Pereiti prie turinio

Opel masinu suvaziavimas?


Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 62
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Va čia visiškai Pritariu priklauso kaip paruoštas opelis yra

O kaip ji galima paruost? Uzdejau 31 simexus, iskeliau ir sito opeliui jau buvo per daug, luzo pusasiai, trupejo granatos, neatlaike reduktoriai, o su standartiniais ratais tai jis tik su subarikais gali vazinet... Rimtu dzipu jo tikrai nepavadinciau. Tikrai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kaip ji galima paruost? Uzdejau 31 simexus, iskeliau ir sito opeliui jau buvo per daug, luzo pusasiai, trupejo granatos, neatlaike reduktoriai, o su standartiniais ratais tai jis tik su subarikais gali vazinet... Rimtu dzipu jo tikrai nepavadinciau. Tikrai.

tai jei ji būvo 93m ir su 2,3 varikliu senu tai tada gal ir nevažiavo.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ne varom ant senukus! turejau 2,3tdi, OFA(ISUZU AMIGO) :cheer:,turejau OFB 2,2TDI(ISUZU RODEO) ;),labiau patiko A,paprasta ir neuzmusama,svarbiausia pardutuve ne klausti detales nuo opelio,visa vazuokle nuo troperio ir pigesne.o monstra daryti-ne viena masina ne islaikis be rimtus perdarymus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

aisku!pas 2,3 didesnis sukimo momentas,nereike deginti sankaba ir gazuoti kad lietai islypti is sudo+grinai mehaninis valdymas nebijantis dregmes, aisku kad dizelis ir benzinas turi savo pliusu ir minusu,bet galvoju kad geriausis modelis pas isuzu isejo frontera A su opeliu 2,3d modernizuotu varykliu!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jau neatsimenu viska reike guglinti,bet tas 2,3 stoveja jau 1979 senam rekorde su senu eiliniu AS siurbliu,paskui siurblis buvo pakeistas i rotorine( omega) paskui buvo dadeta turbina,interkuleris ir frontera jau gavo paskutine galva su savo voztuvamis.ne muskit jegu kas pamirsau/savo masinos remontavau pats,bet jau 3metus su tarakonu(pusiau MP2) vazineju

as kalbejau apie 70-u Opel 2,3 varikliu modernizacija

Redagavo terracan
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Musim - na kaip be musimo   :D

Siaip tai viskas prasidejo nuo 20D variklio kuris stovejo Ascona B , po trupuciuka didino kubatura ir padare 2.2 paprasta , po to uzdejo kompresoriu (Rekord E . Senator A)  , paskui dar trupuciuka padidino ir gavosi 2,3 . Keitesi siurbliai , kompresoriai ,tepalo pompos bet voztuvai isliko tokie patys. O japonai prie sito variklio nagu nebuvo prikise , o vokieciai ana dejo greiciausiai del to kad savo geresnio neturejo.

Cia lygiai ta pati istorija kaip ir su VAG 1,6 ir 1,9 dyzeliuku modifikacijom - va tik kad sitiem nepasiseke ba prisimodifikavo iki tiek kad variklis gavosi nepatikimas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

taip,taip!po 10-15metus daug kas tik "modifikoja" ir nauduoja standartinius detalius,bet mums geriau!pardavejams nereike sakyti kad turi naujesni modeli arba dzipuka.OFA 5duru vajruotojo stikla pirkau kaip opel kadetui 2duru 84m.,krizmes ford tranzita,guma kardanui ziguline(laiko puikiai!)

:D kada NP 2,8draugelis ijeskojo varykli-uz 250euru radom datsuna-laurell dalimis.tik reike zinoti savo masina! :study:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.