Jump to content
Arnce

Tlc hj60 variklio defektas

Recommended Posts

Sveiki, mano toyotai hj60 2h prasuka 4 cilindro indeklus jau 3 kartus keiciau, ar verta daryti kapitalinį ar kito variklio ieskoti? Dabartinis 4l siektiek silpnokas , gal kokį kita variklį galima butų įkišti :) gal kas buvot susidure su panašia problema ir galėtumėte patarti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ka reiskia prasuka.. tipo pakeiti indeklus ir vaziuoji??? neslifavees veleno?? briedas kazkoks............

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keičiau kol masina reikalinga buvo , dabar stovi , nežinau ką su ja daryti kapitalke ar kita variklį jei galima ideti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aš suprantu :) pats to nepadarysiu pas kelis žmones buvau nuvares tai nenorėjo apsiimti ..... Sako kad lengviau kita variklį įdėti.. Ir pigiau kainuotų . Todėl ir paklausiau gal kas galetu patarti ką ir kaip reiktų daryti ar naujo variklio ieskoti ar sena tvarkyti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Galima dėti turbininį - bet problem jį gauti 

Jeigu prasuko indėklus būtina keisti arba remontuoti (jeigu pavyks) švaistiklį 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aš nesu tikras bet paskutinį karta buvo keistas pilnas 4 cilindras su svaistikliu , reiktų pasitikrinti su meistru.

Jeigu turbinini variklį dėti tai tik nuo 61 ar ir kai kurie kiti Tlc modeliai tinka?

Share this post


Link to post
Share on other sites

turiu gerą 2H variklį... pats važiavau, tyliai dirbo, nedūmino... tel.869931000

jei remontuoti, tai reikia pirmą patį alkūninį veleną patikrinti... bet vien išardymas defektacija pas tikrą meistrą motoristą pvz Razuvanovą, kainuos beveik tiek, kiek donoro variklis... aš po įdėklų pakeitimo (pats su meistru dviese perrinkom variklį) atvažinėjau kalnais 5 metus ir toliau mašinukas laksto pas kitą šeimininką be problemų...  

Taigi jei alkūninis su problemomis, tai gal verčiau pirkti kitą donorą ir važiuoti... o tą neskubant susiremontuoti ir turėt atsarginį arba parduoti... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aš nesu tikras bet paskutinį karta buvo keistas pilnas 4 cilindras su svaistikliu , reiktų pasitikrinti su meistru.

Jeigu turbinini variklį dėti tai tik nuo 61 ar ir kai kurie kiti Tlc modeliai tinka?

 

 Jei laikytis principo, kad Toyotoj turi būt tik Toyotos detalės, tai alternatyvų 4,0 TD varikliui praktiškai nėra.O surast tokį šiais laikais, patikėk...

 Galima dar galvot apie naujesnį 4,2TD iš 80 modelio, tik kad jo starteris 24V, o visa kita-12V, vėlgi reikia galvot, kaip šituos reikalus išspręst, ar visos mašinos elektrą keist į 12V, ar kaip...Žodžiu, yra reikalų.

Share this post


Link to post
Share on other sites

turiu gerą 2H variklį... pats važiavau, tyliai dirbo, nedūmino... tel.869931000

jei remontuoti, tai reikia pirmą patį alkūninį veleną patikrinti... bet vien išardymas defektacija pas tikrą meistrą motoristą pvz Razuvanovą, kainuos beveik tiek, kiek donoro variklis... aš po įdėklų pakeitimo (pats su meistru dviese perrinkom variklį) atvažinėjau kalnais 5 metus ir toliau mašinukas laksto pas kitą šeimininką be problemų...  

Taigi jei alkūninis su problemomis, tai gal verčiau pirkti kitą donorą ir važiuoti... o tą neskubant susiremontuoti ir turėt atsarginį arba parduoti...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jei laikytis principo, kad Toyotoj turi būt tik Toyotos detalės, tai alternatyvų 4,0 TD varikliui praktiškai nėra.O surast tokį šiais laikais, patikėk...

 Galima dar galvot apie naujesnį 4,2TD iš 80 modelio, tik kad jo starteris 24V, o visa kita-12V, vėlgi reikia galvot, kaip šituos reikalus išspręst, ar visos mašinos elektrą keist į 12V, ar kaip...Žodžiu, yra reikalų.

Jo 4,0 TD Europoje sunku rasti, Australijoje yra tik kosmosas išeina ji parsisiųsti:) bet galvojau jau apie 80 4,2 TD įmesti tik kaip tai atrodo neisivaizduoju, reiktų tikriausiai su meistru šnekėtis , butų žymei geriau nei su paprastu 4.0l , siektiek silpnokas .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ir cia ju yra. Galiu numeri duot vieno kas turi toki varikli, reikia?

Jo jei gali duok paskambinsiu jam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo 4,0 TD Europoje sunku rasti, Australijoje yra tik kosmosas išeina ji parsisiųsti:) bet galvojau jau apie 80 4,2 TD įmesti tik kaip tai atrodo neisivaizduoju, reiktų tikriausiai su meistru šnekėtis , butų žymei geriau nei su paprastu 4.0l , siektiek silpnokas .

 

tokiu atveju geriau keisk į visą 80kę... nebent esi fanatikas 60serijos ir nori ją išsaugoti... arba jos kėbulą užmesk nat 80 tos rėmo su patogesne spyruokline pakaba... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

tokiu atveju geriau keisk į visą 80kę... nebent esi fanatikas 60serijos ir nori ją išsaugoti... arba jos kėbulą užmesk nat 80 tos rėmo su patogesne spyruokline pakaba...

 

Šiai dienai negaliu leisti sau trečia 4x4 tureti :)) nebent terrana ir Tlc 60 pardavus įsigyti Tlc 80, bet pries tai reikia 60 sutvarkyti. Užtat ir klausiu dėl varikliu keitimo , tikriausiai butų optimaliausia statyti tokį pati variklį ir nesukti galvos dėl turbininio ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ir aš taip elgčiausi... arba dar parduočiau terraną ir liktų tobulinimui 60tos :) o dar susitaupys ant draudimo ir remonto t.t... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paragaves 4.0 Turbo i paprasta net sest nesinori.Ir traukos atveju turbinine HJ61 ne viena HJ80 nuskriaus :)

 

nebent tos nuskriaustos HJ80 tikrai šeimininko nuskriaustos :) jei lygint vienodai išlaikytiems motorams, HJ61 liks uodegoje... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gal yra noro prasivaziuot ir prisimint kaip vaziuoja HJ61.Vaziuojame i keliones, pakatuskes ir kol kas pastoviai girdziu kad 61 sustresne.Netgi kas uz vairo po 80 atsiseda sako ta pati.

Vienintelis dalykas siemet uzdejau 35 ratus.Po keliones pasakysiu ar ne tapau vezliu pries 80, bet kol kas pastebiu kad nelabai.Yra dvi smagios 80 Krakatuko ir Vidulio.Bet ten jau ju paslaptys, o mano standartas :)

Vat komforto atveju tai 80 ar 100 progresas :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

žiūrint ką turi galvoje sakydamas "šustresnė" :) dinamiškesnė starte dėl perdavimų santykių, greičių dėžės mechaninės (lyginant su automatu)... ratų dydis ir t.t....  

35 iems ratams maniškei labai gerai tiko 41 poros... o pas patį matyt 3,57 ?... 

 

maniškė 60ta irgi ant prakasų asfaltu ėjo, kai gazą duodi su 31ais :) bet ir dabar jos pasiilgstu... labai vykęs modelis ir universalus, tiko ir varžyboms, ir trialui ir ekspedicijoms ir į darbą kas dieną su 35"ais važinėjo komfortiškai :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu aišku, imesk 200kg ir tada bus gerai... o šiaip apie 2 atm laikydavau, trasoje toli ir 3 atm... miške 1,5atm.  eksperimentuok... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.