Pereiti prie turinio

Na pribrendo reikalas diskusijai Volvo xc90 vs xc70 vs subaru foresteris


Rekomenduojami pranešimai

Taigi kadangi sublioviau savo terrana ziuriu kazka kito ir imponuoja sitie modeliai. Kriterijai butu tokie pusiau parketas kad butu galima be baimes nulekt kur pazvejot, pagrybaut, priekabos tampymas, kasdiena apie 4km zvyrkelio duobeto noriu automato kuro sanaudos nera labai jau didelis skirtumas bet aisku privalumas vaziavimo komfortas patikimumas eksploatacines islaidos. Visos nuomones idomios.

P.S. Biudzetas iki 6000 eur.

Redagavo Vilkas-Efka
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi kadangi sublioviau savo terrana ziuriu kazka kito ir imponuoja sitie modeliai. Kriterijai butu tokie pusiau parketas kad butu galima be baimes nulekt kur pazvejot, pagrybaut, priekabos tampymas, kasdiena apie 4km zvyrkelio duobeto noriu automato kuro sanaudos nera labai jau didelis skirtumas bet aisku privalumas vaziavimo komfortas patikimumas eksploatacines islaidos. Visos nuomones idomios.

P.S. Biudzetas iki 6000 eur.

kazko toks itarimas,kad volvo remontas zeeeenkliai brangesnis uz subariko,xc90 tai 100proc

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

niekaip iki siol negaliu suprasti kodel lietuvoje taip garbinami subarikai, kiek ju turejau visi atbelstom pakambom, arba atsibelsdavo man vaziuojant, muzikos klausyt negali nes girdimas asfalto triuksmas permusa pigias koloneles, varikliai tupi ir silpni, draugas foresteri per pusantru metu 2 variklius pakeite,poto dar ir apsiverte vos ne lygioje vietoje isivaizduodamas kad subaris baisiai gerai stovi ant kelio :D galiausiau zinodamas kad nieko gero is tu subariku, padariau klaida, ir nupirkau motinai Tribeca... paskaiciau internete, lyg atsiliepimu blogu nebuvo, paimem is amerikonu, su maza rida, o galeciau vardinti begales minusu ir surinkimo kokybes prastumu, ant kelio visiskai nestovi, garso izoliacijos nulis, variklis tik rekia bet nevaziuoja, tepalus valgo, automatas ant kalneliu nesilaiko ir rieda atgal, pats salonas irgi kazkokia piguva ir nesamone, ne be reikalo amerikoje viena pigiausiu masinu is nauju.

O apie volvo tik geri zodziai, kiek turejau visos prilygsta vokiskai kokybei, malonu vairuot jas, ne taip pavargsti kelyje, daug labai netaisiau, o jei ir ka tvarkem tai nieko brangaus nesigavo, tevukui va nupirkom, laksto ir dziaugiasi. O subaristai aisku keiksis ant tokiu paraisku, bet tokia zmogaus prigimtis, gynti savo subjektyvu pasirinkima, nors galbut net nesedejas ir nebandes kitu automobiliu jis bus isitikines kad subaro forever :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na Subaru patvariausi senesnieji kaip turbut ir dauguma kitu auto.

Kodel outbeka ne foresteri, būtent dėl komforto, talpumo ir 2.5 variklio, galima rasti ir foresteri bet...

Netraukia? Na taip paprastas 2.0 92kw nu nekažką tikrai, 2.5 paprastas outbeko tikrai pakanka per akis, vaziaves ir su ta ir su ta 2005m. Rinkčiausi automata nes kaip nekeista subarikam automatas patvarenis nei mechanas. Netikit, pasiskambinkit i laužyna, mechano nebebus o automata gausi keistai nebrangia kaina:-)

Volvo na labai nesidomejes, bet kiek žinau brangios detales ir tikrai galiu teigti kad subaru bekelei kurkas geriau manau elgiasi nei volvo. Dar kaip minusiukas volvoi. Pazystamas, pirko visiskai nauja xc 90 iš salono, pravažiavo gal max 1k kilometru, nutare lekt i kelione kur atstumas taip pat 1k km pusiaukelyje sustojo kompas meta "velnius" i nikrust.... kaltas kažkoks daviklis....

Reziume manau reikia netik markes lyginti bet ir lygevercius modelius. Pigumo,patvarumo, išlaikymo...rinkčiausi subaru, komforto atzvilgiu turbut volvo. Kas svarbiau,pačiam spresti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

turejau `98m legacy, kadais kazkas pirko lietuvoj salone nauja, isigijau ji jau 16metu senumo, vienintele ir didziausia problema kebulas. dabar turiu legacy `03m, na, kol kas patenkintas, tiesa 2.0GL variklis kiek silpnokas, bet rieda gerai. duju apie 13ltr mix vaziavimui, sitas atvarytas, bent jau pagal tex pasa, pries metus, tai didesniu rudziu nera, komforto man pakanka, truksta tik autopiloto

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

parketas kad butu galima be baimes nulekt kur pazvejot, pagrybaut, priekabos tampymas, kasdiena apie 4km zvyrkelio duobeto noriu automato kuro sanaudos nera labai jau didelis skirtumas bet aisku privalumas vaziavimo komfortas patikimumas eksploatacines islaidos

Subaru 2.5 tinkamas tavo išvardytiems variantas išskyrus tik komfortą. Kantri, patikima, nelepi, nereikaljaunti didelių ekspoatacinių išlaidų. Tik nepirk visokių su aukštintom ir ar perdarytom važiuoklėm padidinančiom pravažumą,

Redagavo Frontis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

parketas kad butu galima be baimes nulekt kur pazvejot, pagrybaut, priekabos tampymas, kasdiena apie 4km zvyrkelio duobeto noriu automato kuro sanaudos nera labai jau didelis skirtumas bet aisku privalumas vaziavimo komfortas patikimumas eksploatacines islaidos

Subaru 2.5 tinkamas tavo išvardytiems variantas išskyrus tik komfortą. Kantri, patikima, nelepi, nereikaljaunti didelių ekspoatacinių išlaidų. Tik nepirk visokių su aukštintom ir ar perdarytom važiuoklėm padidinančiom pravažumą,

Nu o kaip su tuom kad amerikonas ar nebus bedu su detalem?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tevukas rinkos tarp subaru ir volvo, pasirinko volvo ir manau nepralose, vienintelis subaru privalumas pries volvo tai pravazumas turbut, bet zvejybai tai nk nereiskia, o del daliu tai srotines dalys tikrai ne kosmosas, tvarkesi vaziuokle tevas tai palyginus su mano ml tai variklio pagalves brangokos buvo o siaip viskas ten normaliai, 6000e turi ant masinos turesi ir ant traukes 5e brangesnes. Atsisesk i volvo ir i subaru suprasi kad tau to vezimo nereikia:) 

Redagavo Birmantas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Subaru su volvo pravazume net nelyginami..

Turedavau vaziavimo bedu ziema, purve...su volvu, galvodavau kad vaziuoti nemoku...pavazinejus su padzeru supratau kad vaziuoti gal ir nemoku bet ir volvas ne dzipas :D

Kitas dalykas komfortas, patogumas ir pan. Volvo puseje...

p.s. xc90 norint tampyti priekaba BUTINAI deze turi tureti papildoma tepalo radiatoriu...pavazinejus su paprasta versija deze greitai durniuoti pradeda del verdanciu tepalu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kalbama apie xc90 , apie xc70nieks nediskutuoja, ok subaru patvaresne vaziuokle, bet ratu guolius keisi dazniau uz kosmosa pinigu, pravazumas subaru geriau, nors nieks nevaziuoja su xc90 lauzyti po miskus ir krumynus(ne ta klase) taciau per labai prastos kokybes kelia ar dirvozemi volvos pakankamai uztenka, geriau jau dazniau pagulesiu po volvo bet nors komgortiskai vaziuosiu , cia kaip taburete su foteliu lygint.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na del pirmos kartos xc90 galiniu guoliu patikimumo galvos neguldyciau...25 000 pakeisti pagal garantini...60 000 pakeisti pagal garantini :D

kiek po to pasiaiskinau, bijo ne smugiu o greicio....kadangi volviuka ir iki 200 iskocioti galima...pora kilu virs 160 km/h ir guoliai uzdainuoja...

p.s. pirma karta taip uzdreifavau ant bordiuro galiniu ratu...visiskai neprognozuojama 4x4 sistema...tiesiai per sniega vaziuoja geriau nei kad vienaratis, bet visa kita....siaip sau.

is minimu variantu imciau xc90 bet tikrai ne del pravazumo...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet subarikai zemi... mieste noretusi auksciau sedet uz lengvasias... as kai su busu vazineju tai net neisivaizduoju saves lengvojoje... net ir dabar vaziuojam su lengvuoju zmonos auto o as salia sedziu :)

Redagavo Hunteris
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.