Pereiti prie turinio

Terano tiltai


Rekomenduojami pranešimai

  • po 2 savaičių...
  • po 4 savaičių...

Ne visai į temą, bet apie prekinį Terrano2(1995) tiltą: 2H važiuoja viskas puikiai, įjungus 4H atrodo, kad priekinis tiltas kietai sublokuotas, neina posūkio daryti. Atsibodo jau gūglinti, o taip ir neradau, kaip ten konkrečiai tie blokavimai veikia ir kame gali būti bėda. Gal kokių patarimų? Ar bent jau dokumentacijos su paveiksliukais, kad pačiam pasistudijuot ir perprasti veikimą būti galima 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne visai į temą, bet apie prekinį Terrano2(1995) tiltą: 2H važiuoja viskas puikiai, įjungus 4H atrodo, kad priekinis tiltas kietai sublokuotas, neina posūkio daryti. Atsibodo jau gūglinti, o taip ir neradau, kaip ten konkrečiai tie blokavimai veikia ir kame gali būti bėda. Gal kokių patarimų? Ar bent jau dokumentacijos su paveiksliukais, kad pačiam pasistudijuot ir perprasti veikimą būti galima 

viskas ten gerai, 4H jungiasi esant slidziai kelio dangai arba buksuojant, ant tvirtos kelio dangos ar asfalto jungti 4H grieztai draudziama, dar turi but visos padangos vienodos

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kad džipas jau kokie 6 metai kaip eksploatuojamas ir anksčiau taip nebūdavo. Per žiemas dažniausia priekinis tiltas nuolat įjungtas laikomas (skaičiuojant kilometrais daugiausia nuvažiuojama žvyrkeliu/asfaltu, bekelės nedaug). Čia gal kas buvo sugedę, kad anksčiau nesiblokuodavo ir savaime pasitaisė per kelis metus? :D
Padangos visos naujos vienodos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kad džipas jau kokie 6 metai kaip eksploatuojamas ir anksčiau taip nebūdavo. Per žiemas dažniausia priekinis tiltas nuolat įjungtas laikomas (skaičiuojant kilometrais daugiausia nuvažiuojama žvyrkeliu/asfaltu, bekelės nedaug). Čia gal kas buvo sugedę, kad anksčiau nesiblokuodavo ir savaime pasitaisė per kelis metus? :D

Padangos visos naujos vienodos.

priekiniam tilte jokiu blokatoriu nera

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As manau kad pareina habai... gali buti kad jie atsijungia ir isijungia... , del to gal buti kaltas stupicos riebokslis.... jis susidevi, po to dregme pareina i adatini guoli kuris dedasi ant asies... tas surudyja ir atsiranda laisvumas...arba kitas variantas siek tiek linksmesnis kad habai buvo privaryti tirsto solidolo irkai jis isdziuvo tada pradejo tiltai junginetis... cia reik crash testa daryt... baloj paziuret kaip vaziuoja... ypac ant atbulinio... jei tiltas atbulai stqigiai gazo duodant saudo, nesijungia , kaput habu sankabom..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Laikinas remontas: ijungt priekinius tiltus, duot ant prakasu... jei sukasi priekiniai ratai vadinasi veikia... tada nuimi habus , isimi sankabas ir vel surenki.. vaziuos ilgai... tik po metu gal teks tilto plpusasio vidinius riebokslius pasikeist... tiltas vis tik nepritaikytas ant simto lakstyt ir nuo vibracijos pareina gumos... bet cia sestadienio dienos darbelis su aluciu... keiciasi lengvai...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pas autobusa tojota pas mane dreba nuo 60km ir i virsu mazdaug 4x4  ijungus. liga -kryzme. zmogus is kurio pirkau sake kad drebulys atsirado, kai ja pakeite. matyt kazka sugebejo priburt. kadangi autobusas pas mane nevaziuoja greiciau nei 60km ijungtu 4x4 tai taip ir gyvenam, iki galo neissiaskinu.

tai gal ir pas tamsta pareina kokia nors jungtis ant kardano

p.s. drebulys yra nepriklausomai ijungti habai ar ne

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Drebėt nedreba, prieš porą metų buvo kardano kryžmė pabirus, tai žinau kas darosi kai kardane bėda būna. Jaučiu rytoj jei bus laiko pamėginsiu į arimą įlėkt ir nufilmuot kaip buksuojant suveikia ar nesuveikia priekinis tiltas. Kaip supratau mėginti reikia tiek į priekį tiek atgal?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai aš dabar irgi jau galvoju, kad gal visgi reduktoriuje bėda. Juk jei jis neblokuojamas, tai kad hubai ir kietai surakinti, vistiek diferencialas turi leisti skirtingu greičiu suktis ratams. Ar ne?

gali buti satelituose beda

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai aš dabar irgi jau galvoju, kad gal visgi reduktoriuje bėda. Juk jei jis neblokuojamas, tai kad hubai ir kietai surakinti, vistiek diferencialas turi leisti skirtingu greičiu suktis ratams. Ar ne?

leist tai leidzia bet pilnai susuktiems ratams ant kieto pagrindo vistiek atrodo kad su uztrauktu rankiniu vaziuoji, ir ratai slysta sonu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 3 metų...
  • po 7 mėnesių...

Pirmas klausimas, Gal susidures kas, kiek siai dienai kainuoja valdoma 100% blokiruote nissano R180 difui (terrano navara 4cil)?

Ir sekantis klausimas. Gal butu norinciu isigyt Terrano, Navaros ir tt. Mazojo difo (R180) torsen tipo LSD? Ir aplamai, kiek ji gali but verta kaip Nissanui?
Turiu Subaru STI R180 difa, ir galvoju ten det 100% blokiruote. Tai sita atliktu. Skiriasi tik pusasiu fiksavimas. Bet sita padarysiu. Abu difai R180 tipo tai visa kita tinka be burtu (pati LSD, ne visas difas).
8c18f73c874c42b072200acb14397a.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.