Pereiti prie turinio

jgc šarnyrų presavimas


mielks

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 101
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

kas per "paprastas presiukas"?pakaitint turiu kuom.

Varžtų su veržeklėm mažai turi, susikonstruok iš stipresnių smeigių su ilgesniom veržlėm, geriau rasti tankesnio ir storesnio sriegio, pasidarysi- savo turėsi, aš katik gryžau iš garažo tai nuo priekinio tilto nusipresavau panario traukių salenblokus su varžtais, pirkau iš Reno77 priekinį tiltą. Yra ir gatavų pirkti komplektų tik kaina apie 100€

http://www.vigorus24.lt/index.php?cid=377&pokiek=72

 

 

88e39426de70.jpg

Redagavo Roosas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Aš keičiau viršutinius.nieko sudėtyngo.reikia šarnyrų ir antgalių nuėmėjo.Gariūnuose 10eurų.

Dar reik 36 galvos su rimta rankena pusašiui atsukt(pasiskolinau)

Pačio šarnyro presavimui buvau pasigaminęs tokią liaudiškai tariant striumenkę foto vakare įdėsiu.Išėmimas vyko striumenkę įtempent ir plaktuku pakalant.Naujo įstatymas panašiu principu.Aišku instrumentaą reik tobulint ir stiprint nes visvien susilankstė.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O bliamba koks "agregatas"  :D
Aš galvojau gal nusipirkt didesnį "C" formos spaustuvą, kažin netiktų?
 
Beje - ar šarnyrus naujus pirkai, ar restauravai? Jei naujus pirkai - kokio gamintojo? (aš susidūriau iš patirties, kad Jeepui nelabai kas laiko, iškyrus "MOOG" (tie kurie gaminti USA), bet jie brangūs..)
Restauruot, kaip sakiau zarazos nesiima, išlepę, sako per "tvirti", jiems per sunku juos restauruot..
 
O beje - ar gera mintis keist tik viršutinius ar tik apatinius? Pagal mane tai jei jau tiek darbo, tai keist visus 4. Aš paklibinau va tokiu būdu, tai man per kokį 1mm vaikšto pusašio laikiklis aukštyn/žemyn per abu šanyrus. (tiesą sakant, neįsivaizduoju kaip galėtų tik vienas vaikščiot, nes jei vienas sveikas, neleistų kitam judėt aukštyn/žemyn...)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane apatiniai tikrai dar sveiki.virsutiniu spyruoklių nerasta.pirkau intercarse,firmos nepamenu,vokiški berods,apie 20 euru.Apatiniai brangesni.Po bekeles nesitrankau beveik tai manau turėtų laikyt.

 C spaustuvą ir aš galvojau į sigyt kada,tik kaip tai atskirai neradau jo pirkti,greičiausiai blogai ieškojau. Youtube tokius šarnyrus su tokiu tik ir montuoja.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane apatiniai tikrai dar sveiki.virsutiniu spyruoklių nerasta.pirkau intercarse,firmos nepamenu,vokiški berods,apie 20 euru.Apatiniai brangesni.Po bekeles nesitrankau beveik tai manau turėtų laikyt.

 C spaustuvą ir aš galvojau į sigyt kada,tik kaip tai atskirai neradau jo pirkti,greičiausiai blogai ieškojau. Youtube tokius šarnyrus su tokiu tik ir montuoja.

del sarnyru, tai man Detalitoje sakė, kad virsutiniai su spyruokle, bet realiai turbut taip nėra. Jie atrodo taip http://fte4x4.blogspot.lt/2011/11/fed-up-having-to-replace-knuckle-ball.html

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

BBZ, kuo dabar tikėt - jaučiu varysiu TA ir žiūrėsiu ar iš vis ką nors sakys apie tuos šarnyrus...

 

Šiaip, su šarnyrų kokybe tai esu "atsikandęs" - vairo traukės antgalį/šarnyrą iš kart nusipirkęs mašiną pakeičiau į MOOG (50 eurų vienas), vėliau kitoj pusėj išklibo kitas - ten jau ne MOOG dėjau, o kažkokį vokišką už 20 eur - po pusmečio vėl pradjo klibėt, tada pakeičiau jį į belgišką irgi už 20 eur - vėl po pusmečio kliba - tuo tarpu pats pirmasis MOOG stovi stvirtai kaip naujas.

 

Kadangi su priekiniais šakių šarnyrais darbo nemažai, tokio pat Š po 20 eur nesinori dėt, o MOOG ir pan. normalių gamintojų komplektas kainuoja ~160 eur (2 viršutiniai ir 2 apatiniai), tai noriu įsitikint ar tikrai būtina keist...

Geras variantas restauruot, bet kad neapsiima..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaune restauravau sarnyrus firmoj AUTOŠARNYRAS, IĮ , Vilijampolej . 2011 metais mokejau po 50lt uz sarnyra, garantija duoda 50tkm, ir jau tiek nuvaziavau, bet lygtais dar nieks nekliba. Jeepus restauruoja be jokiu problemu.

Redagavo JuozasG
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Klausiau, sakė jiems "per tvirti" tie šarnyrai, kažkaip sunkiai ten tipo restauruojasi... Aš jiems sakiau, kad tie šarnyrai man įprastai atrodo kaip visi, bet vis tiek nenori apsiimt... Velnias žino, gal čia tik šitas servisas toks įnoringas, bandysiu rytoj skambintis į "IĮ Autošarnyras", kur JuozasG rekomendavo - jam sakė išėmė, restauravo ir vėl sudėjo.
 
Aš norėčiau, kad man tiesiog reiktų palikt mašiną ir pasiimt gatavą, nes dabar jei pačiam prasidėt terliotis, tai gaunasi kad reikia išiminėt, tada vežt restauruot, tada vėl atgal dėt. O ir spaustuvo neturiu.... Jei jau pačiam prasidėt, tai nusipirkt šarnyrus ir susidėt vienu kartu ir tiek žinių.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.