Pereiti prie turinio

turbina


Rekomenduojami pranešimai

buvau jau panasaus dalyko klauses tik dabar suzinojau fronteros simptomus taciau elektrikai neranda ligos, tai sakau gal atsiras cia protingu galvu. Frontera B 1999m 2,2 dyzelis. Atsijungia turbina pasiekus 110km/h, arba su ketvirta pavara sukelus labai dideles apsukas. Atsiranda labai didelis slegis 2,5 atmosferos jis staigiai pakyla todel ir atjungia turbina ir taip kiek matavo sake yra per didelis slegis tik uzkurus motora, elektrikai sake kad normalus slegis turi buti jau max 1,4 atmosferos. Tai dabar kas zinot kur reikia ieskoti problemos vakumas pakeistas, oro srauto matuokle nauja, ismetimo kolektorius isvalytas neliesta tik turbina,bet kiek apziurejo tai sklendes vaiksto lengvai ir gerai pucia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dazniausia problema situose opeliuose vakumo slangeliu suskirdejimas ko pasekoje nebeuztenka vakumo slegio valdyti turbinai.Patikrink slangeliu pacius galus kur pasijungia i voztuvelius i turbina i egr i  sklendes o didziausia demesi atkreipk i slangele kuri jungesi i vakumo siurbli.Ten labai sunku prieiti ir uzkisti ranka ir daznai ten meistrai net neziuri.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

pas mane or kazkokie fokusai tokiai pat fronterai, kompas rode srauto matuokle ir oro temp sencoriu, bet tik gal del to kad buvau atjumges pries tai, pakeiciau srauto matuokle map sensoriu pratikrinau slangutes ir vakum viztuvus bet nieko. esme tame kad kai vaziuoji 2,3 saiba dingineja trauka ir vel atsiranda , zodziu kazkoks tampymasis o ne vazevimas, kuo toliau tuo labiau, chekas nedega, ar gali buti tai del turbinos kaltes ar del tu sklendziu isiurbimo koliko, tiesa as jas atjumges, t.y uzkises vakuma ju nes kai jas pajumgi tai pradeda variklis purtitis ( jau nuo seno taip, kai jas uzglusinau viskas buvo gerai) kai taip darosi auto nedumina - kas labai keista...

 

 

 

 

Mano atveju pakako pasikeisti kuo filtra - kas atrodė neitikėtina kadangi keistas pavasariop buvo :)

Redagavo vilbit
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 o meistrai sako bandyk iskurnors gauti kita turbina ir ziurek ar cia ji kalta

Šiaip tai bent protingiau būtų atrodę jei būtų patarę pirmai pradžiai pasitikrint ar teisingai veikia oro slėgio daviklis kur oro kolike įkištas , arba jei glušintas EGR'as tai apgaut oro srauto matuoklę arba kompo programą pakeist.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.