Pereiti prie turinio

Reikia nivai priekinio reduktoriaus 2106


Rekomenduojami pranešimai

Pirkciau priekinio tilto reduktoriu nivai, metai 2003, tai manau turetu but nuo 2106, dabar stovi 2103, pries parduodami pakeite zalciai ( valdiska organizacija).jei turit nauja ar graziai deveta, siulykit.Aciu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ne taip išsireiškiau :-) va taip ir suklaidinama.

ištrauki pusašius, atsuki kardana, atsuki 8ar kiek ten varštaliu ir išsiimi be problemu, pažiūri skaičiukus, nuo kokio modelio,koks perdavimas, palygini su priekiu, tada renkiesi arba pagal stovi koks geresnis, nesudroštas, toki perki antrą, arba kaip minėjau renkiesi galia,greiti.... aišku, salnikai, guoliai, sustygavimas....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teisingai sako "Opman", tam kad sužinoti pagrindinės poros perdavimą, tikrai nereikia tilto ardyti. Kaip jau parašyta, pakanka pasikelti tiltą (šiuo atveju galinį) ir suki kardaną, kol ratas apsisuks 10 kartų. Tada rato apsisukimų skaičių padalini iš 10 ir gauni perdavimą, čia apytiksliai, bet žinant kokie būna VAZ 2106 ir 2103 perdavimai tikrai atsirinksi koks yra pas tave. Kokie būna perdavimai gali pažiūrėti čia https://www.drive2.ru/b/288230376151963835/(rus. k.).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na taip, galima ir taip, bet jei sau tvarkaisi, tikrai nepamaišys ir pažiūrėjimas kas dedasi viduje ir ivertinti ar tikrai nėra kokių bėdų, guolius,salnikus pasikeisti,susireguluoti, manau verta ne karve kainuoja. o ir darbo nėra tiek daug.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Supratau, dekuj visiem, bandysiu.Bet litladoj visas reduktorius 160e( masina pigiau nupirkau), pora 120 e, o kad reduktoriu sureguliuot reik speco, nes pas rusus ziurejau kaip reguliuoja, tai ten aukstasis mokslas, jei zinot toki - rekomenduokit, busiu dekingas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Reguliuoja ir vilniuje ir Kaune, su sureguliavimu ir su visais guoliais naujais, salnikai kainuoja apie apie 25 eurus, bent Kaune. O turguje pora apie 30 eurų o reduktorių gera galima iš ladaklubas.lt ir už 20 eur nusipirkti, žodžiu visagalis google. niva ne tas automobilis kad pirkti dalis už 100 eurų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teisingai sako "Opman", tam kad sužinoti pagrindinės poros perdavimą, tikrai nereikia tilto ardyti. Kaip jau parašyta, pakanka pasikelti tiltą (šiuo atveju galinį) ir suki kardaną, kol ratas apsisuks 10 kartų. Tada rato apsisukimų skaičių padalini iš 10 ir gauni perdavimą, čia apytiksliai, bet žinant kokie būna VAZ 2106 ir 2103 perdavimai tikrai atsirinksi koks yra pas tave. Kokie būna perdavimai gali pažiūrėti čia https://www.drive2.ru/b/288230376151963835/(rus. k.).

Nesuprantu,kam sukt rata 10 kartu?Jeigu pakieli viena rata, tai uztenka pasukt ji 2 kartus ir matysi kiek apsisukimu padarys kardanas i viskas,nereikia ten poto nieko dalint.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pas mene buvo sudėti skirtingi, tai patikėk ko tik nedariau, net razdatke buvau kitą nusipirkęs...

ant šlapio grunto dar nieko, bet ant kieto tai laužo, užsispaudžia viskas, imest imeti abu tiltus, bet išjungt laaaabai sunku

tai kad pas niva pastoviai 4x4,niekaip vieno tilto neisjungsi

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

AARVI, nieko panašaus: Nivoj yra full time. T.y. visiems keturiems ratams jėga perduodama vienodai. 

Bet kadangi nėra tiltuose reduktoriau blokiruočių, užtenka kad vienas ratas užbuksuotų, ir full time`as nebevažiuos. Vat tam ir reikalinga tarpašinio diferencialo blokiruotė, ką tu vadini priekinio tilto pajungimu.

 

KADANGI NIVOJ YRA TARPAŠINIS DIFERENCIALAS, jai pochui ar vienodo perdavimo reduktoriai stovi tiltuose. Sutinku, kad jo resursas kiek sumažės, nei su vienodais, bet tikrai nieko tragiško nebus. T.y. skirtingi reduktoriai tiltuose, tas pats kas vienu coliu skirtingos padangos ant vienos ašies: jokjio skirtumo važiuodamas nepajusi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o kaip paaiškinsi kai buvo pas mane skirtingi, laužė,gnybė... mikias123 gali patvirtinti, ko tik nedariau, iki tol kol pasakę vienas diedas kad vizgi pažiūrėk ar nebus skirtingi..akurat.... tik pasikeičiau vienodus visos problemos pasikeite, ant šlapio grunto tikrai net nesijunta, tik jei ant kieto užvažuoji ir reikia išmesti tarpašini šakes, i prieki metras, atgal metras ir tampaisi kol gauni išjungti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

AARVI, nieko panašaus: Nivoj yra full time. T.y. visiems keturiems ratams jėga perduodama vienodai. 

Bet kadangi nėra tiltuose reduktoriau blokiruočių, užtenka kad vienas ratas užbuksuotų, ir full time`as nebevažiuos. Vat tam ir reikalinga tarpašinio diferencialo blokiruotė, ką tu vadini priekinio tilto pajungimu.

 

KADANGI NIVOJ YRA TARPAŠINIS DIFERENCIALAS, jai pochui ar vienodo perdavimo reduktoriai stovi tiltuose. Sutinku, kad jo resursas kiek sumažės, nei su vienodais, bet tikrai nieko tragiško nebus. T.y. skirtingi reduktoriai tiltuose, tas pats kas vienu coliu skirtingos padangos ant vienos ašies: jokjio skirtumo važiuodamas nepajusi.

bet sublokavus tarpasini difa  vienas is tiltu privales kazkiek praslisti ;)  arba prabuksoti,ir cia bus galinis tiltas,gale svorio maziau :D  :D  :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.