Toyo Sukurta Spalio 27, 2015 Dalintis Sukurta Spalio 27, 2015 Pirkciau priekinio tilto reduktoriu nivai, metai 2003, tai manau turetu but nuo 2106, dabar stovi 2103, pries parduodami pakeite zalciai ( valdiska organizacija).jei turit nauja ar graziai deveta, siulykit.Aciu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aarwiss Atrašyta Spalio 27, 2015 Dalintis Atrašyta Spalio 27, 2015 siūlau žvilktelt į galinį, kokie sudėti, tuomet apsvarstyti ko norima, ar daugiau greičio bet mažiau galios ar atvirsciai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Toyo Atrašyta Spalio 27, 2015 Autorius Dalintis Atrašyta Spalio 27, 2015 O be ardymo galima nustatyt koks stovi gale ?, kazkaip nesinori galo draskyt. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aarwiss Atrašyta Spalio 27, 2015 Dalintis Atrašyta Spalio 27, 2015 tai dangteli nujami ir viskas, matosi skaičiukai iškalti ant "didžiojo dantračio, planitarkes" nes dabar perki ir nežinai kas gale, abu turi būti tokie patys. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Toyo Atrašyta Spalio 28, 2015 Autorius Dalintis Atrašyta Spalio 28, 2015 Tai kad galiniam tilte ner dangtelio, reik istraukinet reduktoriu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aarwiss Atrašyta Spalio 28, 2015 Dalintis Atrašyta Spalio 28, 2015 ne taip išsireiškiau :-) va taip ir suklaidinama.ištrauki pusašius, atsuki kardana, atsuki 8ar kiek ten varštaliu ir išsiimi be problemu, pažiūri skaičiukus, nuo kokio modelio,koks perdavimas, palygini su priekiu, tada renkiesi arba pagal stovi koks geresnis, nesudroštas, toki perki antrą, arba kaip minėjau renkiesi galia,greiti.... aišku, salnikai, guoliai, sustygavimas.... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
opman Atrašyta Spalio 28, 2015 Dalintis Atrašyta Spalio 28, 2015 Galima paprasciau,pakeli galo abu ratus,tada dviese sukat ratus vienodai ir ziuri kiek kartu apsisuka kardanas tai ir gausi perdavima! Tiltas nuo 2101 ira perdavimu 4.3 ,nuo 2103 kazkas 4.1 o sestuko 3.9 kazkaip taip.... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
skrajojantis_olandas Atrašyta Spalio 28, 2015 Dalintis Atrašyta Spalio 28, 2015 Teisingai sako "Opman", tam kad sužinoti pagrindinės poros perdavimą, tikrai nereikia tilto ardyti. Kaip jau parašyta, pakanka pasikelti tiltą (šiuo atveju galinį) ir suki kardaną, kol ratas apsisuks 10 kartų. Tada rato apsisukimų skaičių padalini iš 10 ir gauni perdavimą, čia apytiksliai, bet žinant kokie būna VAZ 2106 ir 2103 perdavimai tikrai atsirinksi koks yra pas tave. Kokie būna perdavimai gali pažiūrėti čia https://www.drive2.ru/b/288230376151963835/(rus. k.). Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aarwiss Atrašyta Spalio 28, 2015 Dalintis Atrašyta Spalio 28, 2015 na taip, galima ir taip, bet jei sau tvarkaisi, tikrai nepamaišys ir pažiūrėjimas kas dedasi viduje ir ivertinti ar tikrai nėra kokių bėdų, guolius,salnikus pasikeisti,susireguluoti, manau verta ne karve kainuoja. o ir darbo nėra tiek daug. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Spalio 28, 2015 Dalintis Atrašyta Spalio 28, 2015 Tai tau viso reduktoriaus nereik, reikia tik pagrindinės poros. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Toyo Atrašyta Spalio 28, 2015 Autorius Dalintis Atrašyta Spalio 28, 2015 Supratau, dekuj visiem, bandysiu.Bet litladoj visas reduktorius 160e( masina pigiau nupirkau), pora 120 e, o kad reduktoriu sureguliuot reik speco, nes pas rusus ziurejau kaip reguliuoja, tai ten aukstasis mokslas, jei zinot toki - rekomenduokit, busiu dekingas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Spalio 28, 2015 Dalintis Atrašyta Spalio 28, 2015 Reguliuoja ir vilniuje ir Kaune, su sureguliavimu ir su visais guoliais naujais, salnikai kainuoja apie apie 25 eurus, bent Kaune. O turguje pora apie 30 eurų o reduktorių gera galima iš ladaklubas.lt ir už 20 eur nusipirkti, žodžiu visagalis google. niva ne tas automobilis kad pirkti dalis už 100 eurų. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Spalio 28, 2015 Dalintis Atrašyta Spalio 28, 2015 Pažiūrėsiu prie progos kokie pas mene guli laisvi, gal 3 žigulio o gal 6 poros, nepamenu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Edvard Atrašyta Spalio 30, 2015 Dalintis Atrašyta Spalio 30, 2015 Teisingai sako "Opman", tam kad sužinoti pagrindinės poros perdavimą, tikrai nereikia tilto ardyti. Kaip jau parašyta, pakanka pasikelti tiltą (šiuo atveju galinį) ir suki kardaną, kol ratas apsisuks 10 kartų. Tada rato apsisukimų skaičių padalini iš 10 ir gauni perdavimą, čia apytiksliai, bet žinant kokie būna VAZ 2106 ir 2103 perdavimai tikrai atsirinksi koks yra pas tave. Kokie būna perdavimai gali pažiūrėti čia https://www.drive2.ru/b/288230376151963835/(rus. k.).Nesuprantu,kam sukt rata 10 kartu?Jeigu pakieli viena rata, tai uztenka pasukt ji 2 kartus ir matysi kiek apsisukimu padarys kardanas i viskas,nereikia ten poto nieko dalint. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
opman Atrašyta Spalio 30, 2015 Dalintis Atrašyta Spalio 30, 2015 Tiksliau bus kai pasizymi pakeltus abu ratus ,viena karta apsuki o kardanas pazimetas apsisuks tiek kartu kiek ir bus perdavimas pvz 4 ir dar ketvirti tai bus 4.25 ir t.t, ja sto ras eto delal Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Bildukas Atrašyta Spalio 30, 2015 Dalintis Atrašyta Spalio 30, 2015 KLAUSIMAS:net jei reduktoriiai skirtingi, kam juos keist???Ar norit pasakyt, kad fiziškai galima pajusti kaip galinis tiltas sukasi greičiau (3,9), o priekinis stabdo (4,1)??? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aarwiss Atrašyta Spalio 30, 2015 Dalintis Atrašyta Spalio 30, 2015 pas mene buvo sudėti skirtingi, tai patikėk ko tik nedariau, net razdatke buvau kitą nusipirkęs...ant šlapio grunto dar nieko, bet ant kieto tai laužo, užsispaudžia viskas, imest imeti abu tiltus, bet išjungt laaaabai sunku Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Toyo Atrašyta Spalio 30, 2015 Autorius Dalintis Atrašyta Spalio 30, 2015 Ne nu cia bildukas pavare Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gynte Atrašyta Spalio 30, 2015 Dalintis Atrašyta Spalio 30, 2015 pas mene buvo sudėti skirtingi, tai patikėk ko tik nedariau, net razdatke buvau kitą nusipirkęs...ant šlapio grunto dar nieko, bet ant kieto tai laužo, užsispaudžia viskas, imest imeti abu tiltus, bet išjungt laaaabai sunkutai kad pas niva pastoviai 4x4,niekaip vieno tilto neisjungsi Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Toyo Atrašyta Spalio 30, 2015 Autorius Dalintis Atrašyta Spalio 30, 2015 Ar galit duot kontakta Vilniuje, ar aplink kas galetu sureguliuot normaliai reduktoriu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
skrajojantis_olandas Atrašyta Spalio 30, 2015 Dalintis Atrašyta Spalio 30, 2015 Ar galit duot kontakta Vilniuje, ar aplink kas galetu sureguliuot normaliai reduktoriuSusisiek su forumieciu "Denis2", jis šį klausimą išmano. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aarwiss Atrašyta Spalio 31, 2015 Dalintis Atrašyta Spalio 31, 2015 tai kad pas niva pastoviai 4x4,niekaip vieno tilto neisjungsitaip, bet lai mintis neapleidžia, galas varo pagrinde 90% ar tai kiek, sujungus 50/50 ... na kažkas panašaus tokio:-) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Bildukas Atrašyta Spalio 31, 2015 Dalintis Atrašyta Spalio 31, 2015 AARVI, nieko panašaus: Nivoj yra full time. T.y. visiems keturiems ratams jėga perduodama vienodai. Bet kadangi nėra tiltuose reduktoriau blokiruočių, užtenka kad vienas ratas užbuksuotų, ir full time`as nebevažiuos. Vat tam ir reikalinga tarpašinio diferencialo blokiruotė, ką tu vadini priekinio tilto pajungimu. KADANGI NIVOJ YRA TARPAŠINIS DIFERENCIALAS, jai pochui ar vienodo perdavimo reduktoriai stovi tiltuose. Sutinku, kad jo resursas kiek sumažės, nei su vienodais, bet tikrai nieko tragiško nebus. T.y. skirtingi reduktoriai tiltuose, tas pats kas vienu coliu skirtingos padangos ant vienos ašies: jokjio skirtumo važiuodamas nepajusi. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aarwiss Atrašyta Spalio 31, 2015 Dalintis Atrašyta Spalio 31, 2015 o kaip paaiškinsi kai buvo pas mane skirtingi, laužė,gnybė... mikias123 gali patvirtinti, ko tik nedariau, iki tol kol pasakę vienas diedas kad vizgi pažiūrėk ar nebus skirtingi..akurat.... tik pasikeičiau vienodus visos problemos pasikeite, ant šlapio grunto tikrai net nesijunta, tik jei ant kieto užvažuoji ir reikia išmesti tarpašini šakes, i prieki metras, atgal metras ir tampaisi kol gauni išjungti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aliuk-69 Atrašyta Spalio 31, 2015 Dalintis Atrašyta Spalio 31, 2015 AARVI, nieko panašaus: Nivoj yra full time. T.y. visiems keturiems ratams jėga perduodama vienodai. Bet kadangi nėra tiltuose reduktoriau blokiruočių, užtenka kad vienas ratas užbuksuotų, ir full time`as nebevažiuos. Vat tam ir reikalinga tarpašinio diferencialo blokiruotė, ką tu vadini priekinio tilto pajungimu. KADANGI NIVOJ YRA TARPAŠINIS DIFERENCIALAS, jai pochui ar vienodo perdavimo reduktoriai stovi tiltuose. Sutinku, kad jo resursas kiek sumažės, nei su vienodais, bet tikrai nieko tragiško nebus. T.y. skirtingi reduktoriai tiltuose, tas pats kas vienu coliu skirtingos padangos ant vienos ašies: jokjio skirtumo važiuodamas nepajusi.bet sublokavus tarpasini difa vienas is tiltu privales kazkiek praslisti arba prabuksoti,ir cia bus galinis tiltas,gale svorio maziau Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar