Pereiti prie turinio

kaip pilnai paruosti suzuki samurai tikrai bekelei?


Arturazzz

Rekomenduojami pranešimai

Pas mane 33" ratai, standartiniai tiltai, 1.6l benzinas, kolkas jokiu problemu. :wink:

 

Kiti vazineja ir su 33" 1.9TD.... 35" 2l TD.. ir viskas laiko, arba pas tave tiltai su defektu arba reik mokytis vaziuot :roll:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na ka didieji vaziuotojai-konstruotojai, pas visus viskas laiko tik pas Vycka eile iki kitu metu:)))

standartiniame samurajuje su 31ratais pravaziavau visa ciampa ir nelabai pamenu,kad kas nors nelaikytu, paskutiniame etape per ziopluma sulauziau kazka priekiniame tilte:))

o vaziuoja samis standartas su 1.3 varikliu ir nereikia jokiu dyzeliu ir t.t

zinoma norint buti isskirtiniu ir ir daugiau konstruoti negu vaziuoti galima prigalvoti daug ko...

ir dar ... visa technika genda jei nera tinkamai priziurima ir eksplotuojama ...

Vakar su Kesteliu padareme trasa renginiui, ten labai ryskiai matysis kas yra kas ir ka gali samurajai ir ko negali kiti:)

kas dalyvaus, pajus o kas ne- atvaziuokite paspoksoti:)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasistatyk dar viena razdatke ir karinius UAZ tiltus. Viskas kainuos max. apie 2000-3000lt (be ratu ir darbo), bet uztat gauni liftavima apie 23cm, ploti +30cm, uzsidesi 35 ratus be vargo, prosvaisa apie 38cm, isejimas mechaninei gervei, bus ir vaizdelis, ir gazas susireguliuos. Vaziuosi leciau lyg vieno begio nebutu, bet 60 laipsniu kalna imsi be razgono.

Jei pats turi salygas tai tikrai pasidarysi greiciau nei kita varikli ar dezes perdavimus bandysi keisti. Isburti tikrai galima ka nori jei tik noro uzteks.

 

 

gal galetum paajskint kodel butent karinius???? :wink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasistatyk dar viena razdatke ir karinius UAZ tiltus. Viskas kainuos max. apie 2000-3000lt (be ratu ir darbo), bet uztat gauni liftavima apie 23cm, ploti +30cm, uzsidesi 35 ratus be vargo, prosvaisa apie 38cm, isejimas mechaninei gervei, bus ir vaizdelis, ir gazas susireguliuos. Vaziuosi leciau lyg vieno begio nebutu, bet 60 laipsniu kalna imsi be razgono.

Jei pats turi salygas tai tikrai pasidarysi greiciau nei kita varikli ar dezes perdavimus bandysi keisti. Isburti tikrai galima ka nori jei tik noro uzteks.

 

 

gal galetum paajskint kodel butent karinius???? :wink:

robke karinius jis turejo omeny reduktorinius uaz tiltus nors as tada geriau unimogo deciau
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasistatyk dar viena razdatke ir karinius UAZ tiltus. Viskas kainuos max. apie 2000-3000lt (be ratu ir darbo), bet uztat gauni liftavima apie 23cm, ploti +30cm, uzsidesi 35 ratus be vargo, prosvaisa apie 38cm, isejimas mechaninei gervei, bus ir vaizdelis, ir gazas susireguliuos. Vaziuosi leciau lyg vieno begio nebutu, bet 60 laipsniu kalna imsi be razgono.

Jei pats turi salygas tai tikrai pasidarysi greiciau nei kita varikli ar dezes perdavimus bandysi keisti. Isburti tikrai galima ka nori jei tik noro uzteks.

 

 

gal galetum paajskint kodel butent karinius???? :wink:

robke karinius jis turejo omeny reduktorinius uaz tiltus nors as tada geriau unimogo deciau

 

eik sapnuot spyruokles mano rokio subinej :roll:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasistatyk dar viena razdatke ir karinius UAZ tiltus. Viskas kainuos max. apie 2000-3000lt (be ratu ir darbo), bet uztat gauni liftavima apie 23cm, ploti +30cm, uzsidesi 35 ratus be vargo, prosvaisa apie 38cm, isejimas mechaninei gervei, bus ir vaizdelis, ir gazas susireguliuos. Vaziuosi leciau lyg vieno begio nebutu, bet 60 laipsniu kalna imsi be razgono.

Jei pats turi salygas tai tikrai pasidarysi greiciau nei kita varikli ar dezes perdavimus bandysi keisti. Isburti tikrai galima ka nori jei tik noro uzteks.

 

 

na viskas aisku tikriausiai taip reikes ir daryti.bet dar nesupratau -pasistatyk dar viena razdatke?ka turejai omeni?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasistatyk dar viena razdatke ir karinius UAZ tiltus. Viskas kainuos max. apie 2000-3000lt (be ratu ir darbo), bet uztat gauni liftavima apie 23cm, ploti +30cm, uzsidesi 35 ratus be vargo, prosvaisa apie 38cm, isejimas mechaninei gervei, bus ir vaizdelis, ir gazas susireguliuos. Vaziuosi leciau lyg vieno begio nebutu, bet 60 laipsniu kalna imsi be razgono.

Jei pats turi salygas tai tikrai pasidarysi greiciau nei kita varikli ar dezes perdavimus bandysi keisti. Isburti tikrai galima ka nori jei tik noro uzteks.

 

 

na viskas aisku tikriausiai taip reikes ir daryti.bet dar nesupratau -pasistatyk dar viena razdatke?ka turejai omeni?

 

Norejau pasakyti, kad ant esancios razdatkes isejimo galiniam kardanui, prijungi dar viena samurajaus razdatke, is jos pasijungi abu tiltus, taigi lieka laisvas pirmosios razdatkes isejimas priekiniam kardanui, butent cia pasijungi kardana mechaninei gervei.(Ijungsi 4x4 pirmoje razdatkeje ir ijungsi neutralia padeti antroje, sukimo momentas i ratus neis, o suksis gerves kardanas...) kiek spausi tiek ir vyniosi. Gausis pigiau nei gera elektrine gerve :D

Teko daryti tokia sistema NP senukui, mechanika pastateme nuo GAZ-66, galedavo i medi masina uzkelti :mrgreen: Bet galima pritaikyti ir kitoms, juk ne vienas jau taip dare yra ir samuraju ir daihatsu... tikrai patikimiau nei standartiniai atborai.

O tiltai uaz reduktoriniai nes ju reduktoriai tose pusese kur reikia, ir tikrai lengvesni nei unimogo. Pas Unimoga reduktorius vairuotojo puseje, reikia versi priekini tilta, vaziuosi dar leciau nes unomog perdavimas 1:7,6, beto unimogo chvastavyko ilgis ganasi 42cm (nebus net kur kardanus suvedzioti), patys tiltai sunkus, o dar ratus 20'' turesi deti, kurie svers po 100kg. Zodziu prarasi visa samio pranasuma - lengvuma! Todel ir siulau UAZ portalus...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiekviena kritika tai kelias i tobulejima.... Taip, kad pataisykite jei kur klystu, bet per AZ.

Bet tikrai ne manau, kad sneku nesamones, zmogus paklausia ka daryti as ir bandau patarti, nes turejau ir uaz tiltus ir unimoginius, dabar apsistojau ties Volvo portalais... Galiu tik viena pasakyti, tikrai manau kad unimoginiai tvirciausi...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aisku tobulinti visada reikia, bet manau kad luziai tai tiltu beda, nes pas mane stovi 1.6 fordo dyzelis, standartiniai 1.3 tiltai ir 1.3 razdatke, ratai 31.11,5.15 tai man truksta jegos... bet dar neidejau litrines razdatkes...

 

pas tave ford dyzelinis 1.6. o pavaru deze kokia stovi orginalas? ar galima kokio fordo pritaikyt? pas mane taippat fordo 1.6 dyzelis,o deze orginali bet jau 2 kart luzo dantraciai.. gal ka patart gali? :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

motoras 1.6 lygtai fiestos paprastas dyzelis, del jungimosi nezinau nes ne pats dariau, klauskit Vyckos, bet problema, kad nesandaru tarp motoro ir greicio dezes, labai daug skyscio pakliuva i starteri kai ilgiau baloj pasedi.... tada elektromagnetini pritraukeja reikia ardyt ir valyt..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.