Pereiti prie turinio

TLC 90 jungiklis "Heater idle up"


Rekomenduojami pranešimai

tai kad tavo modelyje tokio daigto nera...

Kaip tai nėra tokio daikto .... O, iš kur aš žinau apie tą jungiklį ....

Yra. Ir dar veikia. Šiandien, užvedęs Toyotą, įjungiau - sukilo apsukos iki 1100.

Tik nežinau ar šildė. Bet, jei, akivaizdu, jungiklis pakeitė apsukas, tai, gal ir tosolas

šilo. Mano TLC 90 - '98 metų, variklis - 3ltr.

Beje, o kokiu būdu sukeliamos apsukos ?

Redagavo augis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nei pas augi, nei pas springfilda, tokio sildymo mechanizmo kaip nurode rasputinas nera.

 

Internetas rašo, kad tai ką nufotkino rasputinas yra vandens pompa, varoma per viskomovą. Niekas ten dėl trinties nešyla, šilti gali tik elektrinis šildytuvas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Internetas rašo, kad tai ką nufotkino rasputinas yra vandens pompa, varoma per viskomovą. Niekas ten dėl trinties nešyla, šilti gali tik elektrinis šildytuvas.

:blink: Vooo....vel naujiena.Is naujo reik pradet aiskintis.Tai kas ten  tas apsukas sukelia ???Beje,kazkas sake,kad apsukos sukyla tik saltam varikliui.Ne velnio.Pas mane sukyla ir karstam varikliui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, aš irgi taip maniau. Bet išardžius matosi kad nėr ten kam varinėt to tosolo. Tarp diskų tarpas - mažiau pusę mm, ir užpildytas tepalu, o grioveliai dar mažesni... tuo labiau kad sukasi tik vidurinis diskas, kuris su tosolu kiek supratau nesiliečia. Tosolas teka ir šyla per nugarines nejudančių diskų puses..

Šiaip naršant internete reikia žiūrėt į technines dokumentacijas. Iš išvaizdos tai panašu į pompą, gal todėl daug kas nesigilindamas ir rašo, bet Toyotos kataloge tai Viscous water heater.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apsukas sukelia kompas, nes kaip minėjau tą Viscous water heater įjungia galingas elektromagnetas ( dabar neatsimenu kiek tiksliai kW buvo parašyta 2 ar 3 ). Sušilus varikliui, mova atjungiama, šiaip netaupant movos ir kuro, galima visą žiemą važinėt su įjungtu jungikliu. Naujuose TLC ir Hilux šitas variantas panaikintas - šldytuvo įjungimo jungiklis neužsifiksuoja ir reikia kiekvieną kart užvedus įjungt iš naujo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kosmonautai , čia elementarus "padsosas" . Ant "gazo pedalo" yra reostatas, kad kompas matytų " pedalo" padėtį. Taigi šita "pimpačka" užtrumpina dali reostato, kad nereikėtų kojos ant pedalo laikyti. Kaip žinia prie didesnių apsukų greičiau ir sušyla variklis. Kuro pašildymas dažniausiai būna surištas su aplinkos temperatūra.

O kodėl nepakyla apsukos gervinantis ? :scratch: :scratch:  :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kosmonautai , čia elementarus "padsosas" . Ant "gazo pedalo" yra reostatas, kad kompas matytų " pedalo" padėtį. Taigi šita "pimpačka" užtrumpina dali reostato, kad nereikėtų kojos ant pedalo laikyti. Kaip žinia prie didesnių apsukų greičiau ir sušyla variklis. Kuro pašildymas dažniausiai būna surištas su aplinkos temperatūra.

O kodėl nepakyla apsukos gervinantis ? :scratch: :scratch:  :D

Va sitas paaiskinimas ir su mano logika visiskai draugauja :liux: .Kam ten sildyt tosola jau dirbanciam varikliui??Ir dar taip sudetingai.Beje, kaip jau ir rasiau apsukos sukyla ir esant karstam varikliui, ir tai aplamai paneigia to sildymo butinybe.O kaip kad Rimas rase ,esant aukstesnems apsukoms greiciau susyla ausinimo skystis turbut visiems ir taip aisku.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.