Pereiti prie turinio

Passat B4


Rekomenduojami pranešimai

turiu passata 94m 2l 85kw benz-dujos.automatas.auto pas mane 10m,vaziuoja ok,remontas kaip ir kitu\gumos sarnyrai,granatos\talpi,dalys pigios,rimtesniu gedimu nebuvo\tfu tfu\siule parduot-bet manau nieko geresnio ir nerasi\remontuot ismokau pats\taip,karve didele,isvaizda ne kokia,patogumai kaip 88m TLCr,bet kaime pats tas\kuro san.apie 10-11l vidutines,tiek benz.,tiek duju.apie subaru nieko nezinau,tad ir nelyginu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek suprantu subarikas visada važiuoja 4x4,o vw tik prasisukus priekiui įsijungia galas.Ar aš teisus?

Na bent pas mane vw pakelus betkuri rata jis prasisuka tik i viena puse,ir tai nelabai lengvai,kiek teko dometis vw varo 65x35 formule ligtais,bent kiek bandziau vien priekiu varoma vw i tapati kalniuka uzvyt ir 4x4 tai syncro lipo nebuksodamas iskart,mano galva varo pastoviai tik paskirstimas prastesnis nei subaru,dar kazkur teko skaitit kad pas vw atsijungia galas nuo 100 km/val. Ziema kai jau prasisukdavo priekis specialiai uznachalinus tai stato gala skersa kaip butu vien galu varomas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

B4 syncro pasaratis naudoja viskozes mova. O ji kaip zinia nera labai patikinima. Vien gamintojas deklaruoja kad movos uztenka 150-200t.km. Jai masina ivaziuoja 500t.km netvarkyta visko mova cia jau prasideda anomalijos.

Jai jau domina passatai tai verciau rinktis B5 ar B5+ jie naudoja torsen diff'a(IV kartos) ta pati zymioji quattro sistema. B6 haldex mova.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.