Pereiti prie turinio

Patrol 61.2.8 netraukia


Rekomenduojami pranešimai

keiciausi sau teranui siurbli is elektrinio i mechanini,nu bet kaina tau pasake tai jooooo.Siurbli dejau kokius du metus stovejusi,viskas veikia puikiai,ir ar tikrai tachometras veikia nuo siurblio?Pagal mane jis gauna impulsa nuo holo daviklio

NP GR Y60 tachometro daviklis už kuro siurblio škivelio viršuje. . :salut: 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 107
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

man otrodo kad tu ne tejsingai supratei

darbas kajnoja pas jura +-300eur

del daviklio viskas teisingai pas gr daviklis stovi pre siurblio ant gelezines plitos.

del siurblio viskas ten bus gerai is jo nekur kuros ne pabego.

Jura turi savo dizelista is tau patikrins siurbli.

del plunzerines poros cia tavo reikalas bet su 11mm vazioja zimiai geriau

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O purkstukai argi tinka nuo 61 i 60? 

 

purstukai tinka tik ira 1 njuansas

pirmo zilindro purstukas ira ilgiasnis del daviklio

eigu ja paliksi reikes keisti obratkes vamzdeli 

geriau pakeisti 1 adata is y-61i sena purstuka

arba nupirkti papildoma 1 purkstukay-61

-kakto tak-

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane 12mm plunžeris, purkštukuose pakeltas slėgis, susitvarko su kuro kiekiu puikiai

Cia biski netaip gaunasi su tuo purkstuku pralaidumu ; jei per mazesne skyle pavyksta ispurkst didesni kieki kuro tai dar nereiskia kad viskas gerai - padideja mechanines siurblio apkrovos ir del to gali anas gabalais pasipilt.

Redagavo Klevas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Klevas, 05 Sau 2017 - 09:27, parašė:snapback.png

As irgi lygiai ta pati pagalvojau kad senieji purkstukai gali ir nesusitvarkyt su tuom kuro kiekiu.

Pas mane 12mm plunžeris, purkštukuose pakeltas slėgis, susitvarko su kuro kiekiu puikiai

 

koks kuro sunaudoimas su 12mm-?

variklis 2,8-?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

vas, 05 Sau 2017 - 09:27, parašė:snapback.png

 

Pas mane 12mm plunžeris, purkštukuose pakeltas slėgis, susitvarko su kuro kiekiu puikiai

 

koks kuro sunaudoimas su 12mm-?

variklis 2,8-?

4,2 

cia ira skirtingi varikliai

kalba eina ape 2,8tdi

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nezinau ar sitas variklis su turbina jei taip tai yra labai paprastas gydimo budas.

Nuo turbinos i siurbli eina slangute kur turbinos sukeltas oro slegis nuspaudzia membrana ir isjungia dumingumo reguliatoriu. Tai yra siurblys neduoda pilnos kuro dozes kol turbina neisvysto darbinio slegio, del to variklis zemais sukiais negyvas.

Gydimas.

Nuo siurblio nuimi membranos dangteli, i ji ateina ta slangike, padedi saiba ir vel uzdedi dangteli. Saiba turi buti tokia kad uzdejus dangteli membrana butu nuspausta.

Aciu gali nesakyt :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nezinau ar sitas variklis su turbina jei taip tai yra labai paprastas gydimo budas.

Nuo turbinos i siurbli eina slangute kur turbinos sukeltas oro slegis nuspaudzia membrana ir isjungia dumingumo reguliatoriu. Tai yra siurblys neduoda pilnos kuro dozes kol turbina neisvysto darbinio slegio, del to variklis zemais sukiais negyvas.

Gydimas.

Nuo siurblio nuimi membranos dangteli, i ji ateina ta slangike, padedi saiba ir vel uzdedi dangteli. Saiba turi buti tokia kad uzdejus dangteli membrana butu nuspausta.

Aciu gali nesakyt :)

Dumingumo reguliatorius tai kogero yra apibudinimas kuro slegio kompensatoriaus?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aciu gali nesakyt :)

Tai kad nelabai yra uz ka sakyt ta "aciu" - va butum pasiules saiba po membrana paplonint tai butu visai kitas reikalas  :)

Y61 variklio siurblys tokio "pribambaso" isvis neturi ba valdomas elektra , o anksteniu modeliuku siurbliams uztenka pasukt "stebuklinga varzteli" ir turi ta pati efekta jei dar ne geresni .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As kalbu ne apie misinio riebinima o apie dumingumo reguliatoriu tai ne tas pats.

Dumingumu reguliatorius neleidzia siurbliu forsunkem suserti pilnos kuro dozes tol kol turbina neduoda pakankamai oro, net jei laikai gaza iki dugno nuspaudes. Todel isvietos ir negyvas.

Nezinau kaip ten pas tave patruliui bet mano nisanui yra dumingumo reguliatorius, jis yra net vw golf 85 metu, gal tavo np labai jau naujas ir vaziuoja ant vandenilio, nezinau

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As kalbu ne apie misinio riebinima o apie dumingumo reguliatoriu tai ne tas pats.

 

O gal pries gincydamasis susirask tokia knygute isleista Robert Bosch GmbH kompanijos kuri vadinasi "Dyzeliniu varikliu valdymo sistemos" , atsiversk 190 puslapi ir pasiskaityk kam tas daiktas  i kuri jungiasi slangute nuo turbinos skirtas - bus naudingiau ir tau ba sio bei to naujo suzinosi,  o ir gincytis be reikalo nereikes  ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Skaityk skaityk, ir pabandyk, nepatingek.

Prisipazinsiu sitos knygos neskaiciau, mano laikais tai buvo beveik draudziama literatura, o dar vokieciu kalboj jeigu.

Beja as nesigincyju, juk sakau gal tavo np ant H vaziuoja, cia tik mano triperis dyzelinis ir bosho siurblys turbut nuo MTZ :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Yra lietuviskai ir paskaityt verta ba info zymiai daugiau nei toj kur apie MTZ siurblius parasyta , ir ypac apie tai kaip kas veikia ir kas ka itakoja -uztat nesiulau zmonems padidint kuro norma priputimo (butent priputimo o ne dumingumo) korektoriaus saskaita ko pasiekoj uzsiputus turbinai nebelieka kam sukoreguot kuro kieki pagal padidejusi oro kleki kad variklis nedirbtu liesu misiniu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na ne del ekologijos ten tas grybas o del to kad variklis dirbtu visais sukiais ir apkrovom teisingai ir kuro gautu optimalu kieki - kam save ir kitus apgaudinet  :)

 

Tas grybas skirtas tam kad kai pakyla oro kiekis padidint kurto kieki o ne del kazkokios mistines ekologijos, ta kuro kieki galima isgaut ir padarius atitinkama mechanini valdyma bet konstrukcija gaunasi gremezdiska - taip tai padaryt zymiai paprasciau . Ta pati dalyka ka tu siulai daryt galima isgaut pasukant ta stebuklinga varzteli issaugant visus tuos privalumus kuriuos duoda ta saiba ikista i  gryba , juolab kad tiek varztelis , tiek tas grybas to pacio kuro kiekio valdymo mechanizmo skirtingos detales bet sujungtos i bendra kruva .

Cia iskyla klausimas - kam sudetingai ,kazka aukojant, jei ta pati rezultata galima pasiekt zymiai paprsaciau ?

 

Del ekologiniu reikalavimu visai kitokiais pribambasais apkarstomas variklis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.