Pereiti prie turinio

del vebastos


Zydrunas

Rekomenduojami pranešimai

draugas ardo BMW E39 3.0d ir sian uzmatem,kad yra vebasta,bet jokio valdimo salone niekur nera,jis sako gal nuo klimos ji valdesi.As ir mazai su jomis susidures tad man idomu,jei as ja pasiimciau galima jai valdima prideti tokia vadinama kvadratine dezute su ekraneliu ir migtukais kur stovi salone...gal yra kas susidures su vabastom ar tesiog jas remontuoja,montuoja,laukiu ziniu is zinovu ;)

post-7256-0-17779400-1453985336_thumb.jpg

Redagavo zero
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cirkuliacinis siurblys ne prie ko.

Tokias WEBASTO valdo automobilio kompiuteris, komandomis, paprastai įjungia, kai yra minusas, automatiškai.

Greičiau pašyla motoras.

Bet standartinis valdymo blokas taip paprastai šiuo atveju neprisijungia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cirkuliacinis siurblys ne prie ko.

Tokias WEBASTO valdo automobilio kompiuteris, komandomis, paprastai įjungia, kai yra minusas, automatiškai.

Greičiau pašyla motoras.

Bet standartinis valdymo blokas taip paprastai šiuo atveju neprisijungia.

O ei rankiniu budu:tipa du jungikliai zvake - kuras?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei neklystu, ši sistema pas E39 valdoma per can linija (jei nera atskiro paleidimo), nelabai ką su ja ir padarysi. Ji įsijungia užvedus motorą ir dirba, kaip papildomas pašildytojas, Pavargsit kažką daryt su ja ;) Kadangi dirbam su šiom sistemom, galiu paimt ant detalių už 15e

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei neklystu, ši sistema pas E39 valdoma per can linija (jei nera atskiro paleidimo), nelabai ką su ja ir padarysi. Ji įsijungia užvedus motorą ir dirba, kaip papildomas pašildytojas, Pavargsit kažką daryt su ja ;) Kadangi dirbam su šiom sistemom, galiu paimt ant detalių už 15e

 

kolega teisus, dar borto kompą paprogramavus galima įjungti pagal 2 taimerius.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kolega teisus, dar borto kompą paprogramavus galima įjungti pagal 2 taimerius.

arba as durnas, arba slides nevazioja? kas maiso per taimeri be juokio kompo paduot valdymo pliusa i zvakes i siurbli? Net termodaviklio nereik.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nezinau kaip yra konkrečiai šiuo atveju, bet pasakysiu kaip buvo mano, nors masina ir ne BMW bet situacija tokia pat. Kaip kolegos rašė jeigu nera salone progravimo funkciju tai šios webast'os paskirtis yra padėti greičiau pašildyti varikliui, kuri įsijungia automatiksai esant žemesnei nei 4 laipsniu lauko oro temperaturai  (angl.supplementary heater). Kuomet yra salone valdymo/programavimo funkcijos tai jau vadinama papildomu šildytuvu (angl. auxiliary heater arba parking heater). Tai va pas mane buvo tas supplementary heater, bet per viena amerikieciu VW foruma gavau kodus, pasijungiau VAG laidą ir persiprogramavau, kad butų auxiliary heater ir dabar galiu viska pilnai prgramuoti per borto kompa. Kaip minėjo kolegas ji yra valdoma per CAN bus'a. Tiek ta supplementary heater, tiek auxiliary heater  yra identiskos skiriasi tik programavimas. Jeigu mašinoje stovi webast'a tai kartu turi buti ir visi jos veikimui reikalingi priedai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šioje sistemoje nėra cirkuliacinio siurblio, nes tas papildomas šildytuvas veikia tik veikiant varikliui. Kaip autonomkės nepanaudosi.

O tai kas tada varinėja aušinimo skysti kai veikia webasta'a veikia tik kaip variklio pašildytuvas? Nesu šiuo klausimu specialistas, bet iš schemos matyti kad skysti varinėja recirkuliacinė pompa/siurblys (angl. recirculating pump).

post-9510-0-01702700-1454052298_thumb.jpg

post-9510-0-71625300-1454052466_thumb.jpg

Redagavo skrajojantis_olandas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tai kas tada varinėja aušinimo skysti kai veikia webasta'a veikia tik kaip variklio pašildytuvas? Nesu šiuo klausimu specialistas, bet iš schemos matyti kad skysti varinėja recirkuliacinė pompa/siurblys (angl. recirculating pump).

Naujom masinom gali taip padaryt. Kaip sakei su vag laidu... O senom taip neiseina. Kad temos autorius galetu paleisti savo webasta, jam reikia perpragrmuoti webastos valdymo bloka. Klaipedoje vienas dare uz

200lt. Cirkuliacine pompa gali gauti uz 10eur.  

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

arba as durnas, arba slides nevazioja? kas maiso per taimeri be juokio kompo paduot valdymo pliusa i zvakes i siurbli? Net termodaviklio nereik.

Ten ne taip lengva viskas.. Reikia kuro padavimo kieki regulioti, temperatura matuoti, venteliatoriaus apsukas ir zvake reguliot. Su paprastu 12v pliusu nepaleisi.. :(

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tai kas tada varinėja aušinimo skysti kai veikia webasta'a veikia tik kaip variklio pašildytuvas? Nesu šiuo klausimu specialistas, bet iš schemos matyti kad skysti varinėja recirkuliacinė pompa/siurblys (angl. recirculating pump).

Kadangi tai tik papildomas pašildytuvas veikiant varikliui, varinėja vandens pompa. Todėl ir nestatomas cirkuliacinis. Jį galima pastatyti papildomai, jei perdarinėjama į valdomą autonomkę.

Yra technomagas Vilniuje, kuris tokius pašildytuvus perdaro į valdomus net nuo gamyklinio rakto. Nepamenu tik vardo ir nežinau kontaktų.

Voyageriai dyzeliniai beveik visi su tokiais pašildytuvais, nes variklis nepašyla iki reikiamos temperatūros dėl didelio šilumos poreikio salonui apšildyti, tad voyager forume buvo apie tai tema.

Redagavo Jeep-V8
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ten ne taip lengva viskas.. Reikia kuro padavimo kieki regulioti, temperatura matuoti, venteliatoriaus apsukas ir zvake reguliot. Su paprastu 12v pliusu nepaleisi.. :(

As visiskai ne temoi, todel ir pasidare idomu, kas ir kaip. tada bandisiu kitaip paklaust, rezimai viskai cia gerai, ekonomiskumas, garsu ligio sumazinimas ir bla bla bla, O ne galima , pvz surinkt shemele kuri viska ant maksimumo pajungs ir palaikys laika nustatyta ant taimerio?Nes iki siol pvz gaminami sildytuvai kungam(kaip pas tave avatre, tai ten is elektronikos ,tik termodaviklis (ir tai ne visose)kuris atjungia peciu ei jie del kaskokiu prezasciu neuzsikure ar uzgeso.

Apsves kas nors?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neperseniausiai pats susimontavau Webasto į savo LR, todėl teko pasidomėti. 

*  jei yra cirkuliacinis siurblys tai jis yra prie pačios Webastos jo papildomai niekur neišnešinėja.

* Jei cirkuliacinio siurblio nėra, Webasto dirba kaip pagalbinis šildytuvas varikliui kai jis užvestas, jokio papildomo kontrolinio bloko (taimerio arba laikrodžio) nėra ir neieškokite. Tokios koplektacijos vebasto veikia paduodant + nuo degimo (arba automobilio kompo) į valdymo kontaktą,  gaves + tikrinasi lauko daviklį, jei lauke žemiau nei +4C tada įsijungia. Išsijungia kai mažasis šildymo/aušinimo ratas pasiekia +70C.

* Jokie galigumai nesireguliuoja, arba jis veikia arba neveikia.

*Jei Webasto veikia kaip autonominis šildytuvas tada komplektacijoje yra cirkuliacinis siurblys, laikrodis/taimeris. Laikrodžiui/taimeriui padavus  + (+ gali paduoti ir paprastas jungiklis, signalizacijos blokas, GSM modulis, arba automobilio kompas) į Webasto valdymą įsijungia cirkuliacinis siurblys ir automobilio pečiuko ventiliatorius

* Galima pakurti ir 1 variantą kaip autonominį šildytuva. Tam reikia 12V cirkuliacinio siurblio, laikrodžio/taimerio (vietoj jo jungčiau signalizacijos bloko papildomą kanalą arba atskira distancinį valdymą), rėlės pečiuko ventiliatoriui, rėlės + komutavimui.

 

Pridedu montavimo/paleidimo instrukciją.

 

 

P. S.

Gal kas turit parduoti cirkuliacinį siurblį?

Redagavo Saulius37
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turejau toki bmw (standartiskai e39 3.0d visi ejo su vebastom, nebent kazkokia spec komplektacija be vebastos).

Standartiskai ta vebasta veike tik kaip papildomas sildymas veikiant varikliui, kai lauke salta. Taciau pasijungus kompa man uzdejo funkcija, kad didziosios navigacijos ekranelyje vietoj aux vent atsirado aux heat funkcija. Tada jau timerio pagalba galejau programuoti, kada vebasta pati pasileidzia ir kada issijungia. Nezinau koks siurblys varinejo ausinimo skysti, esant neuzkurtam varikliui, bet ausinimo skysciui pasiekus tam timra temperatura automatiskai pasileisdavo ventiliatorius, kuris nusildydavo priekiji stikla.

Sistema veike puikiai, taciau yra vienas bet. Prie didziausiu salciu taimerio neprogramuodavau, nes bijodavau kad akumui ir taip ne lengva, o cia dar papildomos iskrovos vebastai ir ventiliatoriui...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

WEBASTO tik pasileidžiant apie 1 min. ima apie 30 A srovę, po to 2-3 A. Pilnai sušyla ir išsijungia per 15-30 min.

 

Akumas paprastai būna 74 ah ir daugiau, šiltas variklis suksi žymiai lengviau, tai nereikia bijoti, kad akumas išsikraus ir auto neužkursi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turejau toki bmw (standartiskai e39 3.0d visi ejo su vebastom, nebent kazkokia spec komplektacija be vebastos).

Standartiskai ta vebasta veike tik kaip papildomas sildymas veikiant varikliui, kai lauke salta. Taciau pasijungus kompa man uzdejo funkcija, kad didziosios navigacijos ekranelyje vietoj aux vent atsirado aux heat funkcija. Tada jau timerio pagalba galejau programuoti, kada vebasta pati pasileidzia ir kada issijungia. Nezinau koks siurblys varinejo ausinimo skysti, esant neuzkurtam varikliui, bet ausinimo skysciui pasiekus tam timra temperatura automatiskai pasileisdavo ventiliatorius, kuris nusildydavo priekiji stikla.

Sistema veike puikiai, taciau yra vienas bet. Prie didziausiu salciu taimerio neprogramuodavau, nes bijodavau kad akumui ir taip ne lengva, o cia dar papildomos iskrovos vebastai ir ventiliatoriui...

Tai tu taimeri pasistatiai papildomai i savo BMW?
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.