Pereiti prie turinio

Tiltų reduktorių perdavimai


Rekomenduojami pranešimai

Kažkurioje temoje buvau surašęs, bet jau pasimetė, todėl sukuriu atskirą temą, kad informacija būtų lengvai prieinama.

 

Tiltų perdavimai

 

Landcruiser 100, LX470 automatai benzinas 1998-2002 perdavimas 43:10 (4,3) 

Landcruiser 100 automatai dyzelis 1998-2002 perdavimas 43:10 (4,3) 

Landcruiser 100, LX470 automatai benzinas 2003-2007 perdavimas 41:10 (4,1)

Landcruiser 100, automatai dyzelis 2003-2007 perdavimas 41:10 (4,1)

Landcruiser 100, mechanika dyzelis 1998-2007 perdavimas 43:11 (3,91)

 

Silpniausi yra priekiniai reduktoriai 43:10 ir 43:11. 

41:10 yra truputi stipresnis, nes 41 dantys yra truputi stambesni. Tačiau dėti vietoje 43:10 stipresnes poras 41:10 nerekomenduoju, nes 41:10 yra "greitesni" tiltai, kas nėra gerai ypač tuo atveju, jegu padangos didesnės nei gamyklinės.

 

Iš standartinių kas ėjo šimtinėse porų lėčiausios yra 43:10.

 

 

Jeigu kas turite informaciją apie 105 ir 80 Toyotų tiltų perdavimus - prašau pasidalinkite info.

Redagavo Gytman
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, nubyra dydžiojo krumpliaračio dantys. 5% dantų pastambinimas galbūt sumažino tikimybę juos sulaužyti kelioliką procentų, tačiau iš esmės problemos neišsprendė, todėl ir modelio po "facelifto" priekinis reduktorius yra deficitas šrotuse ir atitinkamos kainos...

 

Štai kaip maniškio dantys nubirėjo:

 

post-4927-0-63125000-1481635587_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Šiame vaizdelyje yra Toyota land cruiser 80 serijos modelis, kuris turi daug esminiu skirtumu nuo 100 serijos.. :) na o siaip turejau viena nupirkes su uzveltu alkuninio kakleliu pries du metus, tai tuo metu remontas su darbu atsiejo 1100 euru, dabar turbut reiktu skaiciuot bent 1500 sukilus kainoms, bet siuo atveju gedimas visgi neaiskus ;)

 

O tai TLC 100 nuo 2005 ne geriau?  Kiek prisiskaičiau čia, tai vos ne idealus variantas, išspręstos reduktoriaus problemos ir t.t. Tas kur nusižiūrėjau Dokumentuose J10 , 12.08.2005 gamyba, 4164 motoras, automatas, 150kw.   

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Konkretus automobilis yra 1998-2002m gamybos. Kas ir kodel parasyta registracijos dokuose - sunku pasakyti, pagaminimo metai ir menuo bus ismusti ant vin lenteles.

Reduktoriu problema neisspresta. Dantys kazkiek stambesni nuo 2003m, bet luzta ir jie. Tepalai reduktoriuje turi minimalia itaka, nes sulauzo ir naujus reduktorius be didelio sporto.

Su ta masina vaziuojant reikia galvot. Jeigu tik dugnas ir pirmyn - ne ilgam. Tada geriau tlc80, bet ja prikelinet reiks brangiai, labai brangiai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 10 mėnesių...
  • po 5 savaičių...

Tlc80, mechanika, dyzelis 4.2td 1992m. Poros turbut originalios. Razdatke keista, deta su atboru.

Ratai 35' Vaziuojant pagal GPS 100km/h apsukas rodo 2100/min.

 

Klausimas kokias apsukas ties 100km/h pagal gps turite kiti tlc80 vadeliotojai?

 

Koks originalus mechanines tlc80 tiltu perdavimas?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.