirkti padoresniame stovyje, nenuvaikytą.

Bet, vieno iš voyager'ių remonto guru teigimu, šiuos motorus į kapus nuvaro būtent važiavimas žemomis apsukomis. Šis motoras konstrukciškai sutvertas suktis, t.y. jis panašus į šiuolaikinius dyzelius. Ir būtent važiavimas mažomis apsukomis trumpina jo amžių. Kažkada voyager forume buvo visa "disertacija" parašyta apie šį variklį.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.