Pereiti prie turinio

del vebastos


Zydrunas

Rekomenduojami pranešimai

Nieko nereikejo papildomai statyti, tik prisijungus su kompu reikiamoje vietoje uzdeti varnele ir viskas. Man Autvadita ta padare, Krasta irgi gali padaryti.

Kiek supratau, Olando Phaetone lygiai taip pat klausimas sprendesi.

Kodel automobilio gamintojai by default neaktyvavo tos funkcijos - atsakyti sunku. Gal pvz kad isvengti atsakomybes, jeigu kas sildys uzsiprogramaves ta vebasta garaze...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labas, ieskojau, kaip isijungia webasto Fiat Ulyse, kuri be valdymo ir rusu forumuose buvau rades schemas bei instrukcijas su detaliu sarasu is elektronikos parduotuves, kainos juokingos, tik skiriasi valdymas webastui ir ebespecher sildytuvam, jei vel rasiu, imesiu nuorodas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Draugas galaxiui kazkaip gamyklini valdyma atjunge ir pasijunge su nereikalingos signalizacijos pulteliu valdyma. Ryte atsikeles prieina prie lango, paspaudzia pultelio mygtuka ir veikia webasta. Atejes vaziuoti kitu pultelio mygtuku isjungia, dar lyg ir laiko rele dejo kad uzmirsus isjungti pati issijungia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As visiskai ne temoi, todel ir pasidare idomu, kas ir kaip. tada bandisiu kitaip paklaust, rezimai viskai cia gerai, ekonomiskumas, garsu ligio sumazinimas ir bla bla bla, O ne galima , pvz surinkt shemele kuri viska ant maksimumo pajungs ir palaikys laika nustatyta ant taimerio?Nes iki siol pvz gaminami sildytuvai kungam(kaip pas tave avatre, tai ten is elektronikos ,tik termodaviklis (ir tai ne visose)kuris atjungia peciu ei jie del kaskokiu prezasciu neuzsikure ar uzgeso.

Apsves kas nors?

Nera taip lengva kaip atrodo. Kad uzsikurtu, pradziai prapucia ora, po to kazkiek papumpuoja kuro, kaitina zvake ir is lieto pucia ora. Matuoja temperatura.. kai ta pakyla, pucia daugiau oro ir pumpuoja daugiau kuro. 

As sita tema zondavau puse metu. Isvada viena ir vienareiksmiska - perki veikiancia su valdymu pultu ir nesuki galvos. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

VISKAS TEN TIKRAI NESUDĖTINGA.

 

Galima netgi panaudoti programuojamą taimerį, tada ir konstruoti pačiam nieko nereikės.

 

Buvau kažkada siūlęs padėti paleisti, jei kas turi garažą ir WEBASTO, neveikiančią.

 

Tai Rodžeri jei nori, galima pasižaisti, išmokysiu kaip WEBASTO kuriasi ir turėsi dar vieną paslaugą komplekte. :D

 

kaip dabar sakoma - konkurencinis pranašumas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

VISKAS TEN TIKRAI NESUDĖTINGA.

 

Galima netgi panaudoti programuojamą taimerį, tada ir konstruoti pačiam nieko nereikės.

 

Buvau kažkada siūlęs padėti paleisti, jei kas turi garažą ir WEBASTO, neveikiančią.

 

Tai Rodžeri jei nori, galima pasižaisti, išmokysiu kaip WEBASTO kuriasi ir turėsi dar vieną paslaugą komplekte. :D

 

kaip dabar sakoma - konkurencinis pranašumas

 

Ir ka jus su tuo taimeriu padarysit? Kur ji pajungsit ir ka valdysit? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Rodžeri, lauk svečių 

 

O dėl taimerio : yra taimerių, kurie išduoda keletą signalų, ar valdo keletą rėlių.

 

To pilnai pakanka WEBASTO teisingai paleisti ir po nustatyto laiko teisingai užgesinti.

Čia paprasčiau, negu kažką pačiam gaminti. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir as prie to pacio paklausiu apie webasta.

Situacija tokia: auto - Nissan Primastar (tas pats trafic'as ar vivaro). Jau gamykliskai imontuota Webasta. Be jokio valdymo, automatine. Ir pastaruoju metu pradejo suda malt. Pirma tai isijungia kada nori. T.y. kaip suprantu turetu pati isijungti kai saltas motoras ir kai lauke 4 ar maziau laipsniu silumos, bet ji buna uzsikuria ir kai motoras siltas, pvz. vaziuoji autostrada, ivaziuoji i miesta (lauke buvo 6-7 laipsniai) ir pyst pradeda uzsikurinet. Tada pradejo labai garsiai dirbti (seniau lygtais daug tyliau "uzdavo") ir dumint labai pradejo (baltai) plius dvokia labai (degancia salerka). Buna kad ryte bando kurtis bet taip ir neuzsikuria. Papuksi ir nutyla. Po kurio laiko kai vel masina uzvedi, uzsikuria.

Gal kas koki meistra parekomenduos vilniuj? O gal filtrus kokius reikia pavalyt jei ten tokie yra?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir as prie to pacio paklausiu apie webasta.

Situacija tokia: auto - Nissan Primastar (tas pats trafic'as ar vivaro). Jau gamykliskai imontuota Webasta. Be jokio valdymo, automatine. Ir pastaruoju metu pradejo suda malt. Pirma tai isijungia kada nori. T.y. kaip suprantu turetu pati isijungti kai saltas motoras ir kai lauke 4 ar maziau laipsniu silumos, bet ji buna uzsikuria ir kai motoras siltas, pvz. vaziuoji autostrada, ivaziuoji i miesta (lauke buvo 6-7 laipsniai) ir pyst pradeda uzsikurinet. Tada pradejo labai garsiai dirbti (seniau lygtais daug tyliau "uzdavo") ir dumint labai pradejo (baltai) plius dvokia labai (degancia salerka). Buna kad ryte bando kurtis bet taip ir neuzsikuria. Papuksi ir nutyla. Po kurio laiko kai vel masina uzvedi, uzsikuria.

Gal kas koki meistra parekomenduos vilniuj? O gal filtrus kokius reikia pavalyt jei ten tokie yra?

Kompa turi jungti, ir ziuret kokia klaida meta. Greiciausiai bus pakaitinimo zvake arba saliarkos 'purkstukas', ten tokia kaip metaline kempine i kuria paduodama saliarka, o is sono ventiliatorius pucia i ja ora. Iseinantis oras jau su saliarkos dulksna iseina per kita sona. Buna kad ta kempine uzsikysa ir tada blogai dega.   

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.