Zydrunas Sukurta Sausio 28, 2016 Dalintis Sukurta Sausio 28, 2016 (redaguota) draugas ardo BMW E39 3.0d ir sian uzmatem,kad yra vebasta,bet jokio valdimo salone niekur nera,jis sako gal nuo klimos ji valdesi.As ir mazai su jomis susidures tad man idomu,jei as ja pasiimciau galima jai valdima prideti tokia vadinama kvadratine dezute su ekraneliu ir migtukais kur stovi salone...gal yra kas susidures su vabastom ar tesiog jas remontuoja,montuoja,laukiu ziniu is zinovu Redagavo Sausio 28, 2016 zero Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
morillo2000 Atrašyta Sausio 28, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 28, 2016 Viskas imanoma, tik speju cirkuliacinis siurbliukas kazkur toliau nuo webastos stovi o visa kita tik valdymo pajungimo klausimas. Turiu ne viena valdyma, jei ka rasyk pagelbesiu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
MERSEDESAS Atrašyta Sausio 28, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 28, 2016 Geriau jau visa komplektuoti iš veikiančios kartu su valdymu. Jei reikia turiu. O tokias kur be valdymo net nežinau kur dėti. Meistras kuris jas stato ir remontuoja tokiu be valdymo net neima sako neapsimoka burti. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Zydrunas Atrašyta Sausio 28, 2016 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 28, 2016 Tai negi ji tokia beverte tada lieka be cirkuliacinio siurbliuko ir valdimo? Negi su kebulu i svalka priduoti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
MERSEDESAS Atrašyta Sausio 28, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 28, 2016 Į svalke su kėbulu nebūtina bet panaudot ja sunku. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RimasK Atrašyta Sausio 28, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 28, 2016 Cirkuliacinis siurblys ne prie ko.Tokias WEBASTO valdo automobilio kompiuteris, komandomis, paprastai įjungia, kai yra minusas, automatiškai.Greičiau pašyla motoras.Bet standartinis valdymo blokas taip paprastai šiuo atveju neprisijungia. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rojer07 Atrašyta Sausio 28, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 28, 2016 Cirkuliacinis siurblys ne prie ko.Tokias WEBASTO valdo automobilio kompiuteris, komandomis, paprastai įjungia, kai yra minusas, automatiškai.Greičiau pašyla motoras.Bet standartinis valdymo blokas taip paprastai šiuo atveju neprisijungia.O ei rankiniu budu:tipa du jungikliai zvake - kuras? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Giedrioks Atrašyta Sausio 28, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 28, 2016 Jei neklystu, ši sistema pas E39 valdoma per can linija (jei nera atskiro paleidimo), nelabai ką su ja ir padarysi. Ji įsijungia užvedus motorą ir dirba, kaip papildomas pašildytojas, Pavargsit kažką daryt su ja Kadangi dirbam su šiom sistemom, galiu paimt ant detalių už 15e Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
morillo2000 Atrašyta Sausio 28, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 28, 2016 priglausiu tavo webasta uz protinga kaina jei nori parduot Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RimasK Atrašyta Sausio 28, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 28, 2016 Jei neklystu, ši sistema pas E39 valdoma per can linija (jei nera atskiro paleidimo), nelabai ką su ja ir padarysi. Ji įsijungia užvedus motorą ir dirba, kaip papildomas pašildytojas, Pavargsit kažką daryt su ja Kadangi dirbam su šiom sistemom, galiu paimt ant detalių už 15e kolega teisus, dar borto kompą paprogramavus galima įjungti pagal 2 taimerius. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rojer07 Atrašyta Sausio 28, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 28, 2016 kolega teisus, dar borto kompą paprogramavus galima įjungti pagal 2 taimerius.arba as durnas, arba slides nevazioja? kas maiso per taimeri be juokio kompo paduot valdymo pliusa i zvakes i siurbli? Net termodaviklio nereik. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
morillo2000 Atrašyta Sausio 28, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 28, 2016 As 30 siulau Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Zydrunas Atrašyta Sausio 28, 2016 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 28, 2016 As 30 siulauMan i pm savo alio parasyk... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
skrajojantis_olandas Atrašyta Sausio 28, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 28, 2016 Nezinau kaip yra konkrečiai šiuo atveju, bet pasakysiu kaip buvo mano, nors masina ir ne BMW bet situacija tokia pat. Kaip kolegos rašė jeigu nera salone progravimo funkciju tai šios webast'os paskirtis yra padėti greičiau pašildyti varikliui, kuri įsijungia automatiksai esant žemesnei nei 4 laipsniu lauko oro temperaturai (angl.supplementary heater). Kuomet yra salone valdymo/programavimo funkcijos tai jau vadinama papildomu šildytuvu (angl. auxiliary heater arba parking heater). Tai va pas mane buvo tas supplementary heater, bet per viena amerikieciu VW foruma gavau kodus, pasijungiau VAG laidą ir persiprogramavau, kad butų auxiliary heater ir dabar galiu viska pilnai prgramuoti per borto kompa. Kaip minėjo kolegas ji yra valdoma per CAN bus'a. Tiek ta supplementary heater, tiek auxiliary heater yra identiskos skiriasi tik programavimas. Jeigu mašinoje stovi webast'a tai kartu turi buti ir visi jos veikimui reikalingi priedai. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mortal Atrašyta Sausio 29, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 29, 2016 Šioje sistemoje nėra cirkuliacinio siurblio, nes tas papildomas šildytuvas veikia tik veikiant varikliui. Kaip autonomkės nepanaudosi. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
skrajojantis_olandas Atrašyta Sausio 29, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 29, 2016 (redaguota) Šioje sistemoje nėra cirkuliacinio siurblio, nes tas papildomas šildytuvas veikia tik veikiant varikliui. Kaip autonomkės nepanaudosi.O tai kas tada varinėja aušinimo skysti kai veikia webasta'a veikia tik kaip variklio pašildytuvas? Nesu šiuo klausimu specialistas, bet iš schemos matyti kad skysti varinėja recirkuliacinė pompa/siurblys (angl. recirculating pump). Redagavo Sausio 29, 2016 skrajojantis_olandas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mastino Atrašyta Sausio 29, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 29, 2016 O tai kas tada varinėja aušinimo skysti kai veikia webasta'a veikia tik kaip variklio pašildytuvas? Nesu šiuo klausimu specialistas, bet iš schemos matyti kad skysti varinėja recirkuliacinė pompa/siurblys (angl. recirculating pump).Naujom masinom gali taip padaryt. Kaip sakei su vag laidu... O senom taip neiseina. Kad temos autorius galetu paleisti savo webasta, jam reikia perpragrmuoti webastos valdymo bloka. Klaipedoje vienas dare uz200lt. Cirkuliacine pompa gali gauti uz 10eur. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mastino Atrašyta Sausio 29, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 29, 2016 arba as durnas, arba slides nevazioja? kas maiso per taimeri be juokio kompo paduot valdymo pliusa i zvakes i siurbli? Net termodaviklio nereik.Ten ne taip lengva viskas.. Reikia kuro padavimo kieki regulioti, temperatura matuoti, venteliatoriaus apsukas ir zvake reguliot. Su paprastu 12v pliusu nepaleisi.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mortal Atrašyta Sausio 29, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 29, 2016 (redaguota) O tai kas tada varinėja aušinimo skysti kai veikia webasta'a veikia tik kaip variklio pašildytuvas? Nesu šiuo klausimu specialistas, bet iš schemos matyti kad skysti varinėja recirkuliacinė pompa/siurblys (angl. recirculating pump).Kadangi tai tik papildomas pašildytuvas veikiant varikliui, varinėja vandens pompa. Todėl ir nestatomas cirkuliacinis. Jį galima pastatyti papildomai, jei perdarinėjama į valdomą autonomkę.Yra technomagas Vilniuje, kuris tokius pašildytuvus perdaro į valdomus net nuo gamyklinio rakto. Nepamenu tik vardo ir nežinau kontaktų.Voyageriai dyzeliniai beveik visi su tokiais pašildytuvais, nes variklis nepašyla iki reikiamos temperatūros dėl didelio šilumos poreikio salonui apšildyti, tad voyager forume buvo apie tai tema. Redagavo Sausio 29, 2016 Jeep-V8 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rojer07 Atrašyta Sausio 29, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 29, 2016 Ten ne taip lengva viskas.. Reikia kuro padavimo kieki regulioti, temperatura matuoti, venteliatoriaus apsukas ir zvake reguliot. Su paprastu 12v pliusu nepaleisi.. As visiskai ne temoi, todel ir pasidare idomu, kas ir kaip. tada bandisiu kitaip paklaust, rezimai viskai cia gerai, ekonomiskumas, garsu ligio sumazinimas ir bla bla bla, O ne galima , pvz surinkt shemele kuri viska ant maksimumo pajungs ir palaikys laika nustatyta ant taimerio?Nes iki siol pvz gaminami sildytuvai kungam(kaip pas tave avatre, tai ten is elektronikos ,tik termodaviklis (ir tai ne visose)kuris atjungia peciu ei jie del kaskokiu prezasciu neuzsikure ar uzgeso.Apsves kas nors? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Saulius37 Atrašyta Sausio 29, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 29, 2016 (redaguota) Neperseniausiai pats susimontavau Webasto į savo LR, todėl teko pasidomėti. * jei yra cirkuliacinis siurblys tai jis yra prie pačios Webastos jo papildomai niekur neišnešinėja.* Jei cirkuliacinio siurblio nėra, Webasto dirba kaip pagalbinis šildytuvas varikliui kai jis užvestas, jokio papildomo kontrolinio bloko (taimerio arba laikrodžio) nėra ir neieškokite. Tokios koplektacijos vebasto veikia paduodant + nuo degimo (arba automobilio kompo) į valdymo kontaktą, gaves + tikrinasi lauko daviklį, jei lauke žemiau nei +4C tada įsijungia. Išsijungia kai mažasis šildymo/aušinimo ratas pasiekia +70C.* Jokie galigumai nesireguliuoja, arba jis veikia arba neveikia.*Jei Webasto veikia kaip autonominis šildytuvas tada komplektacijoje yra cirkuliacinis siurblys, laikrodis/taimeris. Laikrodžiui/taimeriui padavus + (+ gali paduoti ir paprastas jungiklis, signalizacijos blokas, GSM modulis, arba automobilio kompas) į Webasto valdymą įsijungia cirkuliacinis siurblys ir automobilio pečiuko ventiliatorius* Galima pakurti ir 1 variantą kaip autonominį šildytuva. Tam reikia 12V cirkuliacinio siurblio, laikrodžio/taimerio (vietoj jo jungčiau signalizacijos bloko papildomą kanalą arba atskira distancinį valdymą), rėlės pečiuko ventiliatoriui, rėlės + komutavimui. Pridedu montavimo/paleidimo instrukciją. P. S.Gal kas turit parduoti cirkuliacinį siurblį? Redagavo Sausio 29, 2016 Saulius37 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gytman Atrašyta Sausio 29, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 29, 2016 Turejau toki bmw (standartiskai e39 3.0d visi ejo su vebastom, nebent kazkokia spec komplektacija be vebastos).Standartiskai ta vebasta veike tik kaip papildomas sildymas veikiant varikliui, kai lauke salta. Taciau pasijungus kompa man uzdejo funkcija, kad didziosios navigacijos ekranelyje vietoj aux vent atsirado aux heat funkcija. Tada jau timerio pagalba galejau programuoti, kada vebasta pati pasileidzia ir kada issijungia. Nezinau koks siurblys varinejo ausinimo skysti, esant neuzkurtam varikliui, bet ausinimo skysciui pasiekus tam timra temperatura automatiskai pasileisdavo ventiliatorius, kuris nusildydavo priekiji stikla.Sistema veike puikiai, taciau yra vienas bet. Prie didziausiu salciu taimerio neprogramuodavau, nes bijodavau kad akumui ir taip ne lengva, o cia dar papildomos iskrovos vebastai ir ventiliatoriui... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
MERSEDESAS Atrašyta Sausio 29, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 29, 2016 cirkuliacinį siurblį turiu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RimasK Atrašyta Sausio 29, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 29, 2016 WEBASTO tik pasileidžiant apie 1 min. ima apie 30 A srovę, po to 2-3 A. Pilnai sušyla ir išsijungia per 15-30 min. Akumas paprastai būna 74 ah ir daugiau, šiltas variklis suksi žymiai lengviau, tai nereikia bijoti, kad akumas išsikraus ir auto neužkursi. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Zydrunas Atrašyta Sausio 29, 2016 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 29, 2016 Turejau toki bmw (standartiskai e39 3.0d visi ejo su vebastom, nebent kazkokia spec komplektacija be vebastos).Standartiskai ta vebasta veike tik kaip papildomas sildymas veikiant varikliui, kai lauke salta. Taciau pasijungus kompa man uzdejo funkcija, kad didziosios navigacijos ekranelyje vietoj aux vent atsirado aux heat funkcija. Tada jau timerio pagalba galejau programuoti, kada vebasta pati pasileidzia ir kada issijungia. Nezinau koks siurblys varinejo ausinimo skysti, esant neuzkurtam varikliui, bet ausinimo skysciui pasiekus tam timra temperatura automatiskai pasileisdavo ventiliatorius, kuris nusildydavo priekiji stikla.Sistema veike puikiai, taciau yra vienas bet. Prie didziausiu salciu taimerio neprogramuodavau, nes bijodavau kad akumui ir taip ne lengva, o cia dar papildomos iskrovos vebastai ir ventiliatoriui...Tai tu taimeri pasistatiai papildomai i savo BMW? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar