Pereiti prie turinio

inkilas

Nariai
  • Pranešimai

    6
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Vilnius
  • Pomėgiai
    Senovinės tech. restauravimas
    HAM radio
    Naujausias 4x4 su Mitsubishi Pajero 2

inkilas's Achievements

0

Reputacija

  1. Sveiki, po šios žiemos tiek ant rėmo, tiek ant kėbulo pradėjo matytis akivaizdūs korozijos židiniai. Yra minčių tvarkyti. Bet jau kol neaiški galutinė kaina Grubiai manau, kad reiktų: 1. Atskitri kėbulą nuo rėmo. 2. Viskas kas ant rėmo išrinkti, nusmėliuoti, gruntuoti dažyti. 3. Pakeisti kuro, stabžių, galinio šildymo sistemos vamzdelius. 4. Pakeisti visas pakabos gumas 5. Pašalinti rūdis nuo kėbulo, jei kur reiks pavirinti (pagrindinė korozija sleksčiuose ir galiniuose posparniuose) 6. Kėbulo apačią gruntuoti ir padengti atikorozine danga. 7. Uždėti kėbulą ant rėmo Klausimas ar aplamai įmanoma kokybiškai paruošti rėmą, turiu galvoje rūdžių pašalinimą iš vidinių rėmo ertmių? Ar nebus taip, kad išorė bus graži, o toliau koroduos iš vidaus? Gal kas esate tai darę ir galite pasidalinti kokia galėtų būti bendra samata, kas ir kur kokybiškai galėtų atlikti šiuos darbus? Auto Vilniuje.
  2. Savo automobilyje radau įdomų sprendimą. Prie vairo kolonėlės kardaninis velenas ties šlicais suvirintas! Gi važiuojant nelygiu keliu, kėbulas rėmo atžvilgiu kažkiek juda (na, kiek leidžia guminės pagalvės...). Mano supratimu šie atstumo pokyčiai būtent ir kompensuojasi velenui judant per šlicus. Kažin kokią problemą kažkoks kulibinas bandė išsspręsti? Šlicai išsidėvi, atsiranda vairo laisvumas ar kas?
  3. Tai kaip dėl naujokų, galima bus prisijungti pažiopsoti.. ? Kokia maždaug dienotvarkė būna?
  4. Sveiki, o galima būtų prisijungti kaip žiūrovui? Kadangi auto nusipirkau tik šią sav., kolkas nedrąsu į pilnaverčių dalyvių gretas...
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.