Pereiti prie turinio

98m. MPII korozijos šalinimas


inkilas

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

po šios žiemos tiek ant rėmo, tiek ant kėbulo pradėjo matytis akivaizdūs korozijos židiniai.

Yra minčių tvarkyti. Bet jau kol neaiški galutinė kaina :D

 

Grubiai manau, kad reiktų:

 

1. Atskitri kėbulą nuo rėmo.

2. Viskas kas ant rėmo išrinkti, nusmėliuoti, gruntuoti dažyti.

3. Pakeisti kuro, stabžių, galinio šildymo sistemos vamzdelius.

4. Pakeisti visas pakabos gumas

5. Pašalinti rūdis nuo kėbulo, jei kur reiks pavirinti (pagrindinė korozija sleksčiuose ir galiniuose posparniuose) 

6. Kėbulo apačią gruntuoti ir padengti atikorozine danga.

7. Uždėti kėbulą ant rėmo

 

Klausimas ar aplamai įmanoma kokybiškai paruošti rėmą, turiu galvoje rūdžių pašalinimą iš vidinių rėmo ertmių?

Ar nebus taip, kad išorė bus graži, o toliau koroduos iš vidaus?

 

Gal kas esate tai darę ir galite pasidalinti kokia galėtų būti bendra samata, kas ir kur kokybiškai galėtų atlikti šiuos darbus?

 

Auto Vilniuje.

Redagavo skrajojantis_olandas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Buvau įsivėlęs į tokią afiorą prieš keletą metų - 2000 senųjų pinigų investavau labai greitai (net buhalteriją buvau pradėjęs vest) paskui spjoviau į tą brudną reikalą (turiu galvoj skaičiuot pinigus) ba vistiek kitaip nebus ir reiks vistiek iki galo padaryt. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2000 senų čia gal kėbulą nukelt ir nieko nedarius atgal prisukt teužteks :)

Ten beardydamas rasi krūvą reikalų ko dabar nesimato. Aš taip pradėčiau skaičiuoti nuo 5000 dabartinių bet manau netilps, turint omeny kad darbas samdomas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu... Darbų apimtys bus kolosalios. Praktiškai gerai padaryt reikia sąlygų gerų ir supratimo ką daryt, nu ir daryt kaip sau...

Realiai čia jau restauravimo darbai. Ar vertas to pajerikas sprendi pats. Kainuos daug.

Jei tokių darbų nedaręs-  pats neprasidėk. 

Aš pajeriką arba paduočiau arba pervesčiau į žaislų kategoriją, išsidergčiau iš jo kiek eina pigiai padaryt ir pjaučiau pakatūškėse iki paskutinio.

 

Man viskas prasidėjo, kad technikinės nepraleido, tai nuvažiavau pas draugą buferio tvirtinimą pasitvarkyt... Tuo pačiu sugalvojau skylutę po keleivio kojom patvarkyt...

Po pusės metų savaitgalių jau ir pabaigiau... O aš gi tik apsitvarkiau... Samdant aš net neįsivaizduoju kiek tai kainuot gali, aš turbūt tokių pinigų nematęs...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na 4 posta isbrauk bet dadek vandens pompos keitimas visu skysciu keitimas visur, remo restoravimas ( keitimas kitu ) ir dar ko nepamenu sena valiuta man isejo apie 6k. Dabar vaziuoju i juokiuosi tik nagai niezti linexu uzpilt☺
p.s. pats nieko nedariau nieko nepirkau bet daryta kaip sau . Veiksmas vyko ne pries 10 20 metu. Nes avansa mokejau litais o pabaigiau evrais.
p.s.s. kalba eina apie mp2 99gimimo.

Redagavo skrajojantis_olandas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.