Dovydas83 Sukurta Rugsėjo 7, 2015 Dalintis Sukurta Rugsėjo 7, 2015 buvau jau panasaus dalyko klauses tik dabar suzinojau fronteros simptomus taciau elektrikai neranda ligos, tai sakau gal atsiras cia protingu galvu. Frontera B 1999m 2,2 dyzelis. Atsijungia turbina pasiekus 110km/h, arba su ketvirta pavara sukelus labai dideles apsukas. Atsiranda labai didelis slegis 2,5 atmosferos jis staigiai pakyla todel ir atjungia turbina ir taip kiek matavo sake yra per didelis slegis tik uzkurus motora, elektrikai sake kad normalus slegis turi buti jau max 1,4 atmosferos. Tai dabar kas zinot kur reikia ieskoti problemos vakumas pakeistas, oro srauto matuokle nauja, ismetimo kolektorius isvalytas neliesta tik turbina,bet kiek apziurejo tai sklendes vaiksto lengvai ir gerai pucia. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
justas320i Atrašyta Rugsėjo 7, 2015 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 7, 2015 Geometrija turbinos jeigu yra tokia Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dovydas83 Atrašyta Rugsėjo 7, 2015 Autorius Dalintis Atrašyta Rugsėjo 7, 2015 tai kad cia paprasta turbina stovi Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Suomis Atrašyta Rugsėjo 7, 2015 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 7, 2015 Virslegio isleidimo voztuvas (wastegate) nepastriges ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dovydas83 Atrašyta Rugsėjo 7, 2015 Autorius Dalintis Atrašyta Rugsėjo 7, 2015 Jai apie tapati galvoju tai tas kur stovi salia turbinos? Reiks ryt patikrint Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mirka Kr Atrašyta Rugsėjo 7, 2015 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 7, 2015 Opeliuose yra 2 vakuminiai voztuvai vienas egrui kitas turbinai bentjau 2.0 daznai buna jie kalti. Voztuvas dvi ar tris vakumo zarneles ir fiske 2 kontaktu pabandyk juos patikrint. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Rugsėjo 7, 2015 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 7, 2015 Opeliuose yra 2 vakuminiai voztuvai vienas egrui kitas turbinai bentjau 2.0 daznai buna jie kalti. Voztuvas dvi ar tris vakumo zarneles ir fiske 2 kontaktu pabandyk juos patikrint.Šiaip tai tie vožtuvai trys - turbina , EGRas ir koliko sklendės . . . Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ventes Atrašyta Rugsėjo 8, 2015 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 8, 2015 Dazniausia problema situose opeliuose vakumo slangeliu suskirdejimas ko pasekoje nebeuztenka vakumo slegio valdyti turbinai.Patikrink slangeliu pacius galus kur pasijungia i voztuvelius i turbina i egr i sklendes o didziausia demesi atkreipk i slangele kuri jungesi i vakumo siurbli.Ten labai sunku prieiti ir uzkisti ranka ir daznai ten meistrai net neziuri. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vilbit Atrašyta Rugsėjo 17, 2015 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 17, 2015 (redaguota) pas mane or kazkokie fokusai tokiai pat fronterai, kompas rode srauto matuokle ir oro temp sencoriu, bet tik gal del to kad buvau atjumges pries tai, pakeiciau srauto matuokle map sensoriu pratikrinau slangutes ir vakum viztuvus bet nieko. esme tame kad kai vaziuoji 2,3 saiba dingineja trauka ir vel atsiranda , zodziu kazkoks tampymasis o ne vazevimas, kuo toliau tuo labiau, chekas nedega, ar gali buti tai del turbinos kaltes ar del tu sklendziu isiurbimo koliko, tiesa as jas atjumges, t.y uzkises vakuma ju nes kai jas pajumgi tai pradeda variklis purtitis ( jau nuo seno taip, kai jas uzglusinau viskas buvo gerai) kai taip darosi auto nedumina - kas labai keista... Mano atveju pakako pasikeisti kuo filtra - kas atrodė neitikėtina kadangi keistas pavasariop buvo Redagavo Rugsėjo 24, 2015 vilbit Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dovydas83 Atrašyta Rugsėjo 17, 2015 Autorius Dalintis Atrašyta Rugsėjo 17, 2015 pas mane skirtumas tas kad dega cekas,o taip viskas taspats. Kolegos kur rase patarimus nepadejo, o meistrai sako bandyk iskurnors gauti kita turbina ir ziurek ar cia ji kalta Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aviečius Atrašyta Rugsėjo 17, 2015 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 17, 2015 Tai prie ko čia turbina, jei ji pučia dar daugiau negu reikia. Čia valdymo problemos. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Rugsėjo 17, 2015 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 17, 2015 o meistrai sako bandyk iskurnors gauti kita turbina ir ziurek ar cia ji kaltaŠiaip tai bent protingiau būtų atrodę jei būtų patarę pirmai pradžiai pasitikrint ar teisingai veikia oro slėgio daviklis kur oro kolike įkištas , arba jei glušintas EGR'as tai apgaut oro srauto matuoklę arba kompo programą pakeist. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar